نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 28 دسامبر 2016

پیروزی واشنگتن، آتلانتا، نیو اورلینز، دنور و گلدن استیت از مهمترین نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، پانزدهمین برد خود در رقابت های این فصل ان بی ای را ثبت کرد. واشنگتن امروز میزبان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کند. جان وال از واشنگتن با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. بردلی بیل از واشنگتن در این دیدار از ناحیه مچ پای راست آسیب دید.

نیویورک نیکس در شبی که کارملو انتونی از زمین اخراج شد، مقابل آتلانتا هاوکس تن به شکست داد. آتلانتا در این بازی خانگی با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۸ نیویورک را مغلوب کرد. انتونی در کوارتر دوم این دیدار به دلیل ضربه زدن با آرنج به صورت تابو سفلوشا از زمین اخراج شد. دنیس شرودر از آتلانتا با کسب ۲۷ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. دوایت هاوارد نیز ۱۶ امتیاز، ۲۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای آتلانتا کسب کرد.

نیو اورلینز پلیکانز در خانه پذیرای لس آنجلس کلیپرز بود و موفق شد با حساب ۱۰۲ بر ۹۸ حریف خود را مغلوب کند. انتونی دیویس در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد سومین پیروزی متوالی را ثبت کند. کریس پاول از کلیپرز پس از سه بازی غیبت به دلیل مصدومیت، در این مسابقه به ترکیب تیمش بازگشت و کار خود را با ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

اولین تریپل دابل دوران حرفه ای کارل-انتونی تاونز نتوانست مانع از شکست مینسوتا تیمبرولوز مقابل دنور ناگتز شود. مینسوتا امروز میهمان دنور بود که بازی را با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۵ به حریف واگذار کرد. تاونز در این بازی ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد تا تریپل دابل کند. نیکولا یوکیچ از دنور با کسب ۱۶ امتیاز، همچون ۴ بازیکن شروع کننده دیگر تیمش امتیازات خود را دورقمی کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. ویلسون چندلر از دنور در ۸ ثانیه مانده به پایان بازی، با بلاک کردن شوت تاونز، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد.

گلدن استیت واریرز در شبی که بازیکنان این تیم عملکرد خوبی در شوتزنی داشتند، تورنتو رپتورز را مغلوب کرد. صدرنشین کنفرانس غرب امروز میزبان تیم دوم کنفرانس شرق بود. گلدن استیت این بازی را با برتری ۱۲۱ بر ۱۱۱ به پایان رساند. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه ۶۰٫۹ درصد از شوت های سه امتیازی و ۵۶٫۸ درصد از مجموع شوت های خود را وارد سبد کردند. استفن کری با کسب ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کوین دورنت نیز ۲۲ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۶ بلاک شات ثبت کرد.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۱۱ ۱۰۵ ایندیانا پیسرز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۱ ۱۲۰ شارلوت هورنتز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۲ ۹۸ نیویورک نیکس دانلود
دیترویت پیستونز ۹۴ ۱۱۹ میلواکی باکز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۱ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۲ ۹۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۹ ۹۸ فینیکس سانز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۵ ۱۰۳ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۲ ۸۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۲۱ ۱۱۱ تورنتو رپتورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.