نتایج رقابت های پیش فصل NBA در نهم اکتبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های پیش فصل NBA در نهم اکتبر 2015

رقابت های پیش فصل NBA در نهم اکتبر ۲۰۱۵ با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال نیویورک نیکس با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، به رکورد ۲ برد و ۰ باخت در مسابقات پیش فصل رسید. نیکس امروز در ورایزن سنتر میهمان ویزاردز بود که این بازی را با برتری ۱۱۵ بر ۱۰۴ پایان داد. کارملو انتونی در این مسابقه نیز همچون بازی اول تیمش عملکرد خوبی داشت و در حدود ۲۵ دقیقه ای که در زمین بود، ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم های نیو اولینز پلیکانز و آتلانتا هاوکس در شهر جکسنویل ایالت فلوریدا رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۱۰۳ بر ۹۳ هاوکس همراه بود. چهار بازیکن آتلانتا امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. مایک بودنهولزر، سرمربی آتلانتا، در این بازی از ارسلان کاظمی استفاده نکرد.

اکلاهما سیتی تاندر میزبان فنرباغچه اولکر ترکیه بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۸۱ حریف خود را مغلوب کند. ذیان ویترز با ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تاندر در این بازی بود. این بازیکن ۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز سانز در شهر فینیکس پذیرای یوتا جاز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۸۵ حریف خود را از پیش رو بردارد. الکس لن، سنتر تیم سانز در این بازی ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا دومین پیروزی پیش فصل را ثبت کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Reza گفت:

    امسال بین تاندر ، وریرز،نیویورک و کاوالیرز رقابت قهرمانیه

  2. علیرضا گفت:

    امسال ان بی ای جذاب تر میشه

  3. علیرضا گفت:

    این جور که معلومه نیویورک رو تیمش کار کرده.امیدوارم از مدعی های رسیدن به پلی افس باشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *