نتایج بازی های ان بی ای در دهم فوریه ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در دهم فوریه 2016

بازی های ان بی ای در دهم فوریه ۲۰۱۶ با انجام دوازده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، برای نخستین بار در ۷٫۵ سال گذشته، پیروز از بنکرز لایف فیلدهوس خارج شد. شارلوت امروز میهمان ایندیانا بود که حریف خود را با حساب ۱۱۷ بر ۹۵ شکست داد. کمبا واکز از شارلوت در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. شارلوت که یکی از بدترین تیم های لیگ از نظر درصد شوت است، در این دیدار ۵۱٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد تا بهترین بازی فصل خود از این نظر را به نمایش بگذارد. مایکل کید-گیلکریست از شارلوت در کوارتر سوم این مسابقه دچار در رفتگی شانه‌ی راست شد و زمین بازی را ترک کرد.

بازی خوب آیزیاه تامس به بوستون سلتیکس کمک کرد لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو بردارد. بوستون امروز میزبان کلیپرز بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۳۹ بر ۱۳۴ حریف خود را پشت سر گذاشت. تامس در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در ۵٫۸ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه، با به ثمر رساندن جامپ شات خود، نتیجه را به تساوی ۱۲۲ بر ۱۲۲ کشاند تا بازی به وقت اضافه برود. کلی اولینیک از بوستون در اواخر نیمه اول این مسابقه از ناحیه‌ی شانه‌ی راست آسیب دید و زمین را ترک کرد. کریس پاول از کلیپرز در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. پاول پیرس از کلیپرز در این مسابقه که احتمالا آخرین حضورش در تی‌دی گاردن بود، ۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد.

آخرین رویارویی کوبی برایانت و لبران جیمز در کوئیکن لونز آرینا، با برتری جیمز و یارانش پایان یافت. کلیولند کولیرز امروز میزبان لس آنجلس لیکرز بود که این بازی را با برتری ۱۲۰ بر ۱۱۱ پایان داد. کایری ایروینگ در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز نیز ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کوبی برایانت از لیکرز نیز کار خود را با ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. کوین لاو از کلیولند در اواخر نیمه‌ی اول این مسابقه از ناحیه‌ی شانه‌ی چپ آسیب دید و زمین را ترک کرد. شانه‌ی چپ لاو در پلی آف سال گذشته در دیدار با بوستون مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شیکاگو بولز میزبان آتلانتا هاوکس بود که این بازی را با حساب ۹۰ بر ۱۱۳ به حریف خود واگذار کرد. جف تیگ از آتلانتا با ۱۷ امتیاز، یکی از ۸ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان آتلانتا در این بازی ۱۳ شوت سه امتیازی وارد سبد حریف کردند.

مینسوتا تیمبرولوز با جبران عقب افتادگی ۱۸ امتیازی، تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. مینسوتا امروز میزبان تورنتو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۱۲ حریف خود را شکست دهد. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا با کسب ۳۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان مینسوتا ۴۳ امتیاز خود در این بازی را از پشت خط پرتاب پنالتی به دست آوردند که بیشترین امتیاز کسب شده از پرتاب های پنالتی توسط آنها در این فصل از رقابت هاست. دمار دروزن از تورنتو کار خود در این دیدار را با ۳۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به پایان رساند.

در آخرین بازی امروز پرتلند تریل بلیزرس میزبان هیوستن راکتس بود. پرتلند این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۰۳ به اتمام رساند تا تعداد بردها و باخت های خود را در عدد ۲۷ برابر کند. دیمین لیلارد در این سابقه ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. جیمز هاردن از هیوستن نیز ۳۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد و تنها به یک ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت.

نتایج بازی های ان بی ای در دهم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۵ ۱۱۷ شارلوت هورنتز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۶ ۹۸ سن آنتونیو اسپرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۰ ۱۱۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۳۹ ۱۳۴ لس آنجلس کلیپرز دانلود
بروکلین نتز ۹۰ ۱۰۹ ممفیس گریزلیز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۲ ۱۰۳ دنور ناگتز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۲۰ ۱۱۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
شیکاگو بولز ۹۰ ۱۱۳ آتلانتا هاوکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۷ ۱۱۲ تورنتو رپتورز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۰ ۹۶ یوتا جاز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۴ ۱۱۲ گلدن استیت واریورز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۶ ۱۰۳ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳۵ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    اسپرز در بازی صبح با مجیک با شوت کلاچ لنارد به برتری رسیده ، دنور یه کار بزرگ دیگه کرد و پیروز از دیترویت خارج شد ، بازی لیکرز و کوز هم بازی جالبی بود ، لبران هم به رده ۱۵ تاریخ در جدول امتیاز صعود کرد و پشت سر دانکن ایستاد ، حتما recap سایت espn رو ببینید که خیلی جذابه
    http://espn.go.com/nba/recap?gameId=400828682

  2. Kiiiiiiiing گفت:

    ادمین جان کایری ۲ توپ ربایی داشت

  3. Kiiiiiiiing گفت:

    اینم رده بندی top5 تاریخ از سایت espn : جردن – کریم – لبران – مجیک و چمبرلین
    http://espn.go.com/nba/story/_.....-nbarank-1
    در جواب دوستان منتقد و البته آنتی لبران که توی این چند روز گیر داده بودن به این قضیه باید چند نکته رو بگم : اول اینکه من از همون اول این لینک ها رو گذاشتم و قطعا از روز اول نمیدونستم نتیجه چی میشه و هر چی هم میشد بحثی روش نداشتم ، دوم اینکه چه شما خوشتون بیاد و چه بدتون بیاد جایگاه نهایی لبران در تاریخ یکی از رده های دوم ، سوم ، چهارم میشه و قطعا جزو ۵ نفر اوله پس بهتون توصیه میکنم زودتر با این قضیه کنار بیاید و هضمش کنید ، البته میدونم کار سختیه ولی هر چی دیرتر اینو قبول کنید به خودتون بیشتر آسیب میزنید ، البته منظورم از قبول کردن این نیست که بیاید اینجا و جار بزنید بلکه منظورم اینه که با خودتون کنار بیاید

  4. Kiiiiiiiing گفت:

    یه نکته ای هم در ادامه صحبت های قبلی راجع به لری برد یادم افتاد اونم اینه که لری برد در شرایطی ۳ تا رینگ و ۳ تا mvp به دست آورد که کریم عبدالجبار و مجیک جانسون همزمان در ترکیب لیکرز حضور داشتند ، این ثابت میکنه لری برد چقدر بزرگ بوده و البته هیچوقت سابقه نداشته ۲ تا بازیکن به این بزرگی در یک تیم همبازی باشند

  5. رضا گفت:

    چرا من نمیتونم نظر بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. رضا گفت:

    ای بابا ادمین جان ضایعمون نکن دیگه
    چند سری میخواستم نظر بدم نمیشد
    دقیقا الان که گفتم چرا ثبت نمیشه ثبت شد

  7. sina777 گفت:

    مرسی کینگ به رده ی ۱۵ امتیاز اورترین ها در ان بی ای رسید

  8. شهریار گفت:

    چه بلایی سر بازیکنای فینیکس اومده چرا هم دیگرو می زنن؟؟؟

  9. Nasser گفت:

    چه عکس قشنگی.۲ اسطوره

  10. parymo گفت:

    خواجه دی آنجلو راسل :)))))))

  11. رضا گفت:

    کار قشنگ کوبی و لبران هدیه دادن کفش به عنوان یادگاری

  12. علیرضا گفت:

    نتایج جالب و زیبا.بازی کلیولند لیکرز زیبا بود.آسیب شان دو نفر و پیروزی بوستون در مقابل کلیپرز خیلی جالب بود

  13. My Dubs گفت:

    از روی تعصب و کینه توزی نظر ندادم. قبلا اینطوری بودم ولی الان نه. ملاک رنک بندی تو تالار مشاهیر بازم میگم در درجه اول رینگ و در درجه دوم ام وی پی هست. اونی که پیش بینی کرده که لبران و دیویس کاندید ام وی پی هستن و غلط از آب در اومده دلیل بر این نمیشه espn اخبار غلط منتشر میکنه ولی دلیل بر این هست که عده ای در این سایت حامی لبران هستن. من اعتبار این سایت رو زیر سوال نبردم. قسمت Forecast یا playoffs odds و…..درست از آب در نمیاد. اما این رنک بندی هم دلیل بر صحه گذاری و ارجاع نمیشه منم به جای دیگه ارجاع میدم و میگم حتی بسکتبال رفرنس بسیار معتبر تر از espn هست. اگر خود nba.com همچین کاری کنه من بازم قبول دارم
    من انتی لبران بودنم دلیل بر این نمیشه واقعیت رو زیر پا بذارم. من میگم لبران ششم یا هفتم بعد از اتمام(در تالار مشاهیر) career میتونه باشه. و البته بهترین فوروارد تاریخ هم به همچنین. نمیپذیرم لبران از مجیک جانسون،ویت چمبرلین و بیل راسل(تو تالار مشاهیر) بالاتره به خاطر دو دلیل اصلی یکی رینگ و اون یکی ام وی پی…مجیک جانسون مشخصه نیازی به تعریف من نداره کسیه که از پست ۱ تا پست ۵ میتونسته بازی کنه و امار ریباندش هم برای یک گارد راس عالی بوده و البته نمیشه انتظار داشت امار بلاک شات بالایی داشته باشه. در ضمن اگه بنا به رکوردهای شخصی باشه تالار مشاهیر پس باید کارل مالون هم از لبران فعلا بالاتر باشه.خب اینم یک نوع دیگه ای رنک بندیه
    http://www.basketball-referenc....._prob.html

  14. My Dubs گفت:

    بازم میگم من دشمنی با لبران ندارم ولی نقدش میکنم در کمال احترام و ادب. اگرم قبلا خلافش بوده من عذر میخوام از دوستان. تو کامنتایی هم که دیروز و امروز دادم هیچ نشونه ای از بی احترامی و عقده و…اینا نیست …شما هم میتونید عملکرد تیمهای حریف رو نقد کنید. این دو تا هم مقایسه چارت شوتهای لبران و ودورانته و عملا نشون میده چقدر با بهترین بودنش در این فصل (۲۰۱۵-۲۰۱۶) نه به عنوان ام وی پی بلکه به عنوان بهترین فوروارد فاصله داره. شوتهای لبران توزیع پراکندگی نداره و با تقریب خوبی نزدیک به سبده و یکنواخته در حالی که دورانت از فواصل مختلف شوتهای متنوعی رو میزنه لبران بیرون قوص فقط و فقط ۲۷ درصد شوت سه امتیازی داشته.
    علاوه بر این دو چارت دورانت تو دفاع هم بازیکنیه که این فصل پیشرفت کرده. این هم سند و مدرکیه که نشون میده لبران تو اوج نیست بلکه رو به سقوطه.
    http://basketball-players.poin.....vin-Durant
    http://basketball-players.poin.....Bron-James
    بازم میگم نقده ناراحت نشید. به هم احترام بذاریم و تهمت نزنیم. طرفدار وریورز پشت عدد و رقم حرف میزنه چون شعار هواداری ما همینه موفق باشید.

    Strength in Numbers#

  15. رضا گفت:

    یه بحثی بین کاربرا این چند روزه را افتاده در مورد رده بندی espn که به نظرم خیلی درتس نیست(البته اگه بعصضی از دوستان نگن تو کوبی فنی و به خاطر رده بنده کوبی داری این حرف رو میزنی و …..)اگه بخوایم معیار انتخاب رو بزاریم پای اون چیزی که دوستمون my dubs هم بهش اشاره کرد (معیار اول قهرمانی.معیار دوم ام وی پی.معیار سوم امتیاز و معیار چهارم فاکتورهای اصلی) شکیل اونیل ۴ قهرمانی داره بالغ بر ۲۸۰۰۰ امتیاز داره و میانگین ریباندشم بالا ۱۰ هست و توی بیشتر فاکتورها به جز ام وی پی از جیمز بالاتره ولی رده بندی اعلام شده یه چیز دیگه میگه یا باز اگه بخوایم قهرمانی رو ملاک قرار بدیم درک فیشر ۵ تا قهرمانی داره ولی این لیست اصلا جایگاهی نداره به خاطر همینم به نظر من این عنوان غیر رسمی بهترینهای تاریخ یه چیز کاملا سلیقه ای هست (هر کس یه چیزیو ملاک قرار میده) و یه خواهشی از دوستان گلم دارم که انقدر بحث الکی نکنید چون هیچکدوم از عقیدتون کوتاه نمیاید(یا از روی تعصب یا از روی منطق یا هر چیز دیگه ای) نه طرفدارای جیمز قبول میکنن که کوبی بهتره و نه برعکس(این دو تا رو مثال زدم چون خیلی بارز بود و گرنه در مورد بقیه بازیکنا هم صدق میکنه)

  16. Kiiiiiiiing گفت:

    اتفاقا لبران هیچ حامی نداره و تا دلتون بخواد دشمن داره ، یه نمونش اخباری که بر علیهش منتشر شد راجع به کله پا کردن بلت ، از هر ده تا خبر ۹ تاشو همین سایت espn منتشر میکرد ، اگه خواستید لینک هاشو میزارم

  17. Kiiiiiiiiiing گفت:

    لبران اینقدر دشمن داره که بر علیه اش کمپین و سایت وجود داره ، لغت anti lebron خیلی پرکاربرد هست در سایتهای ورزشی ، البته از قدیم گفتن هر چی آدم قدرتر باشه دشمناش هم بیشترن. یه نمونه ازون سایتها اینه :
    http://ihatelebronjames.com
    الان خیلی ها میگن رونالدو بهتر از مسی هست و اصلا هم کوتاه نمیان بهرحال رسانه ها هم تاثیرگذارند ، حالا بیا متوجه شون کن که مسی یه چیز دیگه س ولی ده سال دیگه هرکی بگه رونالدو بهتر بوده باعث خنده میشه فقط ، اون موقع اگر به روشون بیاری که تو اینو گفتی خیلی شیک میزنه زیرش ، خلاصه منم اگر توصیه ای کردم برای این بود که اسیر مشکلات اینچنینی نشید

  18. kiiiiiiiiiing گفت:

    اینم یه سند محکم برای اثبات حقانیت و اعتبار رنکینگ espn ، سایت بوستون سلتیکس خبر رنک شش و هفت لری برد و بیل راسل رو در سایتش گذاشته و خیلی هم با افتخار این خبر رو کار کرده ، خیلی جالبه ها سایت رسمی بوستون هست ، همون بوستون که پرافتخارترین تیمه ، یعنی اگر اعتراضی باشه این سایت صداش از همه بلندتره ، اونوقت خودشون با افتخار این خبرو منتشر میکنن ولی بعضیا اینجا کاسه داغتر از آش هستند و آتیششون از مالکین و طرفداران بوستون هم داغتره ، چرا؟ پیدا کردن جوابش خیلی هم سخت نیست ، اینم از لینکش فقط نمیدونم چرا سایت فیلتره با فیلترشکن ببینید
    http://www.boston.com/sports/b.....eadline_hp

  19. My Dubs گفت:

    نه دیگه تا اون حد نیستم.هترش نیستم میگم بهترین فوروارد هم هست. هر چیزی نه شور شورش خوبه نه خیلی بی نمکش.لبران coach killer دیگه نبود.از این وب سایت هم نمیرم شما هم نرید. فکر کنم فقط تو ایرانم هست کوبی و لبران رو با هم مقایسه میکنن

    • kiiiiiiiiiing گفت:

      دوست عزیز حالا که اینو میگی پس دست اون دوستت alik رو بگیر و برگردونش ، دلم براش تنگ شده

      • My Dubs گفت:

        من که نمیشناسمش تقصیر خود شماست منم بارها خواستم کامنت ندم اگه توام مثل من کامنت بذاری نقد کنی حتی مسخره هم کنی من چیزی نمیگم. نظر نظره. و من چند باری هم از پارسال گفتم مثلا کوبی بازنشسته شه منتها اونا زیاد واکنش نشون ندادن. یا یکی از همین دوستای شما از کاوالیرز چهار باری که شکست خورده وریورز کلی حال کرده من بهش هیچی نگفتم. یا کامنتای بدترم دادن به کری میگن تازه به دوران رسیده یا و……

  20. My Dubs گفت:

    من که میگم از برد بهتره. هر طور دوس داری فکر کن من فقط نظرمو دادم همین سخت نگیر

  21. kiiiiiiiiiing گفت:

    معیار اول تعداد قهرمانیه !!!!!!!! اگه اینجوری بود که الان همبازیای بیل راسل در بوستون باید کل top10 رو اشغال میکردند ، مگه دارید تیمها رو با هم مقایسه میکنید ؟؟؟ تعداد رینگ هم یه آیتم مهمه در عملکرد یه بازیکن ولی نه آیتم اول !!! اگه بخواید بهترین تیمهای تاریخ رو باهم مقایسه کنید قطعا تعداد رینگ آیتم اول هست

  22. Reza30 گفت:

    رنکینگی که espn گذاشته بود بر این اساس بوده که ابتدا ۱۵۰ نفر برتر رو انتخاب کردند و بعد کارشناسان سایت توی مقایسه های یک به یک نظر دادند که کدوم بازیکن با توجه کل دوران بازی و همچنین دوران اوجش بازیکن بهتری بوده.
    مثلا کل افتخارات جردن رو با کریم عبدالجبار مقایسه کردند – که فکر میکنم کریم افتخارات بیشتری داره- و دوره ی اوجشون رو هم دیدند که جردن قدرتمندتر بوده و در آخر تعداد رای های بیشتری به نفع جردن بوده. نکته ای که در مورد کریم هست اینه که بالاخره قهرمانی هاش رو یا در کنار اسکار رابرتسون بوده یا در کنار مجیک.
    در کنار همه این صحبتها این تصاویر متحرک هم جالبه:
    http://espn.go.com/espn/featur.....mated-gifs

  23. My Dubs گفت:

    کوبی رابطش با لبران خوبه به هم هدیه میدن و با هم دوستن منتها ماها میایم مقایسه میکنیم بعد هم به نتیجه ای نمیرسیم. از هم ناراحت میشیم گاها مودبانه و گاها واضحتر به هم توهین میکنیم. ارزش نداره اصلا. بگذریم اخبار ترید خیلی داغ شده….هارفورد بوستون؟؟!!!به نظرتون بوستون میگیره هارفورد رو؟

  24. رضا گفت:

    کاسه داغتر از اش!!!!!!!!!
    دقیقا یکی باید این حرفو به خود شما بزنه.این شمایی که از در و دیوار و اینور و اونور مطلب میزاری(سایت بوستون اوووووووه کی میره این همه راه رو) که این رده بندی درسته و هیچ نقدی بهش وارد نیست تنها دلیلش هم اینه که بازیکن مورد علاقتون جز ۵ نفر اوله و اگر غیراز این بود شما هم ایراد میگرفتی (نگو نه که اصلا باور نمیکنم با توجه به شناخت نسبی که تو این مدت از شما دارم)
    یه مطلب دیگه اینه که شما فکر میکنی همیشه برداشت هایی که میکنی یا نظراتی که میدی یا تحلیل هایی که انجام میدی مطلقا درسته و نظرتونو بسط میدی و انتظار داری هیچ کس خلاف شما نظر نده که به نظرم این درست نیست اگه بخوام مثال بزنم همین رده بندی espn که شما کلی منبع و مطلب میزاری که حتما درسته .نخیر برادر من اینم مثله بقیه رده بندی ها یه چیز سلیقه ایه و چیز مطلقی وجود نداره و میتونست نتیجش یه چیز دیگه ای باشه

  25. kiiiiiiiiiing گفت:

    اتفاقا ثابت کردی شناختی از من نداری ، من کی گفتم همه چی مطلقه و کی گفتم از espn انتقاد نکنید ، اگر لبران رده ۱۵ هم میشد من اعتراضی نمیکردم چون هنوز دوران بازیش تموم نشده ولی خب اینو مطمینم که بعد از بازنشستگی قطعا توی ۵ تای اوله ، من خودم طرفدار نقد هستم راجع به هر مطلبی ولی نقد داریم تا نقد ، من به شخصه طرفدار نقدی هستم که اولا منصفانه باشه و دوما بشه با منطق اونو به اثبات رسوند ، مثلا همین مورد اخیر که میگی تعداد قهرمانی آیتم اول محسوب میشه ! خب مسلما هر آدم بی طرفی بیاد اینجا و یه کوچولو هم منطقی باشه زیربار همچین حرفی نمیره ، اگر هم انتظار داری من هر حرفی رو چشم بسته قبول کنم خب خواسته ات صحیح نیست ، قطعا منم حرفی رو میزنم که بتونم با ادله محکم ثابتش کنم و اگر این روش باعث ناراحتی شما میشه این دیگه مشکل من نیست ، منم خیلی وقت ها سکوت کردم و رد شدم ، مثلا وقتی my dubs گیر سه پیچ داده بود که لبران بلت رو کله پا کرده و یه هفته تموم روی اون مانور میداد و بعضا توهین هم میکرد ، یا در آستانه بازی اخیر لیکرز با کوز یه خبری بعد از ۹ سال درز کرد و من اونو منتشر نکردم که کوبی فن ها ناراحت نشند در حالیکه تیتر همه خبرگزاری ها بود مبنی بر اینکه مدیران لیکرز در سال ۲۰۰۷ به کلیولند پیشنهاد معاوضه کوبی با لبران را دادند که کلیولند اونو رد کرده

  26. kiiiiiiiiiing گفت:

    راستی راجع به ” کی میره این همه راهو ” من تحقیق کردم دیدم حرف شما صحیحه ، فقط ۹۵۰۰کیلومتر مسیر هوایی مستقیم وجود داره اینم سندش http://www.entfernungsrechner......ity/112931

  27. رضا گفت:

    شما یه لطفی کن یه بار دیگه چیزی که من گفتم رو بخون ببین من چی گفتم(اگه بخوایم معیار انتخاب رو بزاریم پای اون چیزی که دوستمون my dubs هم بهش اشاره کرد) این یعنی چی؟؟؟؟؟؟گفتم اگر بخوایم معیار انتخاب رو اون فاکتورها بزاریم(فرض کردیم که اونا باشن در صورتی که خودم خیلی موافق نیستم) یعنی میشه فاکتورهای دیگیم (هرکس یه نظری داره) در نظر گرفت ولی قهرمانی رو نمیشه کتمان کرد
    یکیم اینکه من خودم واسه اون فاکتور قهرمانی یه مثال نقض اوردم (درک فیشر) و به خاطر همینم هست که اخر جملم گفتم انتخاب بهترین ها یه چیز کاملا سلیقه ای هست
    بعد اون موضوع که در مورد کوبی و رفتن به کلیوند گفتی باید بگم که سال ۲۰۰۷ خیلی اتفاقا قرار بود بیفته ولی نیفتاد یکیش اینهhttps://www.basketball98.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%B3-2007-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%DA%A9%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA/

  28. رضا گفت:

    من کی گفتم همه چی مطلقه و کی گفتم از espn انتقاد نکنید(این رده بندی درست و صحیحه……اینو حتما من گفتم دیگه)
    https://www.basketball98.ir/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-2016/
    یه سر به اینجا بزن قسمت نظرات

  29. Kiiiiiiiiiing گفت:

    چیش عجیبه ؟ گفته بودم رده بندی درست و صحیحیه ، اینجا هم گفتم این نظر سنجی درسته ولی مطلق نیست ، یعنی اینکه ممکنه اشکالاتی داشته باشه ولی اشکال معنیش این نیست که کلا روی هواست ، در مجموع فکر میکنم این رنکینگ ۹۰ تا ۹۵ درصد صحیحه ، من قضیه پیشنهاد لیکرز رو باز نکردم مگرنه حواشی جالبی داره توصیه میکنم شما هم قضیه ترید شدن کوبی رو باز نکنید چون آخرش به ضرر خودتون میشه

  30. رضا گفت:

    چشم هر چی شما بگی بازش نمیکنیم

  31. Mahdi6 گفت:

    به نظر من اگه بخوان که قهرمانی رو معیار قرار بدن که نامردی میشه. مثلا تو تیم شیکاگو بولز رندی براون که تو کل عمرش سه بار رفته پلی افس اون سه بارش هم با بولز قهرمان شده اونوقت باید اونو بالاتر از لبران و همین کری و کوین دورنت و… قرار بدن چون تعداد قهرمانیهاش بالاست.
    بنظرم اگه خود سایت ان بی ای هم یه رده بندی قرار بده باز هم یه سری ها بهش اعتراض میکنن(البته منظورم از یه سریا شما نیستید منظورم کل طرفداران بسکتبال هست چون هرکی طرفدار یه سری بازیکنها هستش و دوست داره که بازیکنان مورد علاقش اول باشن) پس بیایم این قضیه رو بیخیالش شیم چون به نتیجه ای نمیرسیم چون یکی مثل خودم که طرفدار لبران هستم میگم این رده بندی درسته و انتی لبران ها یا طرفدارای بازیکنایی که پایین تر از لبران قرار گرفتن میگن درست نیست.
    ختم کلام

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *