نتایج بازی های NBA در شانزهم مارس ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در شانزهم مارس 2016

پیروزی اکلاهما سیتی، کلیولند، واشنگتن و کلیپرز، از مهمترین نتایج بازی های NBA در شانزهم مارس ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۳۰ به حریف خود واگذار کرد. کوین دورنت از اکلاهما سیتی در حدود ۳۰ دقیقه حضورش در این بازی ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. تماشاچیان حاضر در تی‌دی گاردن با فریاد های “به بوستون بیا” در این بازی، خواهان پیوستن دورنت به تیمشان در تابستان پیش رو شدند. کلی اولینیک از بوستون پس از غیبت در ۱۲ بازی گذشته، در این مسابقه به ترکیب بازگشت اما این تیم همچنان جی کراودر و یونس جربکو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

کلیولند کولیرز بدون لبران جیمز، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. کلیولند امروز میزبان دالاس بود و با نتیجه‌ی نزدیک ۹۹ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. کایری ایروینگ در این دیدار ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. توپ ربایی کلیدی این بازیکن در ۲٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کوین لاو با ۲۳ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص کلیولند بود. تایرون لو، سرمربی کلیولند، در این مسابقه به لبران جیمز استراحت داد.

تریپل دابل جان وال به واشنگتن ویزاردز کمک کرد شیکاگو بولز را از پیش رو بردارد. واشنگتن امروز میزبان شیکاگو بود و موفق شد با حساب ۱۱۷ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. وال در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان واشنگتن در این بازی ۱۳ شوت از ۲۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. پاو گاسل از شیکاگو به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود.

هیوستن راکتس میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۲۲ مغلوب میهمان خود شد. جی.جی. ردک و دی‌آندره جردن به ترتیب با ۲۵ و ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان کلیپرز در این مسابقه بودند. جردن ۱۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز ثبت کرد. این بازیکن هر ۸ شو خود در این بازی را وارد سبد کرد. جیمز هاردن از هیوستن نیز کار خود را با ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

نتایج بازی های NBA در شانزهم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۱۰۹ ۱۳۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
شارلوت هورنتز ۱۰۷ ۹۹ اورلاندو مجیک دانلود
کلیولند کولیرز ۹۹ ۹۸ دالاس موریکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۷ ۹۶ شیکاگو بولز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۴ ۱۱۸ آتلانتا هاوکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۸ ۱۱۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۶ ۱۲۲ لس آنجلس کلیپرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۸ ۱۲۳ نیو اورلینز پیکانز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۱ ۸۵ نیویورک نیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۳ پاسخ

  1. Kiiiiiiiiiing گفت:

    بوستون ۲ پله سقوط کرد ، کارملو به فیل پیشنهاد داده که به دنیای مربیگری برگرده و هدایت نیکز رو برعهده بگیره

  2. ali akbar گفت:

    چه عجب بدونه کینگ بردیم
    اگه دورانت بره بوستون
    اونموقع بعده لبرون عاشقشم میشم

  3. ali akbar گفت:

    بزیکنه خیلی خوبیه فرای
    از وقتی اومده خوب کار کرده

  4. ali akbar گفت:

    بازیکنه

  5. Reza30 گفت:

    استفن کری ۸ تا پرتاب سه امتیازی موفق ثبت کرد تا به رده ۲۴ بیشترین تعداد پرتابهای سه امتیازی موفق تاریخ برسه. کری ۱۵ تا بازی به پایان ۳۳۰ تا پرتاب موفق سه امتیازی این فصل ثبت کرده. امروز همچنین از کوای لینرد هم در دقت سه امتیازی جلو زد تا نفر دوم بعد از ردیک باشه.

  6. My Dubs گفت:

    کوای لینرد درصد شوت سه امتیازیش خوب بوده. تو فرواردها دورانت و جورج بیشتر شوت سه امتیازی موفق داشتن.

  7. Kiiiiiiiiiing گفت:

    رده سوم تا هشتم شرق رو نمیشه پیش بینی کرد ، حتی هورنتز و پیسرز هم میتونن سوم بشن ، ویزاردز هم دارای شانسه برای پلی آف ، اکثرشون با کلیولند بازی دارن ، هاوکس ۲ بار و میامی و هورنتز و پیستونز و بولز و پیسرز هم یکبار ، بازی فردای میامی و هورنتز خیلی جذابه حیف که وایتساید غایبه

  8. Kiiiiiiiiiing گفت:

    کلیولند در بازی مقابل دالاس هم مشابه بازی با یوتا اصرار به سه زدن داشت و مثل همون بازی هم افتضاح بود ، در واقع فقط فرای خوب سه زد و تا حدودی کایری و مثلا اسمیت ۱ از ۸ بود در سه امتیازی ، نمیدونم چه اصراریه به این کار ، آخه واقعا ابزارشو نداره کلیولند ، باید تاکتیک اصلی رو بزارن روی حمله مستقیم و ۲ امتیازی، حداقلش اینه کمتر باخت میدن نه اینکه همش تا لحظه آخر بازی پایاپای باشه و برنده نامعلوم ، تامپسون هم وقتی لبران نیست شلخته بازی میکنه آخه ۳۷ دقیقه بازی و صفر امتیاز! ، لبران هم که آخه چه موقع استراحت بود تا حدود زیادی شانس کسب رکورد ۲۰۰۰،۶۰۰،۵۰۰،۱۰۰ رو از دست داد

  9. Mahdi6 گفت:

    گفته میشه فیل جکسون اگه سرمربی نیکس باشه به علت بالا رفتن سن و…. نمیتونه بازیهای خارج از خونه رو هدایت کنه و فقط بازیهایی که تو MSG برگزار میشه رو مربیگری میکنه.

  10. Mahdi6 گفت:

    گرچه فکر نکنم با اومدن فیل چیزی تغییر کنه مگر اینکه یه پوینت گارد درست و حسابی بگیرن کریستاپس پورزینگس هم اوایل فصل عالی بود ۵ تا ۵تا بلاک میکرد و دابل دابل میکرد و ۷تا سه میزدو… ولی نسبت به اوایل فصل کمی بدتر عمل کرده جوری که ماه پیش بجاش مایلز تورنر از پیسرز روکی ماه در شرق شد.
    امروز هم ۲ امتیاز داشت ۱ از ۱۱ شوت البته روکی هست و توقع زیادی ازش نمیره این فصل و قطعا فصل های اینده بهتر خواهد شد و بازیکن خوبیه درکل.
    کارملو هم قضیش مفصله معلوم نیست سال اینده ترید میشه یا میمونه در نیویورک ؟؟؟

    • kiiiiiiiiiing گفت:

      کارملو توی نیکز موندگاره چون هیچ تیمی نمیتونه اینقدر حقوق بده به یه بازیکن رو به نزول و همواره مصدوم

      • Mahdi6 گفت:

        نیویورک اون موقع بخاطر صعود به پلی اف و حتی قهرمانی در شرق و… استادمایر و ملو رو جذب کرد همچنین جیسون کید یه زمانی بعدش هم تایسن چندلر و جی ار اسمیتو… ولی نه راند اول حذف شد بعدشم ک دیگه به پلی اف صعود نکرد با این روند که میلواکی و لیکرز و شارلوت دارن میرن شاید فصل بعد هم نتونه بره پلی اف.

  11. ali akbar گفت:

    به نظرم بهترین گزینه در راند اول برای کوز ویزاردز هستش
    و بدترین گزینه ایندیانا

  12. My Dubs گفت:

    کلیولند در طی چهار روز سه بازی داره برای اینکه انرژی ستاره ها حفظ بشه به بازیکنان استراحت میدن.الان باید به ستاره های وریورز بیشتر استراحت بدن.تورنتو و اسپرز چسبیدن بالا بیخیالم نمیشم. تأسرور لو از اول هفته گفته بود استراحت میده.باید ببینیم بازی با مجیک و د و هست کی استراحت میکنه

  13. My Dubs گفت:

    بازی با مجیک و هیت

  14. My Dubs گفت:

    در مورد ملو ترید نمیشه دوستمون حرفش درسته دستمزدش بالاست بازیشم اصلا چنگی به دل نمیزنه این بازیکنا با این سبک دستمزدها سخت ترید میشن. همین امسال هاوارد نتونست ترید شه. فیل جکسون هم نمیره روی نیمکت بشینه چون ناخوش احواله. ته فصل من برداشتم اینه لوک والتون میشینه رو نیمکت نیکس. دیوید بلت هم Top assistant وریورز میشه. یا نهایتا مارک جکسون یا جان کالیپاری سرمربی نیکس میشن
    KD فکر نکنم بوستون بره. بوستون تمام انرژیش رو تو تابستون صرف ال هارفورد میخواد بکنه.KD طبق گزارشهایی که میگن دوس داره بیاد وریورز. من دلم نمیخواد بیاد. میامی و ویزاردز و خود OKC شانسی دارن برای جذبش.
    بوستون یک بازیکن خیلی کلیدیش رو دو هفته از دست داد. اسمش کم سر زبونا افتاد ولی جاو کراودر واقعا تاثیرش رو بوستون رو دفاع و حمله بارز بود. الان اسمال فروارد نداره مارکوس اسمارت گارد راسه داره پست ۳ بازی میکنه
    یک سفر سنگین هم سلتیکس با تیمهای غربی داره و…بازیهاش سخته( من فکر میکردم راحته)

  15. My Dubs گفت:

    حدود ۱۶ بازی کمتر از یک ماه همه تیمها دارن. کنفرانس غرب که خب یوتا و دالاس و راکتس و بلیزرز رقابت میکنن. بازی های دالاس خیلی سخت تره تکیف تیمهای اول تا چهارم هم معلومه
    تیمهای شرق هم با احتساب ویزاردز ۱۰ تیم شانس دارن. ولی ویزاردز بازیهاش سخته این تیم هم یک سفر سخت پیش رو داره. در کل هم خیلی سینوسی نتیجه میگیره. الان دو تا بازی برده قبلش ۴ تا بازی باخته بود.
    بولز الان ۶ تا بازی، بازیهاش ساده است تا بازی با هاوکس. گیبسون متاسفانه مصدوم شد از ناحیه همسترینگ. گسول هم امشب نیست ولی بازی با بروکلینه.
    دیترویت ۱۰ تا بازی میزبانه منتها بازیهاش خیلی مشکله دیشبم دراموند هم رو گذاشتن رو خطاهای عمدی این مساله به دیترویت ضربه زده. تاکتیک مسخره ایه واقعا.
    پیسرز هم ۱۰ تا بازی میزبانه که ۶ تا بازیش سخته
    شارلوت ۵ تا بازی میزبانه ولی ۷ تا بازی سخت داره ( بازی با تیمهای پلی آفس )
    میامی ۷ تا بازی میزبانه و ۸ بازی سخت داره
    در کل پلی آفس شرق قشنگ میشه چون تیماشون همه اغلب با هم جنگ و دعوا دارن. بازیهاشون همه جنجالی و پر از درگیری و صددرصد فیزیکی هم میشه دفاع هاشونم خوبه اغلب

    • Mahdi6 گفت:

      قضیه شرق خیلی جالبه تیما خیلی نزدیک هستن منتها بازی های اینده خیلی مهمه. تقریبا میشه گفت صعود کلیولند و تورنتو کاملا قطعیه.
      بوستون یکم کارش سخت تره چندتا بازی سخت داره با پورتلند و گلدن و کلیپرز و دوتا بازی هم با تورنتو داره و سه بازی اخرش هم با اتلانتا شارلوت و میامی هست.
      میامی هم یه بازی سخت با کلیولند و یه بازی هم با اسپرز داره تو AT&T ولی بنظرم بتونه سوم بشه گفته میشه کریس باش هم میخاد برگرده و شاید هم نیمکت نشین بشه.
      تو غرب هم ممفیس جایگاهش خوبه ولی احتمال صعود نکردنش هم بالاست با اون همه مصدوم و بازی های سختی که پیش رو داره اگه یوتا خوب عمل کنه ممفیس شاید جایگاهش رو از دست بده اونها دوتا بازی با اسپرز دارن و دوتا هم با گلدن یک بازی با کلیپرز و یک بازی هم با تورنتو همچنین سه بازی قبلشون رو باختن اگر هم صعود کنن بالای ۹۵ درصد راند اول حذف میشن

  16. My Dubs گفت:

    حاسان وایتساید پای چپش درد داره که از بازی با رپتورز بوده. ممکنه باشه ممکنه نباشه ولی این مساله قطعی اعلام نشده بازی قشنگی میشه. شارلوت هم بعد از وریورز و راکتس بیشترین تعداد شوت سه امتیازی رو زده. ماروین ویلیماز هم از اول فوریه جزو بهترین شوتزن های سه امتیازی بوده.
    بازی با میامی با دنور هم کامل دیدم. بیشترین امتیازی که میامی امسال تو منطقه پینت واگذار کرد همین بازی بود. مربی بسیار باکلاس و باسوادیه اسپولسترا. الان وید و دراگیچ زیاد با هم تو زمین نیستن. بازی هاشون قبلا تداخل داشت. بعدم اینکه دارن از ترکیبهای اسمال زیاد بازی میگیرن. یه دقایقی از بازی مک رابرتس سنتر بود.
    دفاع پیرامونی خوبی هم داره هیت نمیذارن هورنتس زیاد شوت بزنه
    میامی میبره فردا

  17. Mahdi6 گفت:

    Tony Wroten Sign With New York Knicks

  18. Mahdi6 گفت:

    تونی وروتن به نیویورک پیوست ولی این فصل بازی نمیکنه

    http://espn.go.com/blog/nba/ru.....-wont-play

    http://espn.go.com/blog/new-yo.....his-season

    چقدر امروز از نیویورک شنیدیم !

  19. Kiiiiiiiiiing گفت:

    جدیدترین اعلام پاور رنکینگ
    ۱٫کری
    ۲٫لبران
    ۳٫لنارد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *