نتایج بازی های NBA در سی و یکم مارس ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در سی و یکم مارس 2016

شکست ایندیانا و هیوستن و پیروزی اکلاهما سیتی و پرتلند، از جمله نتایج بازی های NBA در سی و یکم مارس ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال اورلاندو مجیک با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، برای اولین بار در بیش از ۴ سال گذشته، پیسرز را در شهر ایندیانا مغلوب کرد. اورلاندو در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۴ حریف خود را شکست داد. اون فورنیه در این بازی ۲۵ امتیاز، ۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای اورلاندو کسب کرد. نیکولا ووچویچ نیز که پس از ۱۳ بازی غیبت به ترکیب اورلاندو بازگشته بود، کار خود را با کسب ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

شیکاگو بولز با پیروزی مقابل هیوستن راکتس، خود را به رده‌ی هشتم کنفرانس شرق نزدیک کرد. شیکاگو امروز میهمان هیوستن بود و توانست با حساب ۱۰۳ بر ۱۰۰ حریف خود را شکست دهد. نیکولا میروتیچ در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. جیمی باتلر با ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص بولز بود. شیکاگو در حالی کوارتر چهارم این بازی را آغاز کرد که ۹ امتیاز از حریف عقب بود اما با برتری ۳۲ بر ۲۰ در این کوارتر، برنده از زمین خارج شد. شیکاگو با کسب این برد و با توجه به شکست ایندیانا، اختلاف خود با این تیم که در رده‌ی هشتم جدول کنفرانس شرق قرار دارد را به ۱ بازی کاهش داد. هیوستن نیز با این شکست ۰٫۵ بازی پایین تر از دالاس و یوتا در جایگاه نهم کنفرانس غرب قرار گرفت.

اکلاهما سیتی تاندر چزا پیک انرژی آرینا پذیرای لس آنجلس کلیپرز بود که با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۷ حریف خود را از پیش رو برداشت. کوین دورنت در این بازی ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. داک ریورز در این مسابقه به کریس پاول، دی‌آندره جردن و جی.جی. ردک استراحت داد.

پرتلند تریل بلیزرس میزبان بوستون سلتیکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کند. الفروغ آمینو از پرتلند با کسب ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. این بازیکن با وارد سبد کردن ۶ شوت سه امتیازی در این دیدار، بیشترین سه امتیازی دوران حرفه ای خود در یک مسابقه را ثبت کرد. بوستون با این شکست، فعلا به رده‌ی ششم کنفرانس شرق سقوط کرد.

نتایج بازی های NBA در سی و یکم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید. (برای بحث و تبادل نظر می توانید به انجمن مراجعه کنید).

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۷ ۸۷ بروکلین نتز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۴ ۱۱۴ اورلاندو مجیک دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۰ ۱۰۳ شیکاگو بولز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۱ ۹۵ دنور ناگتز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۹ ۱۱۷ لس آنجلس کلیپرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۶ ۱۰۹ بوستون سلتیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.