نتایج بازی های بسکتبال المپیک ریو در هشتم آگست ۲۰۱۶

نتایج بازی های بسکتبال المپیک ریو در هشتم آگست 2016

سومین روز بازی های بسکتبال المپیک ریو، هشتم آگست ۲۰۱۶ با پیروزی استرالیا مقابل صربستان آغاز شد.

تیم های استرالیا و صربستان روز هشتم آگست در دومین بازی خود برابر هم قرار گرفتند. استرالیا در این دیدار نزدیک با نتیجه ۹۵ بر ۸۰ حریف خود را از پیش رو برداشت.
متیو دلاویدوا از استرالیا در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد و با تاثیرگذاری +۳۶، موثرترین بازیکن میدان بود. این بازیکن ۷ شوت از ۸ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد.
دو تیم تا ۱ دقیقه و ۴۶ ثانیه مانده به پایان بازی پایاپای پیش می رفتند و نتیجه ۸۴ بر ۸۰ به نفع استرالیا بود. استرالیا در زمان باقی مانده با کمک بازی خوب پتی میلز و جو اینگلز، یک ران ۱۱-۰ به نمایش گذاشت و پیروزی را از آن خود کرد.
میروسلاو رادولیسا از صربستان کار خود در این دیدار را با ۲۵ امتیاز، ۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

تیم بسکتبال ایالات متحده در شبی که کارملو انتوی از مایکل جردن گذشت، ونزوئلا را شکست داد. در دومین بازی روز ۸ آگست تیم های امریکا و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۱۳ بر ۶۹ امریکا پایان یافت.
کارملو انتونی با ۱۴ امتیازی که در این مسابقه به دست آورد، مایکل جردن را پشت سر گذاشت و به رده سوم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ تیم بسکتبال امریکا در المپیک صعود کرد. پاول جرج با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص امریکا در این مسابقه بود.

تیم بسکتبال فرانسه با برتری مقابل چین، اولین پیروزی خود در مسابقات المپیک را به دست آورد. فرانسه در آخرین بازی روز هشت آگست با نتیجه ۸۸ بر ۶۰ چین را مغلوب کرد.
تونی پارکر در این بازی ۱۴ امتیاز، ۲ ریباند و ۸ پاس منجر به گل برای فرانسه به دست آورد. ناندو دی کولو نیز ۱۹ امتیاز، ۱ ریباند و ۲ توپ ربایی ثبت کرد.

مسابقات بسکتبال المپیک در بخش مردان، روز نهم آگست پیگیری خواهد شد (برنامه و جدول بازی ها).

برای دانلود رقابت های بسکتبال المپیک ریو به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.