نتایج بازی های پلی آف NBA در بیست و ششم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بازی های پلی آف NBA در بیست و ششم اپریل 2016

بازی های NBA در بیست و ششم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های تورنتو و آتلانتا همراه بود.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با پیروزی مقابل ایندیانا پیسرز، ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد. تورنتو امروز میزبان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۹ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن از تورنتو در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. تورنتو در حالی این بازی را با برد پشت سر گذاشت که در لحظاتی از مسابقه ۱۳ امتیاز از حریف عقب بود. سالومان هیل از ایندیانا در ثانیه های پایانی و در حالی که نتیجه ۱۰۲ بر ۹۹ بود، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد اما داوران پس از بازبینی فیلم اعلام کردند توپ پس از پایان وقت بازی از دست هیل رها شده است. پاول جرج از ایندیانا نیز کار خود را با ۳۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرینا پذیرای بوستون سلتیکس بود و با حساب ۱۱۰ بر ۸۳ حریف خود را از پیش رو برداشت. پنج بازیکن آتلانتا امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. بازی خوب کنت بیزمور به آتلانتا کمک کرد نیمه‌ی اول را با یک ران ۲۸-۸ به اتمام برساند و کنترل بازی را در دست گیرد. بیزمور که در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ بلاک شات به دست آورد، در کوارتر دوم ۳ شوت سه امتیازی پی در پی روانه‌ی سبد کرد. آتلانتا با کسب این پیروزی، ۳ بر ۲ از بوستون پیش افتاد. بازی ششم دو تیم پنجشنبه شب در بوستون برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.