نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در 27 دسامبر 2015

مسابقات لیگ CBA در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۵ با دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز بیکنگ فلای دراگن میهمان جیانگسو نانگنگ بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. مهدی کامرانی در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۱۳ پاس منجر به گل برای بیکنگ به دست آورد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت.

سیچوان بلو والز در دیداری حساس میزبان تیم رده دومی ژیجیانگ گوانگشا بود و با نتیجه‌ی ۱۳۵ بر ۹۸ حریف خود را در هم کوبید. حامد حدادی در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ بلاک شات و ۴ پاس منجر به گل کسب کرد. حدادی ۸ شوت از ۱۵ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد.

صمد نیکخواه بهرامی و هم تیمی هایش در ژیجیانگ چوژو میهمان تیم صدرنشین شینجیانگ بودند که بازی را با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۱۱۲ به حریف خود واگذار کردند. بهرامی کار خود در این مسابقه را با ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

در پایان مرحله بیست و سوم لیگ بسکتبال چین، سیچوان در رده سوم جدول قرار دارد، ژیجیانگ جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است و بیکنگ چهاردهم است.

تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین روز ۳۰ دسامبر در مرحله بعدی این لیگ به مصاف حریفان خود می روند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *