نتایج دیدارهای NBA در چهارم دسامبر

راسل وستبروک-درون ویلیامز

پیروزی اکلاهاما سیتی و شکست میامی هیت و لس آنجلس لیکرز از مهمترین نتایج دیدارهای NBA در چهارم دسامبر بود.در یکی از مسابقات امروز تیم واشنگتن ویزاردز که پیش از این تنها یک پیروزی در کارنامه داشت و قعرنشین کنفرانس شرق بود،توانست در خانه میامی هیت مدعی را با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۱ مغلوب کند.در این مسابقه جردن کرافورد از واشنگتن با کسب ۲۲ امتیاز،۶ پاس منجر به گل و ۳ ریباند یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.
در حساس ترین بازی دیشب بروکلین نتز در خانه میزبان اکلاهاما سیتی ثاندر بود که در پایان بازی را با نتیجه ۱۱۱ به ۱۱۷ به حریف واگذار کرد.کوین دورانت از اکلاهاما توانست در این مسابقه ۳۲ امتیاز،۶ پاس منجر به گل و ۵ ریباند به دست آورد تا ثاندر به پانزدهمین پیروزی فصلش دست یابد.البته نتز در این مسابقه سنتر قدرتمند خود یعنی بروکی لوپز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
و بالاخره در آخرین بازی امروز هیوستون راکتز در خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۷ بر ۱۰۵ لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت تا برایانت و یارانش برای دهمین بار در این فصل طعم شکست را بچشند.جیمز هاردن از راکتز با کسب ۱۵ امتیاز،۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل،دابل دابل کرد.
نتایج دیدارهای NBA در چهارم دسامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۵-۸۸

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۱۰۱-۱۰۵

میامی هیت

دانلود

بروکلین نتز

۱۱۷-۱۱۱

اکلاهاما سیتی ثاندر

دانلود

شیکاگو بولز

۸۰-۷۶

ایندیانا پیسرز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۸-۱۰۸

فینیکس سانز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۵-۱۰۷

لس آنجلس لیکرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *