نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۸ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 8 دسامبر 2016

پیروزی ممفیس، فیلادلفیا، گلدن استیت و شیکاگو از جمله نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۸ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

پرتاب های پنالتی تونی داگلاس در ثانیه پایانی بازی، پیروزی ممفیس گریزلیز برابر پرتلند تریل بلیزرس را رقم زد. ممفیس امروز در خانه پذیرای پرتلند بود و با برتری ۸۸ بر ۸۶ در این دیدار، پنجمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. داگلاس در ثانیه پایانی بازی در حالی که نتیجه ۸۶ بر ۸۶ بود، از دیمین لیلارد از پرتلند خطا گرفت و با وارد سبد کردن هر دو پرتاب آزادش، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. مارک گاسل در این مسابقه ۳۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای ممفیس ثبت کرد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با برتری مقابل نیو اورلینز پلیکانز، به باخت های خارج از خانه پی‌درپی خود خاتمه داد. فیلادلفیا در این مسابقه با نتیجه ۹۹ بر ۸۸ میزبان خود را مغلوب کرد تا به ۲۳ شکست خارج از خانه متوالی خود پایان دهد. ارسان ایلیاسوا از فیلادلفیا با کسب ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. انتونی دیویس از پلیکانز نیز کار خود را با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.

یوتا جاز در شبی که ۴ بازیکن شروع کننده خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت، مقابل گلدن استیت واریرز مغلوب شد. یوتا در این بازی خانگی با نتیجه ۹۹ بر ۱۰۶ برابر گلدن استیت شکست خورد. استفن کری در این بازی ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. گوردون هیوارد، رادنی هود، جرج هیل و درک فیورز از یوتا به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

شیکاگو بولز با برتری مقابل سن آنتونیو اسپرز، اولین باخت خارج از خانه سن آنتونیو در این فصل از رقابت ها را رقم زد. شیکاگو در این مسابقه با نتیجه ۹۵ بر ۹۱ حریف خود را شکست داد. دوین وید از شیکاگو در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. راژان راندو نیز ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد و برای تریپل دابل تنها به یک پاس منجر به گل دیگر نیاز داشت. سن آنتونیو که در میانه های کوارتر سوم ۱۸ امتیاز از حریف عقب بود، در دقایق پایانی این کوارتر اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش داد اما در نهایت بازنده از زمین خارج شد. سن آنتونیو در صورت پیروزی در این دیدار، به رکورد ۱۴ برد و ۰ باخت در بازی های خارج از خانه این فصل می رسید و بهترین شروع تاریخ لیگ در مسابقات خارج از خانه که فصل گذشته توسط گلدن استیت ثبت شد را تکرار می کرد.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۸ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
تورنتو رپتورز ۱۲۴ ۱۱۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۲ ۸۵ دنور ناگتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۸ ۸۶ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۸۸ ۹۹ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
یوتا جاز ۹۹ ۱۰۶ گلدن استیت واریرز دانلود
شیکاگو بولز ۹۵ ۹۱ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.