نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان بی ای در 21 نوامبر 2016

پیروزی فیلادلفیا، ممفیس، گلدن استیت، هیوستن و کلیپرز، از مهمترین نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با پیروزی مقابل میامی هیت، چهارمین برد فصل خود را ثبت کرد. فیلادلفیا در این بازی خانگی با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۴، میامی را از پیش رو برداشت. جوئل امبید از سیکسرز در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات کسب کرد. حسن وایت‌ساید از میامی با کسب ۳۲ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را کسب کرد. او ۱۳ ریباند و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.

کسب ۳۱ امتیاز توسط مایک کانلی به ممفیس گریزلیز کمک کرد پنجمین پیروزی متوالی خود را ثبت کند. ممفیس امروز میهمان شارلوت هورنتز بود که این بازی را با برتری ۱۰۵ بر ۹۰ به اتمام رساند. کانلی در این دیدار ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان ممفیس در این مسابقه ۱۲ شوت سه امتیازی وارد سبد حریف کردند.

تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، هشتمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. گلدن استیت امروز میهمان ایندیانا بود و با نتیجه ۱۲۰ بر ۸۳ حریف خود را در هم کوبید. کلی تامپسن در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۱ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد. استفن کری نیز ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. گلدن استیت در پایان کوارتر سوم، ۲۹ امتیاز از حریف پیش بود و استیو کر در کوارتر چهارم، به بازیکنان شروع کننده خود استراحت داد. ایندیانا در این دیدار پاول جرج، مایلز ترنر و سی.جی. مایلز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

دیترویت پیستونز میزبان هیوستن راکتس بود که بازی را با نتیجه ۹۶ بر ۹۹ به حریف واگذار کرد. جیمز هاردن با کسب ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن نیمی از امتیازات خود را از پشت خط پرتاب پنالتی به دست آورد.

لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر پذیرای تورنتو رپتورز بود و موفق شد با حساب ۱۲۳ بر ۱۱۵، حریف خود را مغلوب کند. بلیک گریفین در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای کلیپرز کسب کرد. کریس پاول با ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص کلیپرز بود.

نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۱ ۹۴ میامی هیت دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۶ ۱۰۱ فینیکس سانز دانلود
شارلوت هورنتز ۹۰ ۱۰۵ ممفیس گریزلیز دانلود
ایندیانا پیسرز ۸۳ ۱۲۰ گلدن استیت واریرز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۶ ۹۹ هیوستن راکتس دانلود
میلواکی باکز ۹۳ ۸۹ اورلاندو مجیک دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۳ ۹۹ بوستون سلتیکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۶ ۹۱ دالاس موریکس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۳ ۱۱۵ تورنتو رپتورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.