نتایج بسکتبال المپیک لندن در چهارم آگوست

بسکتبال المپیک-لبرون جیمز

رقابت های بسکتبال المپیک در روز چهارم آگوست با ۶ دیدار پیگیری شد.در مهمترین بازی ها،تیم بسکتبال فرانسه با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ تونس را شکست داد.تونی پارکر گارد راس باشگاه سن آنتونیو اسپورز در این دیدار موفق به کسب ۲۲ امتیاز،۲ ریباند،۳ اسیست و ۳ توپ ربایی شد.
تیم ملی بسکتبال روسیه که در این دوره از رقابت ها فراتر از حد انتظار ظاهر شده است،موفق شد با نتیجه ۷۷ بر ۷۴ اسپانیا را شکست دهد.در این دیدار Vitaliy Fridzon از روسیه با کسب ۲۴ امتیاز،۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ستاره تیمش بود.
در دیگر دیدار،تیم بسکتبال ایالات متحده با نتیجه ۹۹ بر ۹۴ لیتوانی را شکست داد.لبرون جیمز و کارملو آنتونی از آمریکا،هر کدام موفق به کسب ۲۰ امتیاز در این بازی شدند تا چهارمین پیروزی آمریکا در این رقابت ها رقم بخورد.
نتایج را در زیر می بینید.

فرانسه

۶۹-۷۳

تونس

اسپانیا

۷۷-۷۴

روسیه

آمریکا

۹۴-۹۹

لیتوانی

برزیل

۵۹-۹۸

چین

استرالیا

۷۵-۱۰۶

بریتانیا

آرژانتین

۷۹-۹۳

نیجریه

 دیدارهای مرحله گروهی بسکتبال المپیک در روز ششم آگوست با انجام شش دیدار به پایان می رسد.برای دیدن برنامه مسابقات بسکتبال المپیک اینجا کلیک کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *