نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در نهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در نهم اپریل 2016

پیروزی آتلانتا و گلدن استیت و شکست کلیولند و پرتلند، از مهمترین نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در نهم اپریل ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل بوستون سلتیکس، چهل و هشتمین برد خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. آتلانتا امروز میزبان بوستون بود و توانست با حساب ۱۱۸ بر ۱۰۷ حریف خود را مغلوب کند. پاول میلسپ از آتلانتا با کسب ۳۱ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۱۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۵ بلاک شات نیز به دست آورد.

گلدن استیت واریورز با پیروزی مقابل ممفیس گریزلیز، یکی دیگر از رکوردهای تاریخ NBA را تکرار کرد. گلدن استیت امروز میهمان ممفیس بود و در حالی که در لحظاتی ۱۰ امتیاز از حریف عقب بود، در نهایت بازی را با برتری ۱۰۰ بر ۹۹ پایان داد. دریماند گرین در این بازی ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه تنها ۱۰ شوت از ۳۶ اقدام سه امتیازی (۲۷٫۸ درصد) خود را وارد سبد کردند. واریورز با این برد، تعداد بردهای خارج از خانه‌ی خود در این فصل را به عدد ۳۳ رساند تا با رکورد بردهای خارج از خانه‌ی شیکاگو بولز در فصل ۱۹۹۵-۹۶ برابری کند.

شیکاگو بولز با پیروزی مقابل کلیولند کولیرز، امید اندک خود برای رسیدن به پلی آف را حفظ کرد. شیکاگو امروز در حضور ۲۲۱۸۶ تماشاچی حاضر در یونایتد سنتر پذیرای کلیولند بود که این بازی را با برتری ۱۰۵ بر ۱۰۲ خاتمه داد. جیمی باتلر از شیکاگو در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. یک ران ۱۵-۰ در کوارتر چهارم این دیدار به شیکاگو برای کسب این پیروزی کمک کرد. جی.آر. اسمیت از کلیولند در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان شوت سه امتیازی خود را به سمت سبد رها کرد اما اقدام او به ثمر ننشست. شیکاگو برای رسیدن به پلی آف باید هر دو بازی باقی مانده‌ی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوار باشد ایندیانا در هر سه مسابقه‌ی خود شکست بخورد.

شوت هوک کارل-انتونی تاونز در ۱٫۸ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی مینسوتا تیمبرولوز در برابر پرتلند تریل بلیزرس را رقم زد. مینسوتا امروز میهمان پرتلند بود و این بازی را با برتری ۱۰۶ بر ۱۰۵ به اتمام رساند. تاونز در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. دیمین لیارد از پرتلند نیز ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد.

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در نهم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۰ ۱۲۱ فینیکس سانز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۸ ۱۰۷ بوستون سلتیکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۹ ۱۰۰ گلدن استیت واریورز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۵ ۱۰۲ کلیولند کولیرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۵ ۱۰۶ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۴ ۱۱۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.