نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 2 نوامبر 2016

پیروزی بروکلین و بوستون و شکست نیویورک، آتلانتا و کلیپرز، از جمله نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال بروکلین نتز با برتری مقابل دیترویت پیستونز، به سه پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. بروکلین در این دیدار خانگی با حساب ۱۰۹ بر ۱۰۱، حریف خود را شکست داد. بروک لوپز از نتز با ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. نتز در نیمه نخست این دیدار ۷۱ امتیاز کسب کرد. جرمی لین از نتز در این مسابقه دچار کشیدگی عضلات پشت ران چپ شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

نیویورک نیکس در مدیسن اسکوئر گاردن میزبان هیوستن راکتس بود که بازی را با نتیجه ۹۹ بر ۱۱۸ به حریف واگذار کرد. جیمز هاردن در این بازی ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن که تا پیش از این دیدار با ۱۱٫۸ پاس منجر به گل، پیشتاز بازیکنان لیگ در میانگین پاس منجر به گل بود، در این بازی نیز ۱۵ پاس منجر به گل ثبت کرد.

لس آنجلس لیکرز در حالی که در اکثر دقایق بازی از آتلانتا هاوکس عقب بود، در نهایت با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۶ میزبان خود را شکست داد و اولین شکست فصل را به این تیم تحمیل کرد. دی‌آنجلو راسل از لیکرز با ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. لو ویلیامز با کسب ۱۶ امتیاز از مجموع ۱۸ امتیاز خود در کوارتر چهارم، از دیگر عوامل پیروزی تیمش بود. دوایت هاوارد از آتلانتا نیز کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

اولین شکست شیکاگو بولز در این فصل از رقابت ها، مقابل بوستون سلتیکس رقم خورد. بوستون در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۰، شیکاگو را از پیش رو برداشت. امیر جانسن از بوستون ۹ شوت از ۱۱ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. آیزیاه تامس نیز ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای بوستون کسب کرد. ال هورفورد از بوستون و مایکل کارتر-ویلیامز و داگ مک‌درمت از شیکاگو در این مسابقه غایب بودند.

اکلاهما سیتی تاندر با غلبه بر لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر، در این فصل از رقابت ها همچنان بدون شکست باقی ماند. تاندر در این بازی نزدیک با نتیجه ۸۵ بر ۸۳ به پیروزی رسید. راسل وستبروک در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. البته این بازیکن ۱۰ بار نیز توپ را لو داد.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۳ ۱۱۳ تورنتو رپتورز دانلود
شارلوت هورنتز ۱۰۹ ۹۳ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۹ ۱۰۱ دیترویت پیستونز دانلود
نیویورک نیکس ۹۹ ۱۱۸ هیوستن راکتس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۶ ۱۲۳ لس آنجلس لیکرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۹ ۸۳ نیو اورلینز پیکانز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۷ ۱۰۰ شیکاگو بولز دانلود
یوتا جاز ۹۷ ۸۱ دالاس موریکس دانلود
فینیکس سانز ۱۱۸ ۱۱۵ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۸۳ ۸۵ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.