نتایج رقابت های NBA در بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در بیست و دوم نوامبر 2015

رقابت های NBA در بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۵ با انجام شش مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز با قبول شکست مقابل تورنتو رپتورز، سومین باخت پی در پی خود را تجربه کرد. کلیپرز امروز در استیپل سنتر میزبان رپتورز بود که با نتیجه‌ی ۸۰ بر ۹۱ مغلوب حریف خود شد. دمار دروزن و دیماری کرول از تورنتو هر کدام در این بازی ۲۱ امتیاز کسب کردند. بیسمک بایومبو که جایگزین جونس والنچیونس در ترکیب شروع کننده تورنتو شده بود، در این بازی ۶ امتیاز و ۱۴ ریباند به دست آورد. والنچیونس در بازی جمعه شب مقابل لیکرز از ناحیه دست چپ دچار شکستگی شد.

نیو اورلینز پلیکانز با درخشش انتونی دیویس، فینیکس سانز را از پیش رو برداشت. پلیکانز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۲ بر ۱۱۶ مقابل حریف خود به برتری رسید. انتونی دیویس در این بازی ۳۲ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن در ۲۲ ثانیه مانده به پایان بازی شوت سه امتیازی میرزا تلتویچ را بلاک کرد تا به پیروزی تیمش کمک کند. بازیکنان فینیکس در این مسابقه ۱۷ شوت سه امتیازی وارد سبد نیو اورلینز کردند. اریک بلدسو با ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، شاخص ترین بازیکن فینیکس در این مسابقه بود.

اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی مقابل دالاس موریکس، به ۶ برد متوالی این تیم خاتمه داد. تاندر امروز در حضور ۱۸۲۰۳ تماشاچی حاضر در چزاپیک انرژی آرینا میزبان موریکس بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۱۴ مغلوب کرد. راسل وستبروک با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. تاندر در حالی این بازی را با پیروزی به اتمام رساند که در لحظاتی از کوارتر سوم، با اختلاف امتیاز دورقمی از حریف عقب بود. این ششمین بازی متوالی بود که تاندر کوین دورنت را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. تاندر در این شش بازی رکورد ۳-۳ را ثبت کرده است.

گلدن استیت واریورز با پیروزی مقابل دنور ناگتز، به رکورد ۱۵ برد و ۰ باخت در این فصل از رقابت ها دست یافت تا بهترین شروع در تاریخ لیگ را تکرار کند. این تیم امروز میهمان دنور بود که این بازی را با برتری ۱۱۸ بر ۱۰۵ پایان داد. گلدن استیت با کسب این پیروزی به رکورد تیم های واشنگتن کپیتالز در فصل ۱۹۴۸-۴۹ و هیوستن راکتس در فصل ۱۹۹۳-۹۴ رسید و سه شنبه شب در خانه فرصت دارد تا با برتری مقابل لس آنجلس لیکرز، بهترین شروع تاریخ لیگ را از آن خود کند. کلی تامپسون در این بازی ۲۱ امتیاز ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. گلدن استیت در این مسابقه یک رکورد دیگر را نیز جا به جا کرد؛ آنها با شکست رکورد بوستون سلتیکس (فصل ۵۷-۵۸)، بهترین شروع مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ را ثبت کردند. کنف فرید از دنور به دلیل آسیب دیدگی مچ پای چپ در این بازی غایب بود.

نتایج رقابت های NBA در بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۸۰ ۹۱ تورنتو رپتورز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۱ ۱۰۱ بوستون سلتیکس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۲۲ ۱۱۶ فینیکس سانز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۷ ۱۱۴ دالاس موریکس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۵ ۱۱۸ گلدن استیت واریورز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۳ ۱۰۷ پرتلند تریل بلیزرس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. جنگجو گفت:

    لیکرز که از قبل باخته به این میگن یه رکورد دهن پر کن. این عکسی که روی کاور امروزه خیلی باحاله وستبروک انگا ر ترسیده. فکر کنم ترسش واسه بازی های انجام نشده با واری یرز باشه.

  2. sina777 گفت:

    جنگجو جان واقعا از اول طرفدار گلدن استیت بودی

  3. جنگجو گفت:

    نه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *