نتایج رقابت های ان بی ای در پنجم اپریل ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان بی ای در پنجم اپریل 2016

رقابت های ان بی ای پس از وقفه ای یک روزه، با انجام یازده مسابقه در پنجم اپریل ۲۰۱۶ پیگیری شد.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با شکست مقابل تورنتو رپتورز، برای نخستین بار در بیش از دو ماه گذشته، دو باخت متوالی را تجربه کرد. تورنتو امروز میزبان شارلوت بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۰ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن از تورنتو در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

میامی هیت در امریکن ایرلانز آرینا پذیرای دیترویت پیستونز بود که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۸۹ پایان داد. گران دراگیچ از میامی با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دوین وید که دو بازی گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود در این مسابقه به ترکیب میامی بازگشت و ۱۶ امتیاز، ۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. بازیکنان میامی در این دیدار ۵۲٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

ممفیس گریزلیز با غلبه بر شیکاگو بولز، به شش شکست متوالی خود خاتمه داد. ممفیس که امروز میزبان شیکاگو بود با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۲ حریف خود را از پیش رو برداشت. زک رندولف از ممفیس در این بازی ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. شیکاگو در این بازی تاج گیبسن و ایتوان مور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. ممفیس که پیش از این مارک گاسل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به گفته‌ی منابع پس از ارزیابی مجدد وضعیت مایک کانلی، امیدی برای بازگشت او در ادامه‌ی فصل ندارد.

جامپ شات کوای لئونارد در ثانیه های پایانی بازی، هزارمین پیروزی فصل عاادی تیم دانکن را رقم زد. سن آنتونیو اسپرز امروز میهمان یوتا جاز بود که این بازی را با نتیجه‌ی نزدیک ۸۸ بر ۸۶ با پیروزی به پایان رساند. شوت پیروی بخش سن آنتونیو در ۴٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی توسط لئونارد به ثمر رسید. او در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد. رادنی هود از یوتا در ۰٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی تلاش کرد تا با شوت سه امتیازی خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما موفق نبود. تیم دانکن پس از کریم عبدالجبار و رابرت پریش، سومین بازیکن تاریخ NBA است که ۱۰۰۰ پیروزی فصل عادی در کارنامه دارد. یوتا با این شکست، ۰٫۵ بازی پایین تر از دالاس در رده‌ی هشتم کنفرانس غرب قرار گرفت.

نهمین شکست فصل گلدن استیت و دومین شکست خانگی این تیم در سه مسابقه‌ی اخیر، مقابل مینسوتا تیمبرولوز رقم خورد. گلدن استیت امروز میزبان مینسوتا بود که در وقت اضافه‌ی اول با حساب ۱۱۷ بر ۱۲۴ مقابل حریف تن به شکست داد. گلدن استیت در حالی در این مسابقه مغلوب شد که در لحطاتی از بازی ۱۷ امتیاز از حریف پیش بود. شباز محمد از مینسوتا با کسب ۳۵ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را ثبت کرد. این بازیکن ۶ ریباند نیز به دست آورد. اندرو ویگینز با ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص مینسوتا بود. بازیکنان گلدن استیت در این بازی تنها ۳۴٫۳ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند و ۲۴ بار نیز توپ را لو دادند. گلدن استیت با این شکست به رکورد ۶۹ برد و ۹ باخت در این فصل از رقابت ها رسید. این تیم برای شکستن رکورد ۷۲ برد و ۱۰ باخت شیکاگو بولز، حالا باید ۴ بازی باقی مانده‌ی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نتایج رقابت های ان بی ای در پنجم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای بحث و تبادل نظر می توانید به انجمن مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۷ ۹۳ نیو اورلینز پیکانز دانلود
تورنتو رپتورز ۹۶ ۹۰ شارلوت هورنتز دانلود
میامی هیت ۱۰۷ ۸۹ دیترویت پیستونز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۳ ۹۰ فینیکس سانز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۸ ۹۲ شیکاگو بولز دانلود
میلواکی باکز ۸۰ ۱۰۹ کلیولند کولیرز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۲ ۱۲۴ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
یوتا جاز ۸۶ ۸۸ سن آنتونیو اسپرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۷ ۱۱۵ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۷ ۱۲۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۳ ۸۱ لس آنجلس لیکرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.