نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در سوم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در سوم ژانویه 2016

در پنج مسابقه بسکتبال ان‌بی‌ای در سوم ژانویه ۲۰۱۶، تیم های نیویورک، شیکاگو، میامی، پرتلند و لیکرز، حریفان خود را شکست دادند.

کسب ۳۸ امتیاز توسط ارن آفلالو به نیویورک نیکس کمک کد تا آتلانتا هاوکس را از پیش رو بردارد. نیویورک امروز در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای آتلانتا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کند. آفلالو که در این بازی بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد، ۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. این بازیکن در مدت ۲۹ دقیقه حضورش در میدان، ۷ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی و ۱۴ شوت از مجموع ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کرد. برای آتلانتا نیز پاول میلسپ ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

شیکاگو بولز در شبی که جیمی باتلر رکورد مایکل جردن را شکست، با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۳، میزبان خود تورنتو رپتورز را شکست داد. باتلر ۴۰ امتیاز از مجموع ۴۲ امتیاز خود در این مسابقه را در نیمه دوم به دست آورد تا رکورد باشگاه بولز در زمینه بیشترین امتیاز کسب شده در یک نیمه را که پیش از این در اختیار مایکل جردن بود، بشکند؛ جردن در سال ۱۹۸۹ در نیمه دوم مسابقه ای برابر میلواکی، ۳۹ امتیاز کسب کرده بود. باتلر در این بازی ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. درک رز و جواکیم نواح از شیکاگو همچنان به دلیل مصدومیت نمی توانند برای تیمشان بازی کنند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

واشنگتن ویزاردز میزبان میامی هیت بود و بازی را با نتیجه‌ی ۷۵ بر ۹۷ به حریف خود واگذار کرد. کریس باش در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. فشار دفاعی میامی باعث شد واشنگتن با کسب ۷۵ امتیاز، کمترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کند. واشنگتن در کوارتر دوم بازی ۲۰ شوت از ۲۲ اقدام خود را از دست داد و تنها ۷ امتیاز به دست آورد. این تیم همچنان بازیکنان کلیدی خود چون بردلی بیل، گری نیل و ننی هیلاریو را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس برای ثبت پانزدهمین پیروزی فصل خود، دنور ناگتزز را مغلوب کرد. پرتلند امروز میهمان دنور بود و این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۱۰۶ به اتمام رساند. سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند با ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دیمین لیلارد از پرتلند در این مسابقه نیز غایب بود و به احتمال فراوان، در بازی بعدی تیمش به ترکیب باز خواهد گشت. کنف فرید از دنور که در بازی قبلی تیمش برابر گلدن استیت مصدوم شده بود، در این بازی به میدان رفت و کار خود را با کسب ۱۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

لس آنجلس لیکرز برای ثبت سومین پیروزی متوالی خود، فینیکس سانز را شکست داد. لیکرز امروز میزبان سانز بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۷۷ مغلوب کرد. لو ویلیامز در این بازی ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای لیکرز به دست آورد. کوبی برایانت به دلیل درد در شانه راست، برای دومین بازی متوالی روی نیمکت نشست. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    “فرید” بازیکن تیم دنور که مقابل واریورز مصدوم شده بود و احتمال شکستگی گردن هم میرفت ، انگار مشکلی نداشته چون مقابل پورتلند ۲۷ دقیقه بازی کرد. لیکرز واقعا خوب شده ، رقیب مهم و بالاسری خودش رو شکست داد اونم با ۲۰ امتیاز اختلاف ، تازه نیمی از بازی رو ۳۰ امتیاز جلو بود. لیکرز بهتر هم میشه چون هم خوب بازی میکنه و هم اینکه فقط ۱۳ بازی در خونه بوده و ۲۲ بازی مهمان بوده و هم اینکه با تمام تیمهای مدعی به جز کلیولند و بولز بازی کرده. تیمهایی که کمترین بازی خانگی رو داشتند : لیکرز و سیکسرز ۱۳ بازی ، پورتلند و پلیکانز ۱۴ بازی ، کلیولند و میلواکی ۱۵ بازی

  2. km گفت:

    باتلر چقدر خوب بود. اگه نیمه ی اول هم همینطوری بازی میکرد میتونست بالای ۶۰ امتیاز بیاره

  3. km گفت:

    “جردن در سال ۱۹۸۹ در کوارتر دوم مسابقه ای برابر میلواکی، ۳۹ امتیاز کسب کرده بود.” اینجا هم فکر کنم نیمه ی دوم باشه چون رکورد بیشترین امتیاز یک کواتر متعلق به تامپسنه.

  4. Kiiiiiiiing گفت:

    البته رکورد باتلر فقط مربوط به تیم بولز هست چون در تاریخ NBA بیشترین امتیاز کسب شده در یک نیمه (در فصل عادی) متعلق به چمبرلین هست با ۵۹ امتیاز

  5. alik گفت:

    گفتم غرب باید حواسش باشه
    میریم برای وین استریک :))

  6. Mahdi6 گفت:

    کسی از اندرو باینام خبر داره؟؟؟

  7. ehsan گفت:

    LET’S GO HHHHHEEEEEAAAAAATTTTTTT
    یه برد توپ دیگه،واشینگتن رو هم پکوندیم،خداییش اگه با همین فرمون بریم جلو میتونیم مدعی قهرمانی باشیم
    باتلر هم فوق العاده بود،امیدوارم روز هم به روز های خوبش برگرده،چون NBA بهش نیاز داره

  8. رضا گفت:

    مرررررررررسی لیکرز
    ادمین جان مشخص نیست مصدومیت کوبی تا کی ادامه داره و چند بازی دیگه رو از دست میده؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *