نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در 2 دسامبر 2016

پیروزی تورنتو، نیویورک، شیکاگو، دیترویت و سن آنتونیو، از مهمترین نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با غلبه بر لس آنجلس لیکرز، سیزدهمین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد. تورنتو امروز در ایر کانادا سنتر پذیرای لیکرز بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۰ حریف خود را مغلوب کند. کایل لوری با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان تورنتو در این مسابقه ۵۴٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نیویورک نیکس با پیروزی مقابل مینسوتا تیمبرولوز، برای دومین بار در سه روز گذشته، این تیم را شکست داد. نیویورک در این دیدار خانگی با حساب ۱۱۸ بر ۱۱۴ رقیب خود را مغلوب کرد. کارملو انتونی در این بازی ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. درک رز نیز ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد.

اولین رویارویی لبران جیمز و دوین وید با پیراهن تیم های کلیولند و بولز، با برتری وید همراه بود. شیکاگو بولز امروز میزبان کلیولند کولیرز بود و با پیروزی ۱۱۱ بر ۱۰۵ در این دیدار، سومین شکست متوالی پادشاه و یارانش را رقم زد. جیمی باتلر از شیکاگو در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. دوین وید نیز کار خود را با ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. بازیکنان شیکاگو که در این دیدار تنها ۳ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند، ۷۸ امتیاز خود را از منطقه paint کسب کردند. لبران جیمز در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل کسب کرد. راژان راندو از بولز با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل، اولین تریپل دابل خود با پیراهن بولز و بیست و نهمین تریپل دابل دوران حرفه ای‌اش را ثبت کرد. او ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد.

دیترویت پیستونز در شبی که بازیکنان این تیم رکورد این باشگاه در زمینه بیشترین سه امتیازی گل شده در یک بازی را تکرار کردند، آتلانتا هاوکس را در هم کوبید. دیترویت در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۲۱ بر ۸۵ آتلانتا را شکست داد. بازیکنان دیترویت در این مسابقه ۱۷ شوت سه امتیازی از ۲۹ اقدام خود (۵۸٫۶ درصد) را وارد سبد کردند. کنتاویوس کالدول-پوپ در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۱ توپ ربایی به دست آورد. هفت بازیکن دیگر دیترویت نیز امتیازات خود را دورقمی کردند. پاول میلسپ از آتلانتا به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود و برای دومین بار متوالی نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کوای لئونارد با وارد سبد کردن جامپ شات خود در ۶ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی تیمش را رقم زد. سن آنتونیو اسپرز امروز میزبان واشنگتن ویزاردز بود و این بازی نزدیک را با برتری ۱۰۷ بر ۱۰۵ به پایان رساند. لئونارد در این بازی ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. سن آنتونیو از سال ۱۹۹۹ در خانه مقابل واشنگتن شکست نخورده است.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۸ ۱۰۵ اورلاندو مجیک دانلود
بوستون سلتیکس ۹۷ ۹۲ ساکرامنتو کینگز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۳ ۸۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
نیویورک نیکس ۱۱۸ ۱۱۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۱ ۱۰۵ کلیولند کولیرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۶ ۱۱۴ لس آنجلس کلیپرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۸۵ ۱۲۱ دیترویت پیستونز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۷ ۱۰۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۰ ۱۲۸ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.