نتایج بازی های ان بی ای در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در 27 دسامبر 2016

بازی های ان بی ای در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶ با انجام چهار دیدار پیگیری شد. در مسابقات امروز تیم های بوستون، اکلاهما سیتی، هیوستن و یوتا، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، برای دومین بار در این هفته، این تیم را مغلوب کرد. بوستون امروز میزبان ممفیس بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کند. اوری بردلی در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای بوستون کسب کرد. بازیکنان بوستون در دقایق پایانی بازی، ۶ امتیاز متوالی از پرتاب های پنالتی به دست آوردند و اختلاف امتیاز خود با حریف را افزایش دادند. مایک کانلی، چندلر پارسونر و برندن رایت از ممفیس در این مسابقه غایب بودند.

پانزدهمین تریپل دابل فصل راسل وستبروک به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد میامی هیت را از پیش رو بردارد. تاندر امروز میهمان هیت بود و توانست با حساب ۱۰۶ بر ۹۴ حریف خود را شکست دهد. وستبروک در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش چهارمین پیروزی متوالی را ثبت کند. گران دراگیچ از میامی به دلیل گرفتگی عضلات پشت در این مسابقه غایب بود.

هیوستن راکتس با پیروزی مقابل دالاس موریکس، برای چهارمین بار در این فصل از رقابت ها این تیم را مغلوب کرد. هیوستن در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۰۷ دالاس را شکست داد. جیمز هاردن از هیوستن که در کوارتر چهارم این مسابقه استراحت کرد، کار خود را با ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. داوران در این بازی درگیرانه ۸ بار تکنیکال فول اعلام کردند.

در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس لیکرز میزبان یوتا جاز بود که بازی را با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۰۲ به حریف واگذار کرد. گوردون هیوارد از یوتا در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات کسب کرد. جولیوس رندل از لیکرز نیز کار خود را با ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.