نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم اپریل 2016

مسابقات بسکتبال ان بی ای در هشتم اپریل ۲۰۱۶ با انجام ده بازی پیگیری شد.

مصاف تیم های ایالت فلوریدا با برتری اورلاندو مجیک پایان یافت. اورلاندو امروز میزبان میامی هیت بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۹ حریف خود را شکست دهد. نیکولا ووچویچ از اورلاندو در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. اون فورنیه با ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص اورلاندو بود. دو تیم در این دیدار ۱۱ بار مساوی کردند و برتری ۲۳ بار بین شان جا به جا شد. میامی هم اکنون با یک بازی اختلاف نسبت به آتلانتا و بوستون، در جایگاه پنجم کنفرانس شرق قرار دارد.

بوستون سلتیکس در شبی که تایلر زلر بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، میلواکی باکز را از پیش رو برداشت. بوستون امروز در تی‌دی گاردن پذیرای میلواکی بود و توانست بازی را با برتری ۱۲۴ بر ۱۰۹ پایان دهد. زلر در این بازی ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد. این برد، چهارمین پیروزی متوالی بوستون بود. کریس میدلتون از میلواکی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای تیمش به میدان رود و سومین بازی متوالی را از دست داد.

دیترویت پیستونز با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، برای نخستین بار در هفت سال گذشته جواز حضور در مرحله‌ی حذفی را به دست آورد. دیترویت در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۹۹ حریف خود را از پیش رو برداشت. رجی جکسون از دیترویت در این بازی ۳۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد. جان وال از واشنگتن به دلیل درد زانوی چپ در این بازی غایب بود.

تورنتو رپتورز میزبان ایندیانا پیسرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۹۸ پایان داد. نورمن پاول از تورنتو با کسب ۲۷ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به دست آورد. این بازیکن ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان تورنتو در این مسابقه ۵۴٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. ثبت یک پیروزی برای ایندیانا یا یک شکست برای شیکاگو، حضور ایندیانا در پلی آف را قطعی خواهد کرد.

دالاس موریکس در شبی که جی.جی. باریا مصدوم شد، ممفیس گریزلیز را شکست داد تا به صعود به پلی آف نزدیک تر شود. دالاس امروز در حضور ۲۰۲۱۱ تماشاچی امریکن ایرلاینز سنتر پذیرای ممفیس بود و توانست با حساب ۱۰۳ بر ۹۳ حریف خود را مغلوب کند. دیرک نویتزکی از دالاس در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. باریا پس از ۸ دقیقه و ۲۸ ثانیه حضور در زمین، به دلیل کشیدگی کشاله ران راست زمین را ترک کرد و دیگر به میدان بازنگشت. دالاس هم اکنون با ۴۱ پیروزی و ۳۸ باخت، ۲٫۵ بازی بالاتر از یوتا در جایگاه هفتم کنفرانس غرب قرار دارد.

دنور ناگتز میزبان سن آنتونی اسپرز بود و با برتری ۱۰۲ بر ۹۸ مقابل این تیم، برای نخستین بار از اپریل ۲۰۱۳، سن آنتونیو را شکست داد. یوسف نورکیچ و امانوئل مودییی از دنور در این مسابقه به ترتیب ۲۱ و ۲۰ امتیاز به دست آوردند. گِرگ پاپویچ در این دیدار به لامارکوس آلدریج، کوی لئونارد، تونی پارکر و دنی گرین استراحت داد.

نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۱۳ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۲ ۱۰۹ میامی هیت دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۲ ۱۰۹ نیویورک نیکس دانلود
بوستون سلتیکس ۱۲۴ ۱۰۹ میلواکی باکز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۲ ۹۹ واشنگتن ویزاردز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۱ ۹۸ ایندیانا پیسرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۰ ۱۰۲ لس آنجلس لیکرز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۳ ۹۳ ممفیس گریزلیز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۲ ۹۸ سن آنتونیو اسپرز دانلود
یوتا جاز ۹۹ ۱۰۲ لس آنجلس کلیپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.