نتایج بازی های ان بی ای در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در 23 ژانویه 2016

پیروزی شارلوت، مینسوتا، فینیکس و ساکرامنتو و شکست خانگی کلیولند، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز شارلوت هورنتز میزبان نیویورک نیکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۸۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. جرمی لین و کمبا واکر هر کدام در این دیدار ۲۶ امتیاز برای شارلوت کسب کردند. لین ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. شارلوت در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که بازیکنان این تیم تنها ۳۴٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. کارملو انتونی از نیکس با ۹ امتیازی که در این دیدار کسب کرد، گری پیتون را پشت سر گذاشت و به رده‌ی سی ام امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ صعود کرد.

مینسوتا تیمبرولوز با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، به چهار پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. تیمبرولوز امروز در تارگت سنتر شهر مینیاپلیس میزبان گریزلیز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۱ حریف خود را شکست داد. شباز محمد از مینسوتا با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۳ ریباند نیز به دست آورد. ریکی روبیو نیز ۱۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای مینسوتا ثبت کرد. مارک گاسل و مایک کانلی از ممفیس در این دیدار با مصدومیت جزئی بازی می کردند و تونی الن نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب بود.

اولین تجربه تایرن لو به عنوان سرمربی کلیولند کولیرز، برای این مربی چندان خوشایند نبود. کلیولند امروز میزبان شیکاگو بولز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۳ بر ۹۶ به حریف خود واگذار کرد. پاول گاسل از شیکاگو در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. لبران جیمز کار خود را با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. ایتوآن مور از شیکاگو در کوارتر نخست این بازی از ناحیه همسترینگ راست آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

شوت سه امتیازی آرچی گودوین در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان مسابقه، چهاردهمین پیروزی فصل فینیکس سانز را رقم زد. فینیکس که امروز پذیرای آتلانتا هاوکس بود، با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۹۵ حریف خود را شکست داد. گودوین در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان، شوت سه امتیازی خود از بالای قوس را وارد سبد کرد تا تیمش پس از ۶ شکست متوالی طعم پیروزی را بچشد. این بازیکن ۲۴ امتیاز، ۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. تایسن چندلر از فینیکس با ثبت ۲۷ ریباند (۱۳ ریباند حمله) در این دیدار، رکورد بیشترین ریباند ثبت شده در یک بازی توسط یک بازیکن فینیکس را تکرار کرد. این بازیکن ۱۳ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.

ساکرامنتو کینگز با درخشش دیمارکوس کازینس، ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. ساکرامنتو امروز میزبان ایندیانا بود که این بازی را با برتری ۱۰۸ بر ۹۷ به پایان رساند. کازینس با کسب ۴۸ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای را به ثبت رساند. این بازیکن ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز کسب کرد. راژان راندو نیز با ۱۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، ششمین تریپل دابل فصل خود را به ثبت رساند. راندو ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد.

دیدار تیم های واشنگتن ویزاردز و یوتا جاز نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد.

نتایج بازی های ان بی ای در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز به تعویق افتاد یوتا جاز ——
شارلوت هورنتز ۹۷ ۸۴ نیویورک نیکس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۶ ۹۹ میلواکی باکز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۶ ۱۰۱ ممفیس گریزلیز دانلود
کلیولند کولیرز ۸۳ ۹۶ شیکاگو بولز دانلود
فینیکس سانز ۹۸ ۹۵ آتلانتا هاوکس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۴ ۱۰۱ دیترویت پیستونز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۲۱ ۱۰۳ لس آنجلس لیکرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۸ ۹۷ ایندیانا پیسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. My Dubs گفت:

    دو هیچ بولز

  2. My Dubs گفت:

    سرمربی های NBA در طی اخراج بلت واکنش نشون دادن. پاپ،کارلایل،بایرون اسکات،برد استیونس، اسکات اسکایلز
    پاپ گفته” احساس خیلی بدی برای همکارم دارم این مساله هیچ ربطی به سابقه نداشته”
    اسکات” تصمیم خیلی سختگیرانه ای بوده بلت همچین تیمی رو به خوبی هدایت کرده بازم شغلش رو از دست داده”
    اسکایلز” این تصمیمات رو وقتی میگیرن که حداقل طرف چند بازی رو ببازه”
    فرد هویبرگ و برد استیونس هم کلی ازش تعریف کردن
    اما از همه بهتر ریک کارلایل سرمربی کارپشته دالاس گفته
    ” اون کارای شگفت انگیزی واسه لیگ انجام داد. برای لیگ ما مایه خجالت و شرمه که همچین اتفاقی میفته الان تایرون لو سرمربی ال استارز باید باشه؟؟بلت مرد بزرگی بود و کار بزرگی رو هم انجام داد”
    باقی متن رو هم میتونید از لینک زیر از سایت معتبر یاهو بخونید که خبر اخراج بلت اصلا از اینجا منتشر شد. بی احترامی زیادی به بلت شد واقعا. هنوز هم عوام فکر میکنن تصمیم درستی بوده در حالی که اهل بسکتبال و کارشناس میدونه تصمیم چجوری بوده
    http://sports.yahoo.com/blogs/.....09142.html

  3. mlbj گفت:

    نتیجه خوب نگرفته تیم این همه ستاره داشته باید اخراج میشد
    مربیای دیگه ب فکر تیم خودشون باشن بهتره

  4. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    کجا ستاره داره کل ستاره این تیم لبرانه .مازکو و اسمیتو و اروینگ و لاو که نشدن ستاره اینا بازیکنان متوسط لیگ هستند به نظر من کار بزرگی کرد

  5. Mahdi6 گفت:

    به نظر من باید این بحث رو کنار گذاشت.
    اخراج شد.
    دیگه برنمیگرده و ما هم نمیتونیم کاری کنیم.
    فقط باید بببینیم در اینده چی پیش میاد.

  6. KOBE24 گفت:

    شیکاگو-کوز
    ساعت۲۱:۲۵ از شبکه ورزش
    بازی امروزه
    شبکه ورزش خیلی پیشرفت کرده!!

  7. sina777 گفت:

    هنوز نمیشه راجع به این مربی نظر داد ولی به غیر از لبرون حداقل کایری که ستارس

  8. علیرضا گفت:

    کاوالیرزی ها حتی اگه اولم بشین که نمیشین قبول کنین که با اخراج بلت وضع تیم یه ذره افت میکنه.کاملا معلومه که دلیل اخراج مسایل پشت پرده بوده.اخه مربی که با مجموعه تناسب نداشته باشه که هیچوقت تیم اول نمیشه.

  9. number1 گفت:

    به نظر بلت خیلی بهتره این جدیده هستش حداقل بلت رو اخراج کردن یه مربی خوب می اوردن نه اینکه دستیارش رو سر مربی کنن در مورد بازی نمی دونم چرا لبران هر بازی بولز انجام میده این دریک بیچاره رو تخته می کنه و دیشب دفاع شیکاگو عالی بود اونم مقابل تیمی که این همه مهره هجومی خوب داره و گسول هم بعد از چن بازیه بد بازیه خوبی انجام به همراه باتلر دریک هم خیلی بد شانس بود تمام لی اپاش رو حلقه مینداخت بیرون ولی دوباره اوج گرفته داره اون رز همیشگی میشه شیکاگو این فصل همه تیمای مدعی قهرمانی رو برده به جز گلدن استیت که اونم اگه یه پست سه خوب بگیریم میشه بردش

  10. kamal گفت:

    کلیپرزم خیلی ستاره داره ولی نمیدونم شاید داک خوب هدایت نمیکنه با اینکه داک جز بهتریناست. فقط با ی سیستم حمله میکنن الی اوپ دانک بیشتر تیما قلق کلیپرزو فهمیدنه . کاوز که اصلا سیستم نداشت با زور میخواست امتیاز بیاره . بنظر شما جاش اسمیتو با کی ترید میکنن؟؟

  11. علیرضا گفت:

    جرا مگه کلیپرز بد بازی میکنه؟معدود تیمهایی میتونن ببرنش.هر چند که گریفین افت کرده

  12. Mahdi6 گفت:

    جاش اسمیت ترید شده.
    الانم تو راکتز هست و حتی یه بازی هم انجام داد دیروز با میلواکی هایلایت هاشو ببینید یه بلاک خوب هم انجام داد.
    فقط مونده لنس استفنسن که معلوم نیست تو کلیپرز میمونه یا ترید میشه یا …

  13. Kiiiiiiiing گفت:

    خبر و شایعه عجیب معاوضه کایری با پاول تا چند دقیقه پیش روی سایت espn بود که الان حذف شده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *