نتایج بازی های ان بی ای در ۲۵ نوامبر

مایکل بیزلی-ایوان ترنر

در مهمترین بازی های ۲۵ نوامبر لیگ ان بی ای،تیم های سن آنتونیو،فیلادلفیا و بوستون سلتیکس حریفان خود را شکست دادند.در یکی از بازی های امروز سن آنتونیو اسپورز که میهمان تورنتو رپتورز بود موفق شد با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۶ این تیم را مغلوب کند.در این مسابقه که دو وقت اضافه داشت،تونی پارکر از اسپورز با کسب ۳۲ امتیاز،۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل،یکی از عوامل کسب یازدهمین پیروزی فصل تیمش بود.
فیلادلفیا سونی سیکسرز در یک مسابقه نزدیک توانست ۱۰۴ بر ۱۰۱ فینیکس سانز را شکست دهد.جرو هالیدی از فیلادفیا با کسب ۳۳ امتیاز،۱۳ پاس منجر به گل و ۳ ریباند نقش به سزایی در پیروزی خانگی تیمش داشت.
در یکی دیگر از بازی های دیشب بوستون سلتیکس که میهمان اورلاندو مجیک بود،توانست با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۰ این تیم را مغلوب کند تا به هشتمین برد فصل خود دست یابد.در این مسابقه که به وقت اضافه کشیده شد،کوین گارنت از سلتیکس با کسب ۲۴ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ توپ ربایی یکی از عوامل پیروزی تیمش بود.راجان راندو نیز در این مسابقه ۱۶ پاس منجر به گل به هم تیمی هایش داد تا با ۱۶۲ پاس منجر به گل،بیشترین اسیست را در میان همه بازیکنان لیگ ثبت کرده باشد.
نتایج بازی های ان بی ای در ۲۵ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۱۱۱-۱۰۶

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۰-۱۲۱

دیترویت پیستونز

دانلود

بروکلین نتز

۸۵-۹۸

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۱-۱۰۴

فینیکس سانز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۱۶-۱۱۰

بوستون سلتیکس

دانلود

دنور ناگتز

۸۴-۱۰۲

نیواورلئان هورنتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *