نتایج بسکتبال ان بی ای در بیست و سوم مارس ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان بی ای در بیست و سوم مارس 2016

لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و سوم مارس ۲۰۱۶ با انجام دوازده مسابقه پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز واشنگتن ویزاردز میزبان آتلانتا هاوکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۲۲ به حریف خود واگذار کرد. دنیس شرودر از آتلانتا در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان آتلانتا با وارد سبد کردن ۱۷ شوت سه امتیازی در این دیدار، بیشترین سه امتیازی خود در مسابقات این فصل را به ثمر رساندند.

بوستون سلتیکس در تی‌دی گاردن پذیرای تورنتو رپتورز بود که با حساب ۹۱ بر ۷۹ حریف خود را از پیش رو برداشت. آیزیاه تامس از بوستون در این بازی ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این یازدهمین بازی متوالی بود که تامس در آن حداقل ۲۰ امتیاز به دست می آورد. کایل لوری از تورنتو به دلیل درد آرنج راست در این مسابقه غایب بود. رپتورز علی رغم شکست در این مسابقه، به دلیل شکست شیکاگو، رسما مجوز حضور در پلی آف را به دست آورد.

بازی خوب کریستاپس پورزینگس و کارملو انتونی به نیویورک نیکس کمک کرد شیکاگو بولز را از پیش رو بردارد. نیویورک امروز میهمان شیکاگو بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۷ حریف خود را شکست دهد. پورزینگس با کسب ۲۹ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را تکرار کرد. این بازیکن ۱۰ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. انتونی نیز ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد.

یوتا جاز با غلبه بر هیوستن راکتس، جای این تیم در رده‌ی هشتم کنفرانس غرب را گرفت. یوتا امروز میهمان هیوستن بود و موفق شد با نتیجه‌ی نزدیک ۸۹ بر ۸۷ حریف خود را مغلوب کند. دانک درک فیورز در ۱٫۶ ثانیه مانده به پایان این مسابقه، پیروزی یوتا را رقم زد. این بازیکن کار خود را با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. گوردون هیوارد نیز ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای یوتا کسب کرد. یوتا در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که در لحظاتی از مسابقه ۱۸ امتیاز از حریف عقب بود.

سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل میامی هیت، در بازی های خانگی این فصل همچنان بدون شکست باقی ماند. سن آنتونیو این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۸۸ به اتمام رساند. کوای لئونارد از اسپرز با کسب ۳۲ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را تکرار کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. لئونارد این آمار را تنها در ۲۴ دقیقه و ۶ ثانیه ثبت کرد. او در ۶ دقیقه و ۱ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، مصدوم شد و زمین را ترک کرد. لوال دنگ از میامی به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود.

پرتلند تریل بلیزرس در مدا سنتر پذیرای دالاس موریکس بود که با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۳ مقابل میهمان خود، در جدول کنفرانس غرب ۰٫۵ بازی بالاتر از این تیم قرار گرفت. دیمین لیلارد از پرتلند با کسب ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. دالاس در این بازی چندلر پارسونز را در اختیار نداشت. به گفته منابع این بازیکن برای ترمیم منیسک پاره شده‌ی زانوی راست تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و ادامه‌ی فصل را از دست خواهد داد.

گلدن استیت واریورز میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. گلدن استیت با کسب این پیروزی، تعداد بردهای خانگی متوالی خود در فصل عادی را به عدد ۵۱ رساند. استفن کری و کلی تامپسن در این مسابقه مجموعا ۶۵ امتیاز کسب کردند که سهم کری ۳۳ امتیاز بود. کری ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد. تامپسن ۷ شوت از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. گلدن استیت هم اکنون ۶۴ برد و ۷ باخت در کارنامه دارد که در مقایسه با تیم ۱۹۹۵-۹۶ بولز پس از انجام ۷۱ بازی، ۱ بازی بالاتر قرار دارد.

نتایج بسکتبال ان بی ای در بیست و سوم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۱۲۲ آتلانتا هاوکس دانلود
کلیولند کولیرز ۱۱۳ ۱۰۴ میلواکی باکز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۱ ۷۹ تورنتو رپتورز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۸ ۱۰۲ اورلاندو مجیک دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۷ ۱۱۵ نیویورک نیکس دانلود
هیوستن راکتس ۸۷ ۸۹ یوتا جاز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۳ ۱۰۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۲ ۸۸ میامی هیت دانلود
دنور ناگتز ۱۰۴ ۱۰۳ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۹ ۱۰۷ لس آنجلس لیکرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۹ ۱۰۳ دالاس موریکس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۴ ۹۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. ali akbar گفت:

    یعنی به جان خودم راحت تربن قرعه برا گلدن استیت کلیپرزه مثله قند میبازه به گلدن استیت
    اسپرز همچنان شکست ناپذیر در خونه
    کوز هم برد خوبی بدست اورد
    لبرون هم دانک هاش یکی از یکی قشنگ تر بودن

  2. ehsan گفت:

    تو روزی که همه رقبا بردن ما شکست خوردیم،اصلا مهم نیست چون مقابل سن آنتونیو بودیم اونم در زمین حریف
    باید بازی بعدی رو ببریم که با سلتیکس و هاوکس مساوی بشیم
    Let’s Go Heat

  3. Sepehr گفت:

    سلام سوالی دارم گادن استیت تا حالا در خانه باخته؟

  4. reza67 گفت:

    دوستان
    چند تا بازی دیگه مونده ؟
    یعنی بولز حتی به پلی آفس هم نمیرسه 🙁
    کجایی تیبیدو 🙁

  5. kiiiiiiiiiing گفت:

    گلدن هم تا حالا نباخته در خونه ، اکثر تیمها بین ۱۰ تا ۱۳ بازی دیگه دارند ، لبرون هم اعلام کرد یکم زودتر از همیشه به مود پلی آف رفته و فعالیتش رو در شبکه های اجتماعی کم کرده ولی کتمان نکرد که بازی در کنار cp3 و کارملو و وید براش همیشه جذابه

  6. kamal گفت:

    قرار بود گریفین تو این مسابقه بازی کنه نمیدونم چرا بازی نکرد ؟؟

  7. Mahdi6 گفت:

    فکر نکنم لبران و وید و ملو و پاول همگی توی یک تیم باشن.
    خیلی تصورش سخته.
    ولی خودم دوست دارم در کنار پاول بازی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *