نتایج بازی های NBA در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در 17 نوامبر 2016

بازی های NBA در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۶ با انجام پنج مسابقه پیگیری شد. تیم های واشنگتن، میامی، هیوستن، مینسوتا و شیکاگو، در مسابقات امروز برنده از زمین خارج شدند.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با غلبه بر نیویورک نیکس، سومین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. واشنگتن امروز در ورایزن سنتر پذیرای نیویورک بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۲ حریف خود را مغلوب کند. جان وال از واشنگتن که در مسابقه قبلی تیمش غایب بود، در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بردلی بیل نیز که سه بازی گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب واشنگتن بازگشت و کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به اتمام رساند. درک رز از نیویورک در این بازی ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

میامی هیت با پیروزی مقابل میلواکی باکز، به شش باخت متوالی خود که از سال ۲۰۰۸ بی سابقه بود، خاتمه داد. میامی در این دیدار خانگی با حساب ۹۶ بر ۷۳ میلواکی را شکست داد. حسن وایت‌ساید از میامی در این مسابقه ۱۲ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۷ بلاک شات به دست آورد. گران دراگیچ که سه بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب میامی بازگشت و ۱۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

سومین تریپل دابل فصل جیمز هاردن به هیوستن راکتس کمک کرد پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو بردارد. هیوستن امروز میزبان پرتلند بود و موفق شد با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۰۹، حریف خود را شکست دهد. هاردن که در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد، در پایان کوارتر سوم تریپل دابل کرده بود. بازیکنان هیوستن در این مسابقه ۱۴ شوت سه امتیازی وارد سبد کردند.

مینسوتا تیمبرولوز میزبان فیلادلفیا سونی سیکسرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۰ بر ۸۶ پایان داد. اندرو ویگینز از مینسوتا با کسب ۳۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان مینسوتا در این بازی ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

شیکاگو بولز برای ثبت هشتمین پیروزی فصل خود، یوتا جاز را از پیش رو برداشت. شیکاگو در این بازی خارج از خانه با حساب ۸۵ بر ۷۷ یوتا را شکست داد. جیمی باتلر با ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دوین وید نیز ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.