نتایج بازی های NBA در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در 15 دسامبر 2016

همه بازی های NBA در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶، با ادای احترام به کرگ سیگر، خبرنگار تازه درگذشته NBA همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز میلواکی باکز میزبان شیکاگو بولز بود که توانست با حساب ۱۰۸ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کند. جیانیس انتدکومبو از میلواکی در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان میلواکی در این دیدار ۱۱ شوت از ۲۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. برای ادای احترام به کرگ سیگر، پیش از آغاز این بازی، یک دقیقه سکوت بر سالن حکمفرما شد. سیگر، گزارشگر کنار زمین باسابقه شبکه TNT، امروز بر اثر بیماری سرطان در ۶۵ سالگی درگذشت.

کسب ۳۵ امتیاز توسط انتونی دیویس به نیو اورلینز پلیکانز کمک کرد با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۵ میهمان خود ایندیانا پیسرز را از پیش رو بردارد. دیویس در این دیدار ۱۶ ریباند و ۵ بلاک شات نیز به دست آورد. یک ران ۱۵-۰ در کوارتر چهارم این مسابقه، به پلیکانز کمک کرد این کوارتر را با برتری ۳۱ بر ۲۱ پایان دهد و برنده از زمین خارج شود.

گلدن استیت واریرز میزبان نیویورک نیکس بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۰ حریف خود را مغلوب کند. کلی تامپسن در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این بازی ۴۱ پاس منجر به گل کسب کردند تا سومین بازی ۴۰ اسیستی خود در این فصل را ثبت کنند؛ اتفاقی که در ۲۰ سال گذشته بی سابقه بوده است. استیو کر، سرمربی گلدن استیت، پیش از آغاز این مسابقه از حاضران در سالن خواست به جای ۱ دقیقه سکوت به احترام کرگ سیگر، یک دقیقه او را تشویق کنند.

نتایج بازی های NBA در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
میلواکی باکز ۱۰۸ ۹۷ شیکاگو بولز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۲ ۹۵ ایندیانا پیسرز دانلود
دنور ناگتز ۱۳۲ ۱۲۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
فینیکس سانز ۹۲ ۱۰۷ سن آنتونیو اسپرز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۰۳ ۹۰ نیویورک نیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.