نتایج بازی های NBA در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های NBA در 27 نوامبر 2016

بازی های NBA در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶ با انجام هشت مسابقه پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز اورلاندو مجیک میزبان میلواکی باکز بود که بازی را با نتیجه ۹۶ بر ۱۰۴ به حریف واگذار کرد. جان هنسن از باکز با کسب ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. اون فورنیه از اورلاندو نیز کار خود را با ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

لس آنجلس کلیپرز با قبول شکست مقابل ایندیانا پیسرز، برای نخستین بار در این فصل، دو باخت متوالی تجربه کرد. کلیپرز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه ۷۰ بر ۹۱ مغلوب پیسرز شد. مایلز ترنر و گلن رابینسن، هر کدام در این دیدار ۱۷ امتیاز برای ایندیانا کسب کردند. بازیکنان کلیپرز در این دیدار تنها ۳۱٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند و ۲۰ بار توپ را لو دادند.

هیوستن راکتس در شبی که جیمز هاردن ۳۸ امتیاز کسب کرد، پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. هیوستن امروز میهمان پرتلند بود و موفق شد با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۱۴ حریف خود را شکست دهد. هاردن در این بازی ۲ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. این چهاردهمین دابل دابل او در این فصل از رقابت ها بود. بازیکنان هیوستن در این مسابقه ۱۷ شوت از ۳۶ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

لس آنجلس لیکرز در استیپل سنتر پذیرای آتلانتا هاوکس بود و با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کرد. لو ویلیامز از لیکرز در این بازی ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. لیکرز در حالی این مسابقه را با پیروزی پشت سر گداشت که دی‌آنجلو راسل و جولیوس رندل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

نتایج بازی های NBA در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۸ ۱۱۲ کلیولند کولیرز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۴ ۱۲۰ دنور ناگتز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۵ ۱۲۲ ساکرامنتو کینگز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۶ ۱۰۴ میلواکی باکز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۱ ۷۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود
دالاس موریکس ۹۱ ۸۱ نیو اورلینز پیکانز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۴ ۱۳۰ هیوستن راکتس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۹ ۹۴ آتلانتا هاوکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.