نتایج بازی های ان بی ای در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج بازی های ان بی ای در 14 دسامبر 2013

بازی های ان بی ای در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۳ با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری شد و در مهمترین بازی ها، تیم های کلیپرز، میامی، نیویورک و پورتلند، حریفان خود را پشت سر گذاشتند.
تیم بسکتبال ویزاردز امروز در سالن خانگی خود میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که در پایان با نتیجه ۹۷ بر ۱۱۳ نتیجه را به حریف واگذار کرد. کریس پاول از کلیپرز و جان وال از ویزاردز که بهترین گارد راس های لیگ از نظر تعداد پاس منجر به گل هستند، هر کدام در این دیدار ۱۲ پاس منجر به گل کسب کردند. اما پاول با کسب ۳۸ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ توپ ربایی به آمار خود، عملکرد بهترین از همتای خود داشت.
میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا میزبان کلیولند کاوالیرز بود که توانست با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۷ حریف را مغلوب کند. لبرون جیمز از هیت با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، فاصله چندانی با تریپل دابل در این بازی نداشت. مایک براون؛ سرمربی کاوالیرز، پس از اعتراض شدید به داور در کوارتر دوم این مسابقه از زمین اخراج شد.
نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۶ آتلانتا هاوکس را شکست داد تا هفتمین پیروزی فصل را تجربه کند. کارملو انتونی از نیکس با کسب ۳۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، ستاره این بازی بود. به ثمر رساندن ۱۵ پرتاب سه امتیازی از سوی بازیکنان آتلانتا، نتوانست مانع دوازدهمین شکست این تیم در لیگ شود.
و سرانجام پورتلند تریل بلیزرس با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۰۵، میزبان خود، فیلادلفیا سونی سیکسرز را در هم کوبید تا بیستمین برد فصل را به نام خود ثبت کند. ۸ بازیکن پورتلند در این مسابقه حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. آنها همچنین با به ثمر رساندن ۲۱ شوت از ۳۷ شوت سه امتیازی خود، رکورد تعداد سه امتیازی های تاریخ باشگاه پورتلند در یک بازی را ارتقا دادند.
نتایج بازی های ان بی ای در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.(اگر مشکلی برای دانلود هایلایت ها داشتید در قسمت نظرات اعلام کنید تا لینک کمکی اضافه شود.)

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۸۸-۸۵

لس آنجلس لیکرز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۱۱۳-۹۷

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

میامی هیت

۱۰۷-۱۱۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۶-۱۱۱

آتلانتا هاوکس

دانلود

شیکاگو بولز

۹۹-۷۷

تورنتو رپتورز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۳۹-۱۰۵

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۳-۱۰۶

میلواکی باکز

دانلود

یوتا جاز

۱۰۰-۸۴

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. kobe گفت:

    هنوز زمان دقیق بازگشت تایسون چندلر اعلام نشده؟

  2. مهرداادقصاصی گفت:

    سلام

    شنیدم احتمال داره رز به پلی اف برسه ، درسته ؟

  3. kobe گفت:

    ما هم که اینجا بادمجون واکس میزنیم خخخخخخخ اصلا هم نپرسیدیم تایسون چندلر کی برا مسابقه امادس…خخخخخ

  4. javid گفت:

    سلام خسته واقعا نباشید سایت شما جزو سایت هایی که هر روز بهش سر میزنم واقعا عالی هستید امیدوارم موفق باشید
    فقط میخواستم بدونم امکانش هست برخی هایلایت های بازی های مهم رو با کیفیت بالاتر قرار بدید بسیار سپاس گذارم

    • admin گفت:

      سلام.
      دوست عزیز برای دریافت هایلایت های بازی ها با کیفیت HD لینک هایلایت های مورد نظرتون رو کپی کنید.قسمت آخر لینک که به صورت ۵۷۶x324.flv هست رو پاک کنید و ۱۲۸۰x720.mp4 رو به آخر لینک اضافه کنید.

  5. javid گفت:

    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *