نتایج رقابت های ان بی ای در ۹ نوامبر

کارملو آنتونی

رقابت های بسکتبال لیگ NBA در روز نهم نوامبر با پیروزی تیم های فیلادلفیا،نیویورک،میامی و لس آنجلس لیکرز همراه بود.در یکی از مسابقات امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز که میهمان بوستون سلتیکس بود توانست با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۰ این تیم را مغلوب کند.در این مسابقه ایوان ترنر از فیلادلفیا با کسب ۲۵ امتیاز،۱۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل ستاره میدان بود.راژان راندو،با وجود کسب ۲۰ پاس منجر به گل در این بازی نتوانست مانع شکست خانگی تیمش شود.
نیویورک نیکس توانست در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۴ دالاس ماوریکس را شکست دهد تا چهارمین پیروزی فصل خود را به دست آورد؛در حالی که در فصل جدید هنوز شکست را تجربه نکرده است.کارملو آنتونی از نیویورک با کسب ۳۱ امتیاز،۷ ریباند و ۲ بلاک شات ستاره این بازی بود.او جی مایو که در تابستان امسال از ممفیس به دالاس پیوست،در این دیدار نیز همانند چند بازی گذشته پرامتیازترین بازیکن تیمش بود.
میامی هیت در خانه اتلانتا هاوکس این تیم را با نتیجه ۹۵ بر ۸۹ شکست داد.کینگ جیمز از میامی در این دیدار موفق به کسب ۲۱ امتیاز،۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل شد تا هیت پنجمین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را به دست آورد.
و سرانجام لس آنجلس لیکرز پس از اخراج سرمربی خود،مایک برون،با نتیجه ۱۰۱ بر ۷۷ گلدن استیت واریورز را در خانه مغلوب کرد.در این مسابقه کوبی برایانت با کسب ۲۷ امتیاز،۹ ریباند،۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی پرامتیازترین بازیکن این بازی بود.ضمن اینکه پاو گاسل،فروارد لیکرز نیز در این بازی عملکرد درخشانی داشت و موفق به کسب ۱۴ امتیاز،۱۶ ریباند،۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات شد.
نتایج رقابت های ان بی ای در روز ۹ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۱۰۱-۹۱

میلواکی باکز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۷-۶۸

بروکلین نتز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۶-۱۰۰

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

نیویورک نیکز

۹۴-۱۰۴

دالاس ماوریکس

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۵-۸۹

میامی هیت

دانلود

ممفیس گریزلیز

۸۵-۹۳

هیوستون راکتز

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۹۹-۱۰۷

شارلوت بابکتز

دانلود

اکلاهاما سیتی فاندر

۹۴-۱۰۵

دیترویت پیستونز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۴-۹۶

ایندیانا پیسرز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۵-۱۰۷

کلیولند کاوالیرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۷-۸۶

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

دنور ناگتز

۸۴-۱۰۴

یوتا جاز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۷۷-۱۰۱

گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *