نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در 21 دسامبر 2016

پیروزی کلیولند و شکست خانگی آتلانتا، شیکاگو و پرتلند، از جمله نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز امروز برای دومین بار در ۲ روز گذشته، برابر میلواکی باکز قرار گرفت و همچون بازی اول برنده از زمین خارج شد. کلیولند امروز میزبان میلواکی بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کند. کایری ایروینگ در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ۱۳ پاس منجر به گل، بیشترین تعداد اسیستی است که این بازیکن در طول دوران حرفه ای خود ثبت کرده است. لبران جیمز نیز ۲۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۶ پاس منجر به گل کسب کرد. کلیولند در این بازی کوین لاو و جی.آر. اسمیت را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. اسمیت در بازی قبلی از ناحیه انگشت شست راست دچار شکستگی شد و نیاز به عمل جراحی دارد.

آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرینا پذیرای مینسوتا تیمبرولوز بود که بازی را با نتیجه ۸۴ بر ۹۲ به حریف واگذار کرد. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا با ۱۷ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. او ۱۸ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. دوایت هاوارد از آتلانتا به دلیل گرفتگی عضلات پشت در این مسابقه حضور نداشت.

واشنگتن ویزاردز برای ثبت سومین پیروزی خارج از خانه فصل، شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت. واشنگتن در این مسابقه با حساب ۱۰۷ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کرد. جان وال با کسب ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دو تیم در این مسابقه مجموعا ۹ شوت سه امتیازی موفق داشتند که سهم واشنگتن ۳ شوت بود.

قعرنشین کنفرانس غرب، با غلبه بر تیم هشتم این کنفرانس، به رده چهاردهم جدول کنفرانس غرب صعود کرد. دالاس موریکس امروز میهمان پرتلند تریل بلیزرس بود و توانست با نتیجه نزدیک ۹۶ بر ۹۵ حریف خود را مغلوب کند. هریسون بارنز از دالاس در این مسابقه ۲۸ امتیاز و ۷ ریباند به دست آورد. درن ویلیامز با ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص دالاس بود. دیمین لیلارد از پرتلند در ثانیه پایانی این مسابقه با از دست دادن شوت سه امتیازی خود، فرصت تغییر نتیجه به نفع تیمش را از دست داد.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۱۳ ۱۰۲ میلواکی باکز دانلود
آتلانتا هاوکس ۸۴ ۹۲ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۶ ۹۸ ممفیس گریزلیز دانلود
شیکاگو بولز ۹۷ ۱۰۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۰ ۱۲۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
یوتا جاز ۹۳ ۹۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۱ ۱۲۵ هیوستن راکتس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۵ ۹۶ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.