نتایج بازی های NBA در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در 26 دسامبر 2016

پیروزی واشنگتن، شیکاگو و مینسوتا و شکست ممفیس، شارلوت و کلیولند، از جمله نتایج بازی های NBA در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با برتری مقابل میلواکی باکز، چهاردهمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. واشنگتن امروز میزبان میلواکی بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کند. اوتو پورتر جونیور از واشنگتن در این مسابقه ۳۲ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. جان وال با کسب ۱۶ پاس منجر به گل در این بازی، بیشترین اسیست خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. بازیکنان واشنگتن با یک ران ۱۵-۲، کنترل این بازی را در دست گرفتند و برنده از زمین خارج شدند.

اورلاندو مجیک در اموی سنتر پذیرای ممفیس گریزلیز بود که این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۱۰۲ به اتمام رساند. ارن گوردون از مجیک با ۳۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. او ۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. اورلاندو در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که امتیازآورترین بازیکن خود، اون فورنیه را برای دومین مسابقه متوالی در اختیار نداشت. بازیکنان اورلاندو در این دیدار ۵۰ درصد از شوت های سه امتیازی و ۵۰ درصد از مجموع شوت های خود را وارد سبد کردند.

سه امتیازی بازر بیتر رندی فوی، هشتمین پیروزی بروکلین نتز در این فصل را رقم زد. بروکلین امروز میزبان شارلوت هورنتز بود و توانست با حساب ۱۲۰ بر ۱۱۸ حریف خود را شکست دهد. فوی در ثانیه پایانی این مسابقه با وارد سبد کردن شوت سه امتیازی خود، سالن بارکلیز سنتر را غرق در شادی کرد. بویان بوگدانویچ از نتز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. جرمی لین از نتز در کوارتر سوم این دیدار مصدوم شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

کلیولند کولیرز در شبی که به لبران جیمز استراحت داد، مقابل دیترویت پیستونز شکست خورد. دیترویت در این بازی خانگی با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۰ حریف خود را از پیش رو برداشت و به ۵ شکست پی‌درپی خود خاتمه داد. توبایاس هریس از دیترویت با ۲۱ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. کلیولند هر سه مسابقه این فصل که لبران جیمز در آنها غایب بوده است را به حریفان واگذار کرده است.

شیکاگو بولز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، پس از سه شکست متوالی سرانجام یک پیروزی به دست آورد. شیکاگو امروز میزبان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه ۹۰ بر ۸۵ حریف خود را مغلوب کند. دوین وید از شیکاگو در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. نیکولا میروتیچ با ۲۰ امتیاز و ۷ ریباند، دیگر بازیکن شاخص بولز بود. میروتیچ در ۲۱٫۲ ثانیه مانده به پایان، یک شوت کلیدی وارد سبد ایندیانا کرد و باعث شد نتیجه بازی ۸۸ بر ۸۵ به نفع بولز تغییر کند.

دهمین پیروزی فصل مینسوتا تیمبرولوز با غلبه بر آتلانتا هاوکس ثبت شد. مینسوتا امروز پذیرای آتلانتا بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۰ حریف خود را شکست دهد. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا با ۲۲ امتیاز، یکی از ۳ بازیکن تیمش بود که در این دیدار از مرز ۲۰ امتیاز گذشت. تاونز ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. اندرو ویگینز و زک لاوین نیز هر کدام ۲۱ امتیاز کسب کردند. پاول میلسپ از آتلانتا شب خوبی در شوتزنی نداشت و تنها ۲ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد.

نتایج بازی های NBA در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۷ ۱۰۲ میلواکی باکز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۲ ۱۰۲ ممفیس گریزلیز دانلود
بروکلین نتز ۱۲۰ ۱۱۸ شارلوت هورنتز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۶ ۹۰ کلیولند کولیرز دانلود
شیکاگو بولز ۹۰ ۸۵ ایندیانا پیسرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۱ ۱۰۴ دالاس موریکس دانلود
هیوستن راکتس ۱۳۱ ۱۱۵ فینیکس سانز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۴ ۹۰ آتلانتا هاوکس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۱ ۹۵ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۲ ۱۰۶ دنور ناگتز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۲ ۱۰۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.