نتایج بسکتبال جوانان آسیا در ۲۶ جولای ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال جوانان آسیا در 26 جولای 2016

شکست ایران و پیروزی چین و تایلند، از جمله نتایج بسکتبال جوانان آسیا در ۲۶ جولای ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز تیم های جوانان ایران و کره جنوبی برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۸۶ بر ۸۳ کره پایان یافت. امیرحسین آذری در ۲ ثانیه مانده به پایان این مسابقه فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند تا تیم کشورمان دومین شکست خود در این رقابت ها را تجربه کند. پنج بازیکن ایران امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. امیرحسین خندان پور در این دیدار ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و با تاثرگذاری ۲۱+، موثرترین بازیکن ایران بود.

جدال چین و چین تایپه، دو رقیب دیرینه در بسکتبال آسیا، با پیروزی چین همراه بود. تیم بسکتبال جوانان چین در این دیدار نزدیک با حساب ۷۴ بر ۷۱ رقیب خود را از پیش رو برداشت. جیانیو طارق از چین در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد و بار دیگر دابل دابل کرد.

تیم زیر ۱۸ سال تایلند با غلبه بر فیلیپین، اولین پیروزی خود در مسابقات را به دست آورد. در چهارمین بازی امروز این دو تیم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۷۴ بر ۷۱ تایلند خاتمه یافت. جاستین مانتری بسی از تایلند در این بازی ۳۴ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات برای تیمش ثبت کرد.
نتایج بسکتبال جوانان آسیا در ۲۶ جولای ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

لبنان ۷۳ ۵۱ ژاپن
چین تایپه ۷۱ ۷۴ چین
اندونزی ۶۱ ۸۰ قزاقستان
تایلند ۷۴ ۷۱ فیلیپین
کره جنوبی ۸۶ ۸۳ ایران
عراق ۸۳ ۹۳ هند

تیم بسکتبال جوانان ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی، فردا مقابل لبنان قرار خواهد گرفت. (برنامه مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۶)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.