نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در 11 دسامبر 2016

رقابت های ان‌بی‌ای در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۶ با انجام پنج مسابقه پیگیری شد. پیروزی فیلادلفیا، اکلاهما سیتی و نیو اورلینز از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز با برتری مقابل دیترویت پیستونز، دومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را ثبت کرد. فیلادلفیا در این دیدار با حساب ۹۷ بر ۷۹ دیترویت را شکست تا پس از نزدیک به ۱ سال، دو پیروزی متوالی خارج از خانه ثبت کند. ۵ بازیکن فیلادلفیا امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. تی‌جی مک‌کانل از این تیم ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. فیلادلفیا در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که به جوئل امبید استراحت داده بود.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که تریپل دابل های متوالی راسل وستبروک پایان یافت، بوستون سلتیکس را شکست داد. تاندر در این بازی خانگی با حساب ۹۹ بر ۹۶ سلتیکس را مغلوب کرد. وستبروک در این مسابقه ۳۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. به این ترتیب تعداد تریپل دابل های پی‌در‌پی وستبروک در عدد ۷ متوقف شد. ویکتور اولادیپو از تاندر در کوارتر نخست این دیدار آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

تریپل دابل تیم فریزر به نیو اورلینز پلیکانز کمک کرد فینیکس سانز را مغلوب کند. پلیکانز امروز میهمان سانز بود و در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۹ حریف خود را شکست داد. فریزر که در این مسابقه از روی نیمکت وارد زمین شد، ۱۴ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و نخستین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
دیترویت پیستونز ۷۹ ۹۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۹ ۹۶ بوستون سلتیکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۸ ۱۱۶ گلدن استیت واریرز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۹ ۱۲۰ نیو اورلینز پیکانز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۱۲ ۱۱۸ نیویورک نیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.