نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در روز کریسمس ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در روز کریسمس 2016

رقابت های ان‌بی‌ای در روز کریسمس ۲۰۱۶ با انجام پنج مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال میامی هیت با برتری مقابل نیواورلینز پلیکانز، به رکورد ۱۰ برد و ۲ باخت در مسابقات روز کریسمس دست یافت که بهترین رکورد در میان تیم های لیگ است. میامی روز ۲۵ دسامبر در خانه پذیرای نیواورلینز بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۸ حریف خود را مغلوب کرد. کریس باش از هیت در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. انتونی دیویس نیز ۲۹ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات برای پلیکانز ثبت کرد. دیویس در ۱٫۷ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه و در حالی نتیجه ۷۸ بر ۷۸ بود، فرصت داشت تا نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست جامپ شات خود را وارد سبد کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

شیکاگو بولز میهمان اکلاهما سیتی تاندر بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۶ میزبان خود را پشت سر بگذارد. جیمی باتلر در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. پاو گاسل با ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص شیکاگو بود. کوین دورنت از اکلاهما سیتی کار خود در این بازی را با ۲۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. راسل وستبروک نیز ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در حساس ترین مسابقه روز کریسمس که یادآور فینال سال ۲۰۱۵ بود، گلدن استیت واریورز با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۸۳ کلیولند کولیرز را مغلوب کرد. دریماند گرین از گلدن استیت در این بازی ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت گرچه در به ثمر رساندن شوت های سه امتیازی در این دیدار ناموفق بودند و تنها ۵ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کردند، اما دفاع خوب آنها باعث شد بازیکنان کلیولند تنها ۳۱٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کنند. لبران جیمز از کلیولند در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. در بیش از ۱ سال گذشته این اولین بار بود که گلدن استیت در یک بازی خانگی فصل عادی، کمتر از ۱۰۰ امتیاز کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

هیوستن راکتس در شبی که بازیکنان این تیم بهترین عملکرد دفاعی فصل خود را به نمایش گذاشتند، سن آنتونیو اسپرز را شکست داد. هیوستن امروز میزبان سن آنتونیو بود و این بازی را با برتری ۸۸ بر ۸۴ به پایان رساند تا پیروزی های متوالی سن آنتونیو را در عدد ۷ متوقف کند. ۸۴ امتیاز، کمترین امتیازی است که سن آنتونیو در رقابت های این فصل کسب کرده است. جیمز هاردن از هیوستن در این بازی ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد. لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو نیز ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

مصاف تیم های شهر لس آنجلس، با برتری کلیپرز خاتمه یافت. لیکرز و کلیپرز امروز در استیپل سنتر مقابل هم قرار گرفتند که کلیپرز توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۴ حریف خود را مغلوب کند. کریس پاول در این بازی ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. برای لیکرز نیز دی‌آنجلو راسل ۱۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. کوبی برایانت که برای شانزدهمین و آخرین بار در روز کریسمس بازی می کرد، ۱۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای دانلود مسابقات NBA در فصل ۲۰۱۵-۱۶ به این صفحه از انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۴ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    Let`s GO Heat
    بازم یه پیروزی دیگه،خداروشکر تیم رو فرم اومده و کریس باش هم به فرم خوبش داره برمیگرده و اینکه باز هم کلیولند نتونست جلوی گلدن استیت رو بگیره،کاش جیمز از میامی نمیرفت،امیدوارم سن آنتونیو بتونه جلوی گلدن استیت رو بگیره

  2. Mahdi6 گفت:

    خداییش بازی کلیولند و گلدن استیت خیلی جذاب بود همه هم خوب کار کردن دریماند گرین این فصل خیلی خوب بوده هم تو ریباند هم تو اسیست و امتیاز و بلاک و استیل تو همه چی لبران هم عالی بود مخصوصا اون بلاکش خیلی خوب بود در کل بازیه نزدیکی بود

  3. timmy گفت:

    حیف شد اسپرز باخت. امسال مثل همیشه تیم قوی درست کرده.

    • میلاد شکراللهی گفت:

      رواسپرزحساب کن.اونایی که ازهمین الان گلدن استیت روقهرمان میدونن واقعاآدمای جالبی هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ازاون مخلوقات عجیب خداهستن.الهی…

  4. Nasser گفت:

    بازی خوبی بود.کوین لاو و کایری و شامپرت نمیتونستن پرتاب ۳ امتیازی بزنن.عملکرد خوب لبران بود که تیمو نگه داشته بود.البته توی کوارتر چهارم ۲تا پرتاب ازادو لبران از دست داد.۳ بارم توسط ایگودالا و گرین دفاع شد.دلاویدوا هم توی ۱ دقیقه اخر ۴ تا پرتاب ازاد مفت به گلدن استیت داد.

  5. رضا گفت:

    بلاک جیمز عجب چیزی بود…فقط حیف که دقایق آخر دیگ نفس نداشت .. .خیلی حیف شد

  6. legend 35 گفت:

    ۱-لعنتی چرا باید به شیکاگو ببازیم دورانت که عالی بود
    ۲- با اینکه کلیپیز دومین تیم محبوبم برد ولی از ضعف لیکرز ناراحتم

  7. Nasser گفت:

    جیمز دیشب ۲ بلاک کرد.یکی کلی تامپسون که توی هایلایتا بود.یکی دیگه توی هایلایتا نبود ولی خیلی جالب بود

  8. mlbj گفت:

    پنالتی های لبرونن دیگه
    بد میزنه پنالتی
    بلاک خوب بود

  9. mohamad hossein گفت:

    ایول دوباره برد گلدن استیت و دوباره باخت کیلیولند

  10. arash گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارن گرامی
    آقای شرفی یه درخواست داشتم ازتون . من معمولا بازی ها رو از سایت شما دانلود میکنم و نگاه میکنم و از اینکه این امکان رو در اختیار ما گذاشتید متشکرم، فقط خواهشم اینکه تو صفحه اصلی سایت تو قسمت نتایج مسابقات(هایلایت ها) عکس هایی رو بذارید که نشه نتیجه بازی رو حدس زد . مثلا من از عکس فهمیدم که کلیولند باخته و چون تیم محبوبم هم هست دیگه بازی رو دانلود نکردم از ناراحتی :))
    اگه این لطف رو هم اعمال کنید خیلی ممنون میشم
    واقعا از زحمات شما و همکاران برای این سایت زیبا بسیار متشکرم

    • برای اینکه از نتایج مسابقات مطلع نشید، می تونید مستقیم به انجمن مراجعه و بازی ها رو دانلود کنید و دیگه به صفحه اصلی سایت مراجعه نکنید.

      • arash گفت:

        درسته . ولی چون در طول روز چند بار به سایت سر میزنم و هایلایت بازی هارو دانلود میکنم و بازی های کلیولند رو میزارم دانلود شبانه که حجم نره، به خاطر اون گفتم که البته به خاطر این هم نمیشه که شما مسیر یا روش کار رو عوض کنید. حق با شماست آقا شرمنده
        ممنون که یه همچین سایتی رو در اختیار ما گذاشتید

  11. alik گفت:

    ولی بازم شانسی بردیم به نظرم
    اگه کایری و لاو بودن کلیولند حتما میبرد خخخخخ

  12. My Dubs گفت:

    از زمانی که جیمز تو کلیولند بازی کرده سومین درصد شوت ضعیف کلیولند محسوب میشه. ۳۱٫۵ درصد. اخرین درصد شوت ضعیف کلیولند با لبران دسامبر ۲۰۰۶ بوده با ۲۸٫۲ درصد بازی با راکتس.
    زمانی که برندن راش، ایگی یا کلی تامپسون لبران رو دفاع کردن لبران ۴ شوت از ۱۴ شوتش رو وارد سبد کرده
    زمانی که دریماند گرین بازیکنای کلیولند جز لبران رو دفاع کرده فقط ۲ تا شوت از ۱۵ شوت بازیکنای کلیولند به ثمر نشسته. شوتهای لاو فقط یکی از هفت تا وارد سبد شده. دریماند گرین کوین لاو رو برد به ناکجا آباد. اینم بازی خیلی مهمی نیست یکیه از ۸۲ تا ولی دیگه هی نگین لاو لاو. لاقل تریستن تامپسون یکاری تو دفاع میکنه اون که بنده خدا همیشه تو دفاع هم ضعیف بوده. فقط ریباند جمع کنه
    لبران بلاک قشنگی کرد ولی خودش سه بار بلاک شده.
    بازیکنای گلدن استیت ده بار بلاک کردن بازیکنای کلیولند رو
    بازیکنای کلیولند ریباندهای دفاعی و حمله ای بیشتری داشتن و اونام خیلی خوب دفاع کردن
    درصد شوتهای وریورز ۴۱ درصد بوده که نسبت به بازی های دیگشون خیلی پایینه. متیو دلاودووا و تریستن تامسپون بازیکنای خوبین. کلیولند با بوستون هم بسته و فیزیکی بازی کرد. بلت مربی خوبیه
    گلدن استیت هم تیم خوبی تو حمله است و مهره های دفاعی خیلی خوبی هم داره

    • arash گفت:

      عالی بود.
      اما این رو هم باید در نظر بگیرم که به قول لبران، گلدن استیتس خیلی کم مسدوم داده تو این ۲ سال و این یعنی فرست بیشتر برای باهم مچ شدن بازیکنان . ترکیب کلیولند خیلی عوض شده تو این ۱ سالو نیم طوری که هنوز نمیشه گفت پست ۱ اول تیم کیه؟؟!! متیو خوب بازی میکنه و کایری بد چون تازه از مسدومیت در اومده اما کایری خیلی بهتر از متیو هست چون تو این پست بازیکن باید هم شوت خوبی داشته باشه هم لی آپش قوی باشه و بتونه تو هر منطقه ای شوت بزنه که کایری قبل مسدومیت کم و بیش این کارو میکرد اما متیو با اینکه دفاع بهتریه نسبت به کایری اما اصلا بازیکن سگام کش خوبی نیست و شوت منطقه ای نداره فقط ۳ میزنه از روی سیاست های تیم هم میشه به این موضوع پی برد که امسال دو تا بازیکن تو این پست اضافه کردن(مو ویلیامز و جراد کالینگم) که مو یکم پیره و جراد خیلی جون 🙂 . به قول شما لاو اصلا خوب بازی نمیکنه یعنی تو تیم گرگ ها حتی آمار بهتری از اینجا به ثبت رسونده اما باز باید مسدومیتشو هم در نظر بگیریم. (البته اینا همه نظر شخصی منه)

  13. KOBE24 گفت:

    My dubs دمت گرم موندم تو کامنتت.شما این همه اطلاعات ر از کجا میاری?

  14. My Dubs گفت:

    خواهش میکنم من کوچیکتم از سایتهای مرجع مثل ESPN یا یاهو اسپورت گاهی. این از espn بود. صبح دیدم. توئیتر هم خوبه اخبار روز و داغ از اونجا منتشر میشه بعد وارد سایتهای ورزشی میشه

  15. MD گفت:

    دوباره….
    ایرادی نداره بازم صبر میکنیم…

  16. Irving گفت:

    سلام خدمت همه. بازی خوبی بود. از هر دو تیم. گرچه باز کایری مصدوم بود :))
    آقای alik من نمیدونم چقد ورزش کردی و چقد ورزشو دنبال میکنی ولی اینو بدونی بد نیس که کایری شرایظ الانش با مصدومیت فاصله چندانی نداره. چند روز پیشم گفتم که حداقل ۱۰ تا بازی نیاز داره تا آماده بشه.
    به هر حال امیدوارم این ۲ تا تیم تو فینال به هم بخورن و بدون مصدوم

  17. number1 گفت:

    نمی دونم چرا شیکاگو اینقدر سینوسی کار میکنه تیم های مدعی قهرمانی مثل همین ثاندر دو بار و کلیپرز وکلیولند و اسپرز رو شکست میده به مینه سوتا و نیکس و بقیه تیم های متوسط و ضعیف می بازه و تعجب میکنم چرا هویبرگ اینقدر کم به پورتیز بیچاره بازی میداد فشار هوادارا و مصدومیت باعث شد تا ازش چن بازی داره ازش استفاده میکنه اون هم خوب خودشو نشون داده رز هم همچنان مثل خود شیکاگو سینوسی کار می کنه ولی اگر هر بازی رز و گسول باتلر نزدیک بیست یا بیشتر بگیرن شاید بتونیم جلو کلیولند رو بگیریم اما بازی کلیولند که به نظرم اگه جیمز نباشه کاملا یه تیم متوسط حساب میشه و تا میومد بیرون تیم به مشکل بر می خورد و لاو و مزگوف همون اوایل کوارتر یک سه تا اسیست لبرون رو خراب کردن لاو که کلا افتضاح بود تامسون هم خیلی بهتر مزگوف بود و کایری هم جا داره تا اون کایری همیشگی بشه و نکته جالب بازی دفاع فوق العاده دلیویدوا از کری بود باعث شد درصد‌ شوت های کری خیلی پایبن بیادو خطا های جالبش اخر بازی که باعث میشد اصلا وقت هدر نره واسه کلیولند ولی تمام بار حمله مخصوصا کوارتر چار رو دوش لبرون بود و فکر می کنم دیگه خیلی حسته شده بود که اون دوتا پنالتی حساس و دوباره بعدش یکی دیگه رو خراب کنه تا تقریبا کار تیمش رو تموم کنه ولی دو تیم خیلی مضطرب بازی می کردن و همین باعث شد درصد شوتاشون اینقدر پایین باشه و بازی قشنگی بود و همه لذت بردن

  18. alik گفت:

    منم امیدوارم فینال امسال منصفانه تر و با مصدومیت کمتر برگزار شه

  19. Mahdi6 گفت:

    حالا از کجا معلوم فینال بین گلدن استیت و کلیولند باشه هنوز هیچی معلوم نیست باید منتظر باشیم امسال خیلی تیما نسبت به پارسال بهتر شدن و امکان اومدنشون به فینال زیاده.

  20. alik گفت:

    اره قبول دارم مخصوصا تو غرب الان اسپرز و کلیپرز و اوکلاهاما خیلی خطرین
    تو شرق هم تیم های مشکل ساز کم نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *