نتایج بازی های NBA در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در 27 اکتبر 2016

در ۴ بازی لیگ NBA در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، تیم های آتلانتا، شیکاگو، سن آنتونیو و کلیپرز، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، فصل جدید NBA را با پیروزی آغاز کرد. آتلانتا امروز میزبان واشنگتن بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۴ بر ۹۹ حریف خود را از پیش رو بردارد. پاول میلسپ از آتلانتا در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. دوایت هاوارد نیز در اولین بازی رسمی اش با پیراهن هاوکس، ۱۱ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات ثبت کرد.

دوران حضور دوین وید در شیکاگو بولز، با پیروزی آغاز شد. شیکاگو امروز در یونایتد سنتر پذیرای بوستون سلتیکس بود و با حساب ۱۰۵ بر ۹۹ رقیب خود را شکست داد. وید در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. سه امتیازی کلیدی این بازیکن در ۲۶ ثانیه مانده به پایان بازی، به پیروزی تیمش کمک کرد. جیمی باتلر نیز ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. وید و باتلر هر کدام در این مسابقه ۴ شوت سه امتیازی وارد سبد کردند تا این نظر برخی کارشناسان که معتقدند بازیکنان شروع کننده بولز در این فصل، در شوت های سه امتیازی ضعف دارند، حداقل در این مسابقه نمودی نداشته باشد.

تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز، در نخستین بازی خود در ورزشگاه جدیدش، گلدن ۱ سنتر، شکست خورد. ساکرامنتو در این مسابقه با حساب ۹۴ بر ۱۰۲ مغلوب سن آنتونیو اسپرز شد. کوای لئونارد از اسپرز در این بازی نیز همچون اولین مسابقه فصل، درخشان ظاهر شد؛ این بازیکن کار خود را با ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به اتمام رساند و به اسپرز کمک کرد دومین برد فصل را ثبت کند.

عملکرد خوب بلیک گریفین و کریس پاول به لس آنجلس کلیپرز کمک کرد فصل را با برد آغاز کند. کلیپرز امروز میهمان پرتلند تریل بلیزرس بود و توانست با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۶ حریف خود را شکست دهد. گریفین و پاول، هر کدام در این مسابقه ۲۷ امتیاز، به دست آوردند. گریفین ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات و پاول ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز کسب کردند. دیمین لیلارد از پرتلند نیز ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به ثبت رساند.

برای دانلود بازی های NBA در فصل ۲۰۱۶-۱۷ به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.