نتایج بازی های بسکتبال جوانان آسیا در ۲۴ جولای ۲۰۱۶

نتایج بازی های بسکتبال جوانان آسیا در 24 جولای 2016

بازی های بسکتبال جوانان آسیا در ۲۴ جولای ۲۰۱۶، با ثبت اولین شکست ایران و پیروزی چین و چین تایپه همراه بود.

اولین شکست تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶، مقابل ژاپن رقم خورد. دو تیم امروز در سالن آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۱ بر ۷۷ ژاپن پایان یافت. تیم بسکتبال کشورمان که در دقایق ابتدایی کوارتر چهارم ۱۵ امتیاز از حریف عقب افتاد، در دقایق پایانی این کوارتر اختلاف امتیاز را کاهش داد اما نتوانست برنده از زمین خارج شود. امیرحسین آذری در این بازی ۱۹ امتیاز و ۵ ریباند برای ایران ثبت کرد. امیرحسین خندان پور نیز ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان ایران در این مسابقه ۲۲ بار توپ را لو دادند. آنها تنها ۴ شوت از ۲۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال چین با برتری مقابل فیلیپین، همچنان بدون شکست باقی ماند. در دومین بازی امروز تیم های چین و فیلیپین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۹۵ بر ۶۶ چین پایان یافت. جیانیو طارق از چین که بازیکنی دورگه است، در این مسابقه ۱۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد.

تیم بسکتبال چین تایپه با برتری مقابل هند، سومین پیروزی خود در این مسابقات را کسب کرد تا همانند چین، همچنان بدون شکست باقی بماند. چین تایپه این بازی را با برتری ۹۳ بر ۷۹ به سود خود پایان داد.

نتایج بازی های بسکتبال جوانان آسیا در ۲۴ جولای ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قزاقستان ۶۶ ۱۰۵ کره جنوبی
چین ۹۵ ۶۶ فیلیپین
اندونزی ۳۵ ۱۰۳ لبنان
هند ۷۹ ۹۳ چین تایپه
ایران ۷۷ ۸۱ ژاپن
عراق ۹۲ ۷۶ تایلند

تیم ها فردا استراحت می کنند و تیم بسکتبال جوانان ایران در سومین بازی خود در این مسابقات، پس فردا (۵ مرداد) به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. (برنامه مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۶)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.