نتایج بازی های ان بی ای در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در 28 نوامبر 2016

شکست ساکرامنتو و ممفیس، پیروزی اکلاهما سیتی در شب تریپل دابل کردن راسل وستبروک و دوازدهمین برد متوالی گلدن استیت، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز در شبی که بردلی بیل بیشترین سه امتیازی دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند، ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت. واشنگتن امروز میزبان ساکرامنتو بود و در وقت اضافه اول با حساب ۱۰۱ بر ۹۵، حریف خود را مغلوب کرد. بیل در این دیدار ۷ شوت سه امتیازی به ثمر رساند و کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. جان وال نیز ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو با ۳۶ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، بهترین عملکرد را در بین بازیکنان تیمش داشت.

سومین تریپل دابل متوالی راسل وستبروک به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد نیویورک نیکس را از پیش رو بردارد. اکلاهما سیتی امروز میهمان نیویورک بود که این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۱۰۳ به اتمام رساند. وستبروک در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد و برای هشتمین بار در این فصل از رقابت ها، تریپل دابل کرد. این بازیکن تا به اینجای فصل از نظر میانگین آمار تریپل دابل کرده است. درک رز از نیکس با ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، شاخص ترین بازیکن تیمش بود. کارملو انتونی از نیکس، در این دیدار عملکرد ضعیفی در شوتزنی داشت و تنها ۴ شوت از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد.

دهمین پیروزی فصل شارلوت هورنتز، با غلبه بر ممفیس گریزلیز ثبت شد. شارلوت در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۵ ممفیس را شکست داد. کمبا واکر و جرمی لمب از شارلوت، هر کدام در این بازی ۲۱ امتیاز کسب کردند. مارک گاسل از ممفیس نیز کار خود را با ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

گلدن استیت واریرز با پیروزی مقابل آتلانتا هاوکس، دوازدهمین برد متوالی خود را ثبت کرد. کوین دورنت، استفن کری و کلی تامپسن، در این مسابقه به ترتیب ۲۵، ۲۵ و ۲۰ امتیاز به دست آوردند. دورنت ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. در تاریخ باشگاه واریرز، این چهارمین بار است که این تیم حداقل ۱۲ پیروزی متوالی به دست می آورد. دنیس شرودر از آتلانتا کار خود در این بازی را با ۲۴ امتیاز، ۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. دریماند گرین از گلدن استیت که پس از رفع مصدومیت به ترکیب تیمش بازگشته بود، با بلاک کردن دو شوت بازیکنان آتلانتا در ۴۳٫۴ ثانیه پایانی بازی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد.

نتایج بازی های ان بی ای در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۹۵ ساکرامنتو کینگز دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۳ ۱۱۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
تورنتو رپتورز ۱۲۲ ۹۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
میامی هیت ۱۰۴ ۱۱۲ بوستون سلتیکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۵ ۱۰۴ شارلوت هورنتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۳ ۱۱۲ یوتا جاز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۰۵ ۱۰۰ آتلانتا هاوکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.