نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در دوم می ۲۰۱۶

نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در دوم می 2016

رقابت های پلی آف ان بی ای در دوم می ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های کلیولند و اکلاهما سیتی همراه بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، مرحله‌ی دوم پلی آف ۲۰۱۶ را با پیروزی آغاز کرد. کلیولند امروز در خانه پذیرای آتلانتا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۳ حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای کلیولند ثبت کرد. بازیکنان کلیولند در این مسابقه ۱۵ شوت از ۳۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. دنیس شرودر از آتلانتا با کسب ۲۷ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز پلی آف دوران حرفه ای خود را به دست آورد. این بازیکن ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. بازی دوم دو تیم چهارشنبه شب برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی مقابل سن آنتونیو اسپرز در خانه‌ی این تیم، سری را به تساوی کشاند. تیم های اسپرز و تاندر امروز برای دومین بار در سالن AT&T سنتر برابر هم قرار گرفتند و تاندر که بازی نخست را با اختلاف قابل توجه به حریف واگذار کرده بود، این مسابقه را با برتری ۹۸ بر ۹۷ به اتمام رساند. راسل وستبروک از اکلاهما سیتی در این بازی ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا با پیروزی در این دیدار، سری را به تساوی ۱ بر ۱ بکشاند. کوین دورنت نیز ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. پتی میلز از اسپرز در ثانیه های پایانی این مسابقه فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما شوت او ایربال بود. در ادامه لامارکوس آلدریج نیز توپ ریباند شده را از دست داد تا تیمش دومین شکست خانگی در این فصل را تجربه کند. آلدریج در این مسابقه ۴۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. بازی سوم دو تیم جمعه شب در اکلاهما سیتی برگزار خواهد شد.(دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.