نتایج بازی های ان بی ای در یکم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در یکم اپریل 2016

پیروزی دالاس، کلیولند، تورنتو و میامی و ثبت اولین شکست خانگی فصل گلدن استیت، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در یکم اپریل ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز دیترویت پیستونز میزبان دالاس موریکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۹۸ به حریف واگذار کرد. جی.جی. باریا از دالاس، در این مسابقه نیز همچون چند بازی گذشته ستاره‌ی تیمش بود؛ این بازیکن کار خود را با کسب ۲۹ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به اتمام رساند. درن ویلیامز و ریموند فلتون از دالاس در این مسابقه غایب بودند.

کلیولند کولیرز در شبی که لبران جیمز، اسکار رابرتسون را پشت سر گذاشت، آتلانتا هاوکس را مغلوب کرد. کلیولند امروز میهمان آتلانتا بود و توانست با حساب ۱۱۰ بر ۱۰۸ میزبان را در وقت اضافه‌ی اول مغلوب کند. جیمز در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن به امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، از رکورد ۲۶۷۱۰ امتیاز که رابرتسون در طول دوران حرفه ای خود به دست آورده بود، عبور کرد و به رده‌ی یازدهم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ صعود کرد. ال هورفورد از آتلانتا در ۱٫۵ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه، شوت سه امتیازی خود را از دست داد و نتوانست نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد. آتلانتا با این شکست و با توجه به نتایج سایر تیم ها، به رده‌ی پنجم کنفرانس شرق سقوط کرد.

ممفیس گریزلیز در حضور ۱۷۰۷۷ تماشاچی حاضر در فدکس فروم، با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۹ مقابل تورنتو رپتورز تن به شکست داد. دمار دروزن از تورنتو در این بازی ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این باخت، پنجمین شکست متوالی ممفیس بود. این تیم که بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، روز جمعه برایس کاتن را با یک قرارداد ۱۰ روزه به خدمت گرفت؛ کاتن بیست و هشتمین بازیکنی است که در این فصل از رقابت ها پیراهن ممفیس را به تن می کند.

کسب ۳۰ امتیاز توسط جرالد گرین به میامی هیت کمک کرد ساکرامنتو کینگز را از پیش رو بردارد. میامی که امروز میهمان ساکرامنتو بود با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۶ حریف خود را شکست داد. گرین که در این بازی جایگزین دوین وید در ترکیب شروع کننده شده بود، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. وید به دلیل درد گردن و پشت در این بازی به میدان نرفت. بازیکنان میامی در این مسابقه ۱۲ شوت از ۲۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

نوار پیروزی های خانگی متوالی گلدن استیت واریورز، سرانجام توسط بوستون سلتیکس قطع شد. بوستون امروز میهمان گلدن استیت بود و با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۶ در این مسابقه، به ۵۴ برد خانگی متوالی گلدن استیت پایان داد. این نخستین شکست خانگی گلدن استیت از ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ بود. آیزیاه تامس از بوستون در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. شوت لی آپ این بازیکن در ۸٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، به پیروزی تیمش کمک کرد. پس از شوت تامس، استفن کری و هریسون بارنز دو بار فرصت داشتند بازی را به تساوی بکشانند اما نتوانستند شوت های خود را به ثمر برسانند. با این شکست گلدن استیت به رکورد ۶۸ برد و ۸ باخت در بازی های این فصل رسید و شانسش برای شکستن رکورد ۷۲ برد و ۱۰ باخت شیکاگو بولز کاهش یافت.

نتایج بازی های ان بی ای در یکم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۰ ۹۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۹ ۹۸ دالاس موریکس دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۵ ۹۱ بروکلین نتز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۸ ۱۱۰ کلیولند کولیرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۵ ۹۹ تورنتو رپتورز دانلود
میلواکی باکز ۱۱۳ ۱۱۰ اورلاندو مجیک دانلود
یوتا جاز ۹۸ ۸۵ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۶ ۱۱۲ میامی هیت دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۶ ۱۰۹ بوستون سلتیکس دانلود
فینیکس سانز ۹۹ ۱۰۶ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.