نتایج بسکتبال NBA در هفتم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال NBA در هفتم اپریل 2016

در پنج بازی بسکتبال NBA در هفتم اپریل ۲۰۱۶، تیم های آتلانتا، میامی، فینیکس، مینسوتا و گلدن استیت، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل تورنتو رپتورز، رده‌ی سوم خود در کنفرانس شرق را حفظ کرد. آتلانتا امروز میزبان تورنتو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۸۷ حریف خود را از پیش رو بردارد. جف تیگ از آتلانتا در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. شش بازیکن دیگر آتلانتا نیز امتیازات خود را دورقمی کردند. دیماری کرول از تورنتو پس از آنکه ۴۱ بازی گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، در این مسابقه به ترکیب بازگشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت در خانه پذیرای شیکاگو بولز بود و توانست با حساب ۱۰۶ بر ۹۸ حریف خود را از پیش رو بردارد. دوین وید از میامی در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. جیمی باتلر از شیکاگو نیز ۲۵ امتیاز، ۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

هیوستن راکتس با شکست خانگی مقابل فینیکس سانز، یک گام دیگر از رسیدن به پلی آف دور شد. هیوستن این بازی را با حساب ۱۱۵ بر ۱۲۴ به حریف خود واگذار کرد. میرزا تلتویچ از فینیکس با کسب ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. پی‌جی تاکر با ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص فینیکس بود. هیوستن با قبول این شکست، ۱٫۵ بازی پایین تر از یوتا جاز در زده‌ی نهم کنفرانس شرق قرار گرفت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ساکرامنتو کینگز در خانه پذیرای مینسوتا تیمبرولوز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۱۰۵ به حریف خود واگذار کرد. گِرگی جنگ از مینسوتا در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان مینسوتا در این مسابقه ۱۱ شوت از ۲۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز برای ثبت هفتادمین پیروزی فصل خود، سن آنتونیو اسپرز را شکست داد. گلدن استیت امروز میزبان سن آنتونیو بود و این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۱۰۱ پایان داد. واریورز با کسب این پیروزی، دومین تیم تاریخ لیگ لقب گرفت که در یک فصل حداقل ۷۰ پیروزی به دست آورده است. استفن کری در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.