نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در 27 ژانویه 2016

پیروزی کلیپرز، تاندر، اسپرز و واریورز، از مهمترین نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز آتلانتا هاوکس میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۳ بر ۸۵ به حریف خود واگذار کرد. جمال کرافورد از کلیپرز با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. پاول میلسپ از آتلانتا در ۰٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشت بازی را به تساوی بکشاند اما در به ثمر رساندن شوت لی آپ خود ناموفق بود.

اکلاهما سیتی تاندر میهمان مینسوتا تیمبرولوز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۶ بر ۱۲۳ حریف خود را مغلوب کند. کوین دورنت با ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. راسل وستبروک نیز ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. بازیکنان تاندر در این دیدار ۵۲٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. زک لاوین از مینسوتا در این بازی ۱۴ شوت از ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۳۵ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. بازیکنان مینسوتا ۱۰ پرتاب پنالتی خود در این مسابقه را از دست دادند.

سن آنتونیو اسپرز برای ثبت سی و چهارمین پیروزی خانگی متوالی خود، هیوستن راکتس را در هم کوبید. اسپرز که در بازی قبلی مقابل گلدن استیت، سنگین ترین شکست خود در ۳ سال اخیر را تجربه کرده بود، در این بازی با نتیجه‌ی ۱۳۰ بر ۹۹ راکتس را شکست داد و سنگین ترین شکست فصل این تیم را رقم زد. لامارکوس آلدریج در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به ثبت رساند. بازیکنان سن آنتونیو در این بازی ۳۲ پاس منجر به گل ثبت کردند و ۵۵٫۶ درصد از شوت های خود را به ثمر رساندند.

تیم بسکتبال گلدن استیت واریورز در شبی که کلی تامپسن ۴۵ امتیاز کسب کرد، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. گلدن استیت امروز در اوراکل آرینا پذیرای دالاس بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۱۰۷ حریف خود را مغلوب کند. تامپسن که ۱۴ شوت از ۲۰ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه ۱۴ شوت سه امتیازی وارد سبد کردند که ۷ شوت از این تعداد، توسط تامپسن ثبت شد. این چهلمین پیروزی خانگی متوالی گلدن استیت بود. گلدن استیت با کسب این برد، دومین رکورد برتر پیروزی های خانگی متوالی که در اختیار اورلاندو مجیک بود را تکرار کرد.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۱۵ ۹۳ فینیکس سانز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۱ ۱۰۳ دنور ناگتز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۰ ۹۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۸۳ ۸۵ لس آنجلس کلیپرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۲۳ ۱۲۶ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۳۰ ۹۹ هیوستن راکتس دانلود
یوتا جاز ۱۰۲ ۷۳ شارلوت هورنتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۷ ۱۰۷ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    لبران سنت شکنی کرد : ۷ پرتاب آزاد و همش داخل سبد !!! درصد شوتش هم حدود ۸۸ درصد ، عالی بوووود

  2. Kiiiiiiiing گفت:

    اینم یه تفسیر خوب از پیشرفت کلیولند با مربی جدید ، قابل توجه طرفداران سینه چاک بلت !
    http://espn.go.com/blog/clevel.....l-movement

  3. sina777 گفت:

    ای جان پادشاه عالی بازی کرد مرسی کوز

  4. reza گفت:

    فینیکس چند بازی آخر با بحران بدب رو به روست.هرچقدر هم سرمربی جدید خوب باشه عوض کردن بلت اشتباه بود
    من خودم از کوز بدم میاد ولی در آینده خواهید دید تایرون لو گزینه ی مناسبی نبوده مخصوصا تو playoff

    • احسان گفت:

      نمیشه اینطوری انقدر مطمعن گفت.
      ببین وقتی گلدن استیت مارک جکسون رو اخراج کرد خود من و خیلیا که طرفدار این تیم بودیم اعتراض میکردم و میخواستیم مارک جکسون برگرده چون جدای از محبوبیتش فکر نمیکردم یه مربی سال اولی بتونه بیاد انقدر خوب کار کنه. اما الان خیلی خوشحالم که عوض شد. در مورد کلیولند که حتی طرفدارای این تیم هم با بلت موافق نبودن.
      بلت هرچی مربی خوبی هم بوده باشه نتونسته بود بازیکنا رو تحت کنترل خودش در بیاره،[اونطور که میگن] لبرون روش سوار بود، کمک مربیش نقشه ها رو بجای اون اعلام میکرد، یه جوری که انگار کسی قبولش نداره، نتونسته بود خودشو به تیم به قبولونه. حالا هرچی هم مربی خوبی باشه، برای کلیولند مناسب نبود.

  5. My Dubs گفت:

    فینیکس تنها تیمیه تو لیگ به سیکسرز سوئیپ شده جفت بازی هاش رو باخته. یه لشکر مصدوم هم دارن بماند. حالا یک بازی کلیولند ۳۴ تا اسیست داشته دیگه تایرون لو شده در زمره بهترین مربیان تاریخ!!!!!!
    بعدشم کسی سینه چاک بلت نیست خیلی خوشم میاد مثلا از کلیولند ولی عاشق لبرانم من ..فینیکس فکر کنم از ۱۶ تا بازی قبلیش دو تا برده یه همچین چیزی.. همین که یک نیمه ام نزدیک بازی کرده جای شکر داره…درصد شوت اونم با فینیکس

  6. My Dubs گفت:

    امروز کوین لونی بازیکن درفت وریورز سال ۲۰۱۵ اولین شوتش رو وارد سبد کرد مبارک باشه.
    واقعا عجیبه شاید وریورز نتونه رکورد بولز رو بزنه. ولی بی شک تنها تیمیه تو تاریخ که هم اینقدر سریع بازی میکنه و علاوه بر اون جنگندگی بالایی هم تو دفاع داره. اصلا انگار واسشون تایم ۲۴ ثانیه مهم نیست…
    دالاس خوب بازی کرده ۵۰ درصد شوت موفق زده. کری بد شروع کرد گرین هم سه فوله شد سریع….دالاس تا یک امتیازی وریورز هم رسید ولی وریورز هروقت حال کنه ران امتیاز میذاره.
    اسم Ball Movemnet میاد میگی فلان تیم نوبره !!!

  7. My Dubs گفت:

    آب که گل آلود میشه قورباغه ام هفت تیر کش میشه…..
    مثلا این روزای کنفرانس شرقه. تو پلی آفس حتی اگه مهران شاهین طبع سرمربی کاوالیرز باشه راحت تا فینال میان. تورنتو الان تو پاوررنکینگ از کوز زده بالاتر. جای بسی تاسف که این همه تیم بزرگ تو شرق داریم همشون به نحوی مشکل دارن اون از نیکس که خوب شده پیشرفت کرده تازه ولی باید درفتش رو جلو جلو امسال به دنور بده. زمان میبره میشه مدعی…
    اون از هیت که جدا از مصدومیت ها تیمش مثل دهه قبلم نمیشه. اون از بولز که میروتیچم تا ال استارز مصدوم داره و سینوسی نتیجه میگیره رز هم به اون نحو مصدوم شد…
    این پیسرز که جورج میگه خسته شده بدنم نمیشکه یک سال نبودم. نوامبری خوب بود و رفت سید هشت با اون الیس و باقی بازیکنای معمولیش
    بوستون که ۵ ساله میگه دارم بازسازی میکنم البته خدایی بهتر شده ولی در نه حد قهرمانی
    ویزاردز که یک لشکر مصدوم داشت
    هاوکس پول نداد با دماری کرول تمدید کنن…..و………..همین الانش میخوان تیگ رو ترید کنن
    خدا واسه لبران و تیمش خواسته یکسره. یک سفره ای پهنه تو شرق که لبران و اکیپش همیشه ازش دارن نون میخورن.
    مارک هم زحمت کشید واسه وریورز ولی اینطوری بیرونش نکردن. جلو جلو بهش گفتن ته فصل همکاریمون تمومه. دفاع محشر کلی تامپسون رو مدیون جکسونیم. فرق میکرد داستان. کمتر اسمال بودن. دیوید لی جای دریماند گرین رو تنگ کرده بود. از وقتی ایگودالا اومد هریسون بارنز ۳۸ درصد شوت زد. خوب بود ولی الان بهتر شده گلدن استیت.

  8. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    لبران از همین ضعف شرق استفاده کرد کلی افتخار برای خودش کسب کرد اما تو غرب این همه ستاره کمه حتی یه بار هم قهرمان نشدند

  9. Mahdi6 گفت:

    جالبه که اسمی از دیترویت و میلواکی نبردی!!!!!!!!!

    • My Dubs گفت:

      راست میگی اونام کلیولند رو بردن. البته ناگفته نمونه لبران سنگینترین شکست خونگیش رو همین امسال تجربه کرد. بذار یکم بگذره.

  10. bmm گفت:

    من نمیدونم چه افتیه افتاده بین فن لبرون ها و انتی لبرون ها…هرچی میشه لبرون رو میزنند..با کوبی و کری و دورانت مقایسه اش میکنن…کنفرانسشو میزنن کلا میخوان سربه تنش نباشه.
    من طرفدارش نیستم اما از بازیش خوشم میاد و به نظرمم تمام این افتخارات هم نتیجه ی تلاش خودش بوده و به نوعی حقشه…بام هرچه بیش برفش بیشتر!درسته زیبایی بسکت به کل کلش هست اما بجاش!من طرفدار کلیپرزم درسته کنفرانسمم وحشتناک قویه اون اسپرز غول دفاعی..اون از واریوز که نابود میکنه اونم از اکلاهاما با دورانت اماده…همه اینا درست اما سعی در تضعیف کسی و کنفرانسی و تیمی ندارم و به تیمم فکر میکنم و انتظار دارم زودتر گریفین برگرده تا یه حالی به تیما بدیم…درسته ک به کلیولند باختیم اما نیومدم لبرون رو بکوبمش…بهرحال اونا بهتر از ما ظاهر شدن و تبریکم میگم بهشون…خلاصه کلام بیخودی همدیگر رو نکوبین و سعی کنین نظرات منطقی و با اطلاعات بدین که ما هم استفاده کنیم!با تشکر از دوستان مخلص همه ایم!

  11. bmm گفت:

    اهان نظرمم اینه که واقعا لبرون میتونه جای مایکل افسانه ای رو بگیره به شرطی که همینطور اماده بمونه!بهرحال تلاش کرده و سختی کشیده!

  12. Irving گفت:

    دوستان همچنان در حال خود زنی :))))

  13. mohammad گفت:

    فقط امیدوارم این لو بتونه کاوالیرز رو امسال قهرمان کنه…
    یعنی میشه خدایااا…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *