نتایج رقابت های NBA در بیست و هفتم فوریه ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در بیست و هفتم فوریه 2015

رقابت های NBA در بیست و هفتم فوریه ۲۰۱۵ با انجام چهارده مسابقه پیگیری شد. شکست کاوالیرز، ویزاردز، رپتورز و گریزلیز و پیروزی نیکس و تریل بلیزرس، از جمله نتایج بازی های امروز بود.

سه پرتاب پنالتی موفق جرج هیل در ۳۱ ثانیه پایانی بازی تیم های ایندیانا پیسرز و کلیولند کاوالیرز، پیروزی پیسرز در این مسابقه را تضمین کرد. پیسرز امروز در خانه پذیرای کاوالیرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۸۶، حریف خود را مغلوب کند. هیل با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل در این دیدار، اولین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. این بازیکن ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. لبران جیمز از کلیولند به دلیل درد در ناحیه پشت و کایری ایروینگ به دلیل مصدومیت شانه در این مسابقه غایب بودند. تا به اینجای فصل این دو بازیکن با هم، میانگین ۴۱٫۷ امتیاز و ۱۲٫۵ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده اند.

واشنگتن ویزاردز در ادامه‌ی روند ناکامی های خود، این بار مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز مغلوب شد. سیکسرز این بازی خانگی را با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۸۱ به سود خود پایان داد. این باخت، ششمین شکست متوالی ویزاردز بود. نرلنز نوئل از سیکسرز در این بازی ۱۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا اولین پیروزی خود پس از انتقال مایکل کارتر ویلیامز را به دست آورد. بازیکنان واشنگتن در این بازی تنها ۳۲٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نیویورک نیکس با برتری مقابل دیترویت پیستونز، به ۸ باخت متوالی خود پایان داد. نیکس در این مسابقه خارج از خانه که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۲۱ بر ۱۱۵، پیستونز را مغلوب کرد. آندریا بارنیانی از نیکس در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. پیستونز در حالی این مسابقه را به نیکس واگذار کرد که در لحظانی از کوارتر دوم ۱۸ امتیاز از حریف پیش بود.

تورنتو رپتورز در حضور ۱۹۸۰۰ تماشاچی حاضر در ایر کانادا سنتر، با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۱۱۳، مغلوب گلدن استیت واریورز شد. کلی تامپسون از واریورز با کسب ۲۵ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. درگیری فستوس ازیلی و تایلر هنزبرو در کوارتر سوم این مسابقه منجر به اخراج هر دو بازیکن از زمین شد. امتیازآورترین بازیکن رپتورز در این دیدار، ترنس راس با ۱۸ امتیاز بود که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

لس آنجلس کلیپرز برای رسیدن به سی و هشتمین پیروزی فصل، میزبان خود ممفیس گریزلیز را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۷۹ پشت سر گذاشت. کریس پاول از کلیپرز با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. دی‌آندره جردن نیز ۱۵ امتیاز، ۲۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. تعدادی از بازیکنان ممفیس از جمله جف گرین و مایک کانلی شب خوبی از نظر شوتزنی نداشتند. گرین نتوانست هیچ یک از ۶ اقدام خود را وارد سبد کند و کانلی نیز تنها ۲ شوت از ۱۱ اقدام خود را به ثمر رساند.

اکلاهما سیتی تاندر علی رغم درخشش راسل وستبروک، با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۱۵، مغلوب میزبان خود پرتلند تریل بلیزرس شد. وستروک که در بازی های هفته اخیر در حد و اندازه های MVP ظاهر شده است، در این دیدار ۴۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد و سومین تریپل دابل متوالی خود را ثبت کرد. آخرین بازیکنی که در سه بازی پی در پی تریپل دابل کرده بود، لبران جیمز بود که در سال ۲۰۰۹ موفق شده بود چنین کاری انجام دهد. وسلی متیوز از تریل بلیزرس در ۲٫۵ ثانیه مانده به پایان این بازی و در حالی که وستبروک در حال اقدام به سه امتیازی بود، روی او خطا کرد تا این بازیکن پشت خط پرتاب آزاد قرار گیرد. وستبروک که می توانست با به ثمر رساندن هر سه پرتاب پنالتی خود نتیجه‌ی بازی را ۱۱۳ بر ۱۱۳، مساوی کند، یکی از پرتاب های خود را از دست داد و تیمش در ادامه، بازی را به حریف واگذار کرد. لامارکوس آلدریج و دیمین لیلارد از پرتلند، در این مسابقه هر کدام ۲۹ امتیاز کسب کردند. آلدریج ۱۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

نتایج رقابت های NBA در بیست و هفتم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۳ ۸۶ کلیولند کاوالیرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۹ ۸۱ واشنگتن ویزاردز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۵ ۸۸ اورلاندو مجیک دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۶ ۹۸ شارلوت هورنتز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۵ ۱۲۱ نیویورک نیکس دانلود
تورنتو رپتورز ۸۹ ۱۱۳ گلدن استیت واریورز دانلود
شیکاگو بولز ۹۶ ۸۹ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۲ ۹۸ بروکلین نتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۷۹ ۹۷ لس آنجلس کلیپرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۴ ۱۰۲ میامی هیت دانلود
دنور ناگتز ۸۲ ۱۰۴ یوتا جاز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۶ ۱۰۷ سن آنتونیو اسپرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ ۹۳ میلواکی باکز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۱۵ ۱۱۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    کلیولند تا داشت اوج میگرفت لبرون و ایروینگ مصدوم شدن.چه بدشانس،این ایندیانا که فقط بلده‌کلیولندو ببره.
    وستبروکم که عالی داره بازی میکنه.

  2. Laker For Life گفت:

    ایول لیکرز دوباره برد،

    سه برد متوالی!!!

    یعنی بیدارم یا دارم خواب میبینم؟!!!

  3. M-N OKLAHOMA گفت:

    الآن که وقت دو تا باخت پشت سر هم نبود آقا کسی اطلاع نداره دورانت تا چه زمانی مصدومیتش بر طرف میشه همه فشار تیم روی وستبروکه دو تا بازیه که تو لحظات پایانی باخته

  4. عجب ریباندریه دی آندره جردن
    من که قبولش دارم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *