نتایج بازی های NBA در نهم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های NBA در نهم دسامبر 2015

لیگ بسکتبال NBA در نهم دسامبر ۲۰۱۵ با انجام ده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با برتری مقابل شیکاگو بولز، سیزدهمین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. بوستون امروز در تی‌دی گاردن پذیرای شیکاگو بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۰ حریف خود را مغلوب کند. آیزیاه تامس از بوستون ۹ امتیاز از مجموع ۲۰ امتیاز خود در این بازی را در ۳ دقیقه پایانی کسب کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. این بازیکن ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. ۷ بازیکن دیگر بوستون نیز امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. جیمی باتلر از شیکاگو با کسب ۳۶ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۷ ریباند و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. این دهمین بازی متوالی بود که بوستون گارد خود، مارکوس اسمارت را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شارلوت هورنتز در شبی که نیکولاس باتوم تریپل دابل کرد، میامی هیت را از پیش رو برداشت. شارلوت امروز میزبان میامی بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۸۱ پشت سر گذاشت. باتوم در این دیدار ۱۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد سومین پیروزی متوالی را ثبت کند. این پنجمین تریپل دابل دوران حرفه ای باتوم بود. لوئل دنگ از میامی که شش بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت.

جیمز هاردن با کسب ۴۲ امتیاز، هیوستن راکتس را برای غلبه بر واشنگتن ویزاردز رهبری کرد. هیوستن امروز میهمان واشنگتن بود که این بازی را با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۳ به پایان رساند. هاردن علاوه بر ۴۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز در این بازی ثبت کرد. جان وال از واشنگتن با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۹ ریباند، تنها به یک ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات دیگر آماری بود که وال ثبت کرد. ترور آریزا از هیوستن به دلیل مصدومیت نتوانست در برابر تیم سابقش به میدان رود. دوناتس موتیونس از هیوستن در این مسابقه اولین بازی خود از ماه مارس را برای تیمش انجام داد. واشنگتن در این مسابقه نیز نِنِی هیلاریو، درو گودن و کریس هامفریز را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

مت بارنز از ممفیس گریزلیز با شوت نیمه زمین خود، سیزدهمین پیروزی فصل را برای تیمش به ارمغان آورد. ممفیس امروز میهمان دیترویت پیستونز بود که این بازی را با برتری ۹۳ بر ۹۲ به پایان رساند. این بازی در لحظات پایانی با برتری ۹۲ بر ۹۰ پیستونز پیگیری می شد اما شوت نیمه زمین بارنز در ۱٫۱ ثانیه مانده به پایان وارد سبد شد و نتیجه را برگرداند. زک رندولف از ممفیس در این بازی ۲۱ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد.

تورنتو رپتورز با برتری مقابل سن آنتونیو اسپرز، به ۴ پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. رپتورز چهارشنبه شب میزبان اسپرز بود که این بازی را با برتری ۹۷ بر ۹۴ پایان داد. دمار دروزن با کسب ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص رپتورز در این مسابقه بود. بازیکنان تورنتو در این بازی ۵۷٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. در ۱۸ مسابقه اخیر، این تنها سومین بار بود که شاگردان گِرِگ پاپویچ بازنده از زمین خارج می شدند.

با از دست رفتن شوت سه امتیازی درن ویلیامز، دالاس موریکس دهمین شکست فصل خود را پذیرفت. دالاس امروز میزبان آتلانتا هاوکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۸ به حریف خود واگذار کرد. ویلیامز در ۱ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم می توانست با شوت سه امتیازی خود بازی را به تساوی بکشاند اما در این کار ناموفق بود. پاول میلسپ از آتلانتا در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

نتایج بازی های NBA در نهم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۱۰۵ ۱۰۰ شیکاگو بولز دانلود
شارلوت هورنتز ۹۹ ۸۱ میامی هیت دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۳ ۱۰۹ هیوستن راکتس دانلود
دیترویت پیستونز ۹۲ ۹۳ ممفیس گریزلیز دانلود
تورنتو رپتورز ۹۷ ۹۴ سن آنتونیو اسپرز دانلود
میلواکی باکز ۹۵ ۱۰۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۲۳ ۱۲۲ لس آنجلس لیکرز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۷ ۱۰۴ اورلاندو مجیک دانلود
یوتا جاز ۱۰۶ ۸۵ نیویورک نیکس دانلود
دالاس موریکس ۹۵ ۹۸ آتلانتا هاوکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    نتایج امروز جالب و خیره کننده بود.پیروزی بوستون در برابر بولز.شوت نبمه درن بارنز.از دست رفتن شوت درن ویلیامز

  2. مهدی گفت:

    سلام
    احمد اقا میگن کایری ۲ اومده توروخدا پوشش بده

  3. King kobe 24 گفت:

    چه عجب راکتس برد!!!!!!!

  4. mahdi گفت:

    سلام میشه یه شبکه تو تلگرام درست کنید؟

  5. king kong گفت:

    بالاخره کایری و شامپرت آماده بازی شدن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *