نتایج رقابت های پلی آف NBA در یکم می ۲۰۱۶

نتایج رقابت های پلی آف NBA در یکم می 2016

رقابت های پلی آف NBA در یکم می ۲۰۱۶ با صعود میامی و تورنتو به مرحله‌ی دوم پلی آف و پیروزی گلدن استیت همراه بود.

تیم بسکتبال میامی هیت با کسب چهارمین پیروزی مقابل شارلوت هورنتز، راهی نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. میامی روز ۱ می در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای شارلوت بود و با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۷۳ حریف خود را مغلوب کرد تا سری را با برتری ۴ بر ۳ به پایان برساند. گران دراگیچ از میامی با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، نقش کلیدی در پیروزی تیمش در این مسابقه داشت. بازیکنان شارلوت در این دیدار تنها ۳۲٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. دوین وید از میامی با ۱۲ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، ویلت چمبرلین را پشت سر گذاشت و به رده‌ی هفدهم لیست بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در پلی آف NBA کسب کرده اند، صعود کرد. میامی در مرحله‌ی دوم پلی آف با تورنتو رو به رو می شود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اولین مصاف گلدن استیت واریورز و پرتلند تریل بلیزرس در نیمه نهایی کنفرانس غرب، با برتری گلدن استیت همراه بود. گلدن استیت امروز پذیرای پرتلند بود و توانست با حساب ۱۱۸ بر ۱۰۶ حریف خود را از پیش رو بردارد. کلی تامپسن در این دیدار ۳۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای واریورز ثبت کرد. او با وارد سبد کردن ۷ شوت سه امتیازی در این بازی، نخستین بازیکن تاریخ لیگ لقب گرفت که در سه بازی متوالی پلی آف، در هر بازی حداقل ۷ شوت سه امتیازی به ثمر رسانده است. دریماند گرین نیز با ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، تریپل دابل کرد. این بازیکن ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. اندرسون وریژائو از گلدن استیت و جرالد هندرسن از پرتلند در اواخر کوارتر سوم این دیدار با دریافت دومین خطای فنی از زمین اخراج شدند. بازی دوم دو تیم، سه شنبه شب در اکلند برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، به ناکامی ۱۵ ساله‌ی خود در پلی آف NBA پایان داد. تیم های رپتورز و پیسرز امروز برای هفتمین بار و این بار در شهر تورنتو برابر هم قرار گرفتند. تورنتو در این مسابقه با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۸۴ حریف خود را شکست داد تا سری را با برتری ۴ بر ۳ به پایان برساند و حریف میامی هیت در نیمه نهایی کنفرانس شرق شود. دمار دروزن از رپتورز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. از سال ۲۰۰۱ این نخستین بار است که رپتورز از یک سری پلی آف پیروز خارج می شود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.