نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم مارس ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم مارس 2016

پیروزی سن آنتونیو، دنور، آتلانتا و پرتلند، از جمله نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم مارس ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز برای ثبت پنجاه و چهارمین پیروزی فصل خود، مینسوتا تیمبرولوز را از پیش رو برداشت. سن آنتونیو پس از شکست مقابل ایندیانا پیسرز در بازی قبل، امروز میهمان مینسوتا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. تیم دانکن، تونی پارکر و مانو جینوبلی در این مسابقه غایب بودند. مینسوتا نیز کوین گارنت، نیکولا پکویچ و نمانیا بیلیسا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

دنور ناگتز در پپسی سنتر پذیرای نیویورک نیکس بود که این بازی را با برتری ۱۱۰ بر ۹۴ پایان داد. کنف فرید از دنور در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. نیکولا یوکیچ با ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص دنور بود. برای نیویورک نیز کارملو انتونی ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

یوتا جاز میزبان آتلانتا هاوکس بود که بازی را با حساب ۸۴ بر ۹۱ به حریف خود واگذار کرد. جف تیگ از آتلانتا با کسب ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. آتلانتا با کسب این برد، اختلاف خود با میامی هیت در رده‌ی چهارم کنفرانس شرق را به ۱٫۵ بازی کاهش داد.

پرتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۹ میهمان خود واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. دیمین لیلارد از پرتلند در این مسابقه ۴۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. در ۱۳ مسابقه اخیر، این دهمین بازی بود که لیلارد حداقل ۳۰ امتیاز کسب می کرد. این بازیکن ۱۲ شوت از ۲۵ اقدام خود در این دیدار را وارد سبد کرد.

نتایج بسکتبال ان بی ای در هشتم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
تورنتو رپتورز ۱۰۴ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۱ ۱۱۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۰ ۹۴ نیویورک نیکس دانلود
یوتا جاز ۸۴ ۹۱ آتلانتا هاوکس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۶ ۱۰۹ واشنگتن ویزاردز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۷ ۹۸ اورلاندو مجیک دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. RezaKB24 گفت:

    آفرین لیکرز
    فصل بعد اگه خریداشون خوب باشه می تونن مدعی باشن چون این فصل بازیکنا جوونشونو از جمله راسل و کلارکسن خوب تقویت کردن.فقط بدیش اینه که به دیدن لیکرز بی کوبی عادت ندارم:(

  2. sina777 گفت:

    وای لیلرد چش شده
    هر بازی بهتر از قبل عالیه

  3. علیرضا گفت:

    اره خبر رسیده که میخوان کوین دورنت رو برای فصل بعد بخرن

  4. kiiiiiiiiing گفت:

    اینم مصاحبه دورانت که گفته من هرگز نگفتم اگر به فینال نرسیم تیم رو ترک میکنم
    http://espn.go.com/blog/okc-th.....ought-that

  5. alik گفت:

    دوست عزیز king جان شما نگران نباش دورانت نشد یکی دیگرو میخریم اصلا کل کلیولندو میخریم خخخ اخه از الان نگران بازگشت لیکرزی؟؟این تیم تا چن سال نیاز به بازسازی داره به عنوان طرفدارش میگم
    تازه به عنوان یه عشق کوبی بازم امروز کوبی بازی نکرد لیکرز برد:/

  6. Kiiiiiiiiiing گفت:

    من مشکلی با رفتن دورانت به هیچ تیمی ندارم ، در ضمن هیچوقت هم نگرانی از بابت لیکرز نداشتم و ندارم فقط محض اطلاع بگم دو تا قهرمانی آخر لیکرز در شرایطی بدست اومد که کلیولند بهترین تیم nba بود و با بدشانسی به فینال نرسید مگرنه من از خدام بود برسیم به فینال و با لیکرز بازی کنیم ، چه بسا لبران هم هیچوقت تیمو ترک نمیکرد

  7. حمید گفت:

    دوستان خواهشاً با هم بحث و کل کل داشته باشید ولی همدیگرو درست خطاب کنید و از نیش و کنایه بپرهیزید. حتی الامکان فقط از تیمهایی که علاقه دارید حمایت کنید و به سایر تیمها کاری نداشته باشید.

  8. alik گفت:

    !!!یعنی من از این محترمانه تر میتونستم حرف بزنم؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *