نتایج رقابت های ان بی ای در هفتم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان بی ای در هفتم نوامبر 2015

شکست شیکاگو و کلیپرز و پیروزی آتلانتا، سن آنتونیو و گلدن استیت، از مهمترین نتایج رقابت های ان بی ای در هفتم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال مینسوتا تیمبرولوز در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۳، میزبان خود شیکاگو بولز را شکست داد. اندرو ویگینز با کسب ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کارل-انتونی تاونز، سنتر سال اولی مینسوتا نیز ۱۷ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. مینسوتا در وقت اضافه این بازی با نتیجه‌ی ۹ بر ۰ به برتری رسید تا شیکاگو بولز برای اولین بار در تاریخ خود در وقت اضافه هیچ امتیازی کسب نکند.

آتلانتا هاوکس برای ثبت هفتمین پیروزی متوالی خود، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. آتلانتا در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۹ مقابل حریف خود به برتری دست یافت. پاول میلسپ در این بازی ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان واشنگتن در این بازی ۲۶ بار توپ را لو دادند.

کسب ۲۳ امتیاز توسط کوای لئونارد به سن آنتونیو اسپرز کمک کرد تا شارلوت هورنتز را مغلوب کند. اسپرز شنبه شب در حضور ۱۸۴۱۸ تماشاچی حاضر در AT&T سنتر پذیرای شارلوت بود که این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۹۴ به اتمام رساند. لئونارد ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان اسپرز در نیمه دوم این مسابقه ۸ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند که به آنها کمک کرد پرامتیازترین بازی فصل خود تا به اینجا را ثبت کنند. آنها در کوارتر سوم این بازی با یک ران ۲۲-۲ اختلاف امتیاز خود را با حریف افزایش دادند تا در پایان برنده از زمین خارج شوند.

ساکرامنتو کینگز در شبی که راژان راندو تریپل دابل کرد، مغلوب گلدن استیت واریورز شد. ساکرامنتو امروز میزبان گلدن استیت بود که با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۳ مقابل حریف خود تن به شکست داد. راندو در این بازی ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد و ۲۳امین تریپل دابل فصل عادی دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. همتای راندو در تیم مقابل نیز امتیازآورترین بازیکن تیمش بود؛ استفن کری در این بازی ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد، گرچه تنها ۲ شوت از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود را به ثمر رساند. گلدن استیت با کسب این پیروزی به رکورد ۷ برد و ۰ باخت رسید که بهترین شروع آنها در لیگ، پس از انتقال به ایالت کالیفرنیا است. دیمارکوس کازینس در این بازی نیز همچون سه مسابقه گذشته ساکرامنتو به دلیل مصدومیت غایب بود.

جیمز هاردن برای دومین شب متوالی بیش از ۴۰ امتیاز به دست آورد و تیمش را برای کسب یک پیروزی خارج از خانه رهبری کرد. هیوستن راکتس امروز میهمان لس آنجلس کلیپرز بود و توانست بازی را با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۵ پایان دهد. هاردن که در چند بازی ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت، در این مسابقه ۱۴ شوت از ۲۶ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. دوایت هاوارد با ۲۰ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص هیوستن بود. کلیپرز در این بازی کریس پاول را به دلیل کشیدگی کشاله ران راست در اختیار نداشت. بلیک گریفین با ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن کلیپرز در این بازی بود.

نتایج رقابت های ان بی ای در هفتم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شیکاگو بولز ۹۳ ۱۰۲ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۷ ۱۰۵ اورلاندو مجیک دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۴ ۹۹ واشنگتن ویزاردز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۷ ۹۸ نیو اورلینز پیکانز دانلود
میلواکی باکز ۹۴ ۸۶ بروکلین نتز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۴ ۹۴ شارلوت هورنتز دانلود
یوتا جاز ۸۹ ۷۹ ممفیس گریزلیز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۴ ۱۰۳ گلدن استیت واریورز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۵ ۱۰۹ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    اونوقت میگم فصل جدید زیباتره.ببین چی شده که راشان راندو تریپل دابل میکنه!!!!!

  2. Cp3viii گفت:

    آقای امیر عباس ارباب شما جوانان توزین بودی؟منم بودم
    شما چ سالی
    چقد داوری د بود راحت کلیپرز رو وادار به باخت کردن

    • امیرعباس ارباب گفت:

      فک کنم ۴سال پیش بود.
      با ذوب اهن و ارارات همگروه بودیم بازیها هم اصفهان بود ولی بازیکن بیرونی نداشتیم.
      یه تهرونی بود و یه شمالی
      شما اسمت جیه؟

  3. mlbj گفت:

    اتفاقا راندو تو تریپل کردن تخصص داره.

  4. جنگجو گفت:

    راندو که زیاد تریپل دابل میکنه.
    آره بازی کلیپرز داوری خوبی نداشت دوایت هاوارد توپ دور حلقه رو ریباند کرد

  5. bmm گفت:

    وقتی خطای goalthing دوایت رو نمیگیرن همین میشه.کریس هم تازه نبود وگرنه از رو راکتس رد میشدیم!

  6. harden-kobe گفت:

    پلی آف یادتون نرفته
    lacهمیشه زیره راکتسه

  7. sina777 گفت:

    واقعا راندو خوب بود

  8. Cp3viii گفت:

    منصور عزیزی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *