نتایج بازی های ان بی ای در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در 30 اکتبر 2016

پیروزی گلدن استیت، سن آنتونیو، اکلاهما سیتی و هیوستن، از جمله نتایج بازی های ان بی ای در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶ بود.

کسب ۳۷ امتیاز توسط کوین دورنت به گلدن استیت واریرز کمک کرد فینیکس سانز را مغلوب کند. گلدن استیت امروز میهمان فینیکس بود و با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۰، حریف خود را مغلوب کرد. دورنت در این مسابقه ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. استفن کری نیز ۲۸ امتیاز، ۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد.

سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل میامی هیت، چهارمین پیروزی متوالی خود را به ثبت رساند. سن آنتونیو امروز میهمان میامی بود و موفق شد با حساب ۱۰۶ بر ۹۹ رقیب خود را از پیش رو بردارد. کوای لئونارد از اسپرز در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. گرگ پاپویچ در این دیدار به لامارکوس آلدریج استراحت داد. دنی گرین نیز به دلیل مصدومیت غایب بود. حسن وایت‌ساید از میامی کار خود در این مسابقه را با ۲۷ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به اتمام رساند.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که راسل وستبروک بار دیگر تریپل دابل کرد، لس آنجلس لیکرز را شکست داد. تاندر در این بازی خانگی با نتیجه ۱۱۳ بر ۹۶ به پیروزی رسید و سومین برد فصل خود را به دست آورد. وستبروک در این بازی ۳۳ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و دومین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. از فصل ۱۹۸۲-۸۳ که مجیک جانسن در ۳ بازی نخست فصل، دو بار تریپل دابل کرد، این نخستین بار است که بازیکنی توانسته چنین کاری انجام دهد.

پرتاب پنالتی ثانیه پایانی جیمز هاردن، موجب شد هیوستن راکتس برابر دالاس موریکس پیروز شود. هیوستن امروز میزبان دالاس بود و با نتیجه نزدیک ۹۳ بر ۹۲ حریف خود را شکست داد. هاردن در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی، یکی از دو پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد و پیروزی تیمش را رقم زد. هاردن در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد.

نتایج بازی های ان بی ای در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۸۸ ۷۵ یوتا جاز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۰ ۱۰۶ گلدن استیت واریرز دانلود
میامی هیت ۹۹ ۱۰۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۸ ۸۳ میلواکی باکز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۳ ۹۶ لس آنجلس لیکرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۲ ۱۰۳ واشنگتن ویزاردز دانلود
هیوستن راکتس ۹۳ ۹۲ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.