نتایج بسکتبال المپیک ریو در یازدهم آگست ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال المپیک ریو در یازدهم آگست 2016

ششمین روز مسابقات بسکتبال المپیک ریو، با شکست برزیل مقابل کرواسی آغاز شد.

در اولین دیدار روز یازدهم آگست در بخش مردان، تیم های برزیل و کرواسی برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۸۰ بر ۷۶ کرواسی پایان یافت. این دومین پیروزی کرواسی در مسابقات المپیک ریو بود؛ بردی که آنها را به رسیدن به یک چهارم نهایی نزدیک تر کرد.
بویان بوگدانویچ از کرواسی با کسب ۳۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۰ شوت از ۱۶ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. داریو ساریچ نیز ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و همچون دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشت.
مارسلینهو هوئرتاس از برزیل، کار خود در این دیدار را با ۱۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

اولین پیروزی تیم بسکتبال اسپانیا در المپیک ۲۰۱۶، با غلبه بر نیجریه ثبت شد. اسپانیا در این دیدار با حساب ۹۶ بر ۸۷ حریف خود را شکست داد.
پاو گاسل از اسپانیا با ۱۶ امتیاز، یکی از ۵ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. گاسل ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز کسب کرد.

لیتوانی با غلبه بر آرژانتین همچنان بدون شکست باقی ماند. در آخرین بازی یازدهم آگست لیتوانی با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ آرژانتین را پشت سر گذاشت.
میندوگاس کوزمینسکاس از لیتوانی با ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.
بازیکنان لیتوانی در این بازی ۵۱ ریباند ثبت کردند در حالی که آرژانتین تنها ۲۹ بار توپ را ریباند کرد.
مانو جینوبلی از آرژانتین در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

مسابقات بسکتبال المپیک روز دوازدهم آگست پیگیری خواهد شد (برنامه و جداول بازی ها).

برای دانلود بازی های بسکتبال المپیک به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.