نتایج رقابت های NBA در شانزدهم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در شانزدهم ژانویه 2016

رقابت های NBA در شانزدهم ژانویه ۲۰۱۶ با هشت مسابقه پیگیری شد. پیروزی سلتیکس و گریزلیز و شکست واریورز، تریل بلیزرس و کلیپرز، از جمله نتایج امروز بود.

شوت لی آپ جی کراودر در ثانیه های پایانی بازی، پیروزی بوستون سلتیکس در برابر واشنگتن ویزاردز را رقم زد. بوستون امروز میهمان واشنگتن بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۷ حریف خود را مغلوب کند. کراودر در ۳٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی و در حالی که نتیجه ۱۱۷ بر ۱۱۷ بود، پاس مارکوس اسمارت را با یک لی آپ تبدیل به امتیاز کرد تا تیمش بیست و دومین پیروزی فصل را کسب کند. او در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. آیزیاه تامس با ۳۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص بوستون بود. جان وال از واشنگتن با ۳۶ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۷ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۷ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. وال در ۰٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشت تا با لی آپ خود بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند.

دیترویت پیستونز در خانه پذیرای صدرنشین کنفرانس غرب، گلدن استیت واریورز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۵ حریف خود را مغلوب کند. کنتاویوس کالدول-پوپ و رجی جکسون از دیترویت، هر کدام در این مسابقه ۲۰ امتیاز کسب کردند. علاوه بر این دو بازیکن، ۴ بازیکن دیگر دیترویت نیز امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. استفن کری از گلدن استیت در این مسابقه ۳۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد اما نتوانست مانع از دومین شکست تیمش در سه مسابقه اخیر شود. تیم دیترویت در بین دو نیمه این مسابقه، پیراهن شماره ۳ بن والاس را بازنشسته کرد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز برای ثبت پنجمین پیروزی فصل خود، پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. فیلادلفیا امروز در ولز فارگو سنتر میزبان پرتلند بود که این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۸۹ پایان داد. جلیل اوکفور با ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان فیلادلفیا در این مسابقه ۵۵٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

ممفیس گریزلیز در شبی که مارک گاسل ۳۷ امتیاز کسب کرد، نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت. ممفیس امروز میزبان نیویورک بود که بازی را با برتری ۱۰۳ بر ۹۵ به پایان رساند. گاسل در این دیدار ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس در این مسابقه غایب بود و دومین بازی متوالی را به دلیل آسیب دیدگی مچ پای راست از دست داد.

نوار پیروزی های لس آنجلس کلیپرز در خانه و توسط ساکرامنتو کینگز قطع شد. کلیپرز امروز در استیپل سنتر پذیرای کینگز بود و بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۱۰ به حریف خود واگذار کرد تا پس از ۱۰ پیروزی متوالی، طعم شکست را بچشد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این دیدار ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. راژان راندو نیز ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان ساکرامنتو در این مسابقه ۱۳ شوت از ۲۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. دی‌آندره جردن از کلیپرز در این مسابقه حضور نداشت و دومین بازی متوالی را از دست داد. بلیک گریفین نیز همچنان نمی تواند برای کلیپرز بازی کند.

نتایج رقابت های NBA در شانزدهم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۲ ۱۰۵ میلواکی باکز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۴ ۸۶ بروکلین نتز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۷ ۱۱۹ بوستون سلتیکس دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۳ ۹۵ گلدن استیت واریورز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۴ ۸۹ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۳ ۹۵ نیویورک نیکس دانلود
یوتا جاز ۱۰۹ ۸۲ لس آنجلس لیکرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۳ ۱۱۰ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳۲ پاسخ

  1. احسان گفت:

    گلدن استیت باخت، فیلادلفیا برد !
    از اون روزای عجیب بود :دی

  2. Kiiiiiiiing گفت:

    ساکرامنتو و سیکسرز کار بزرگی کردند و نتایج فوق العاده ای گرفتند ، گرین و بارنز هر کدوم ۳ بار بلاک شدند و کری ۲ بار ، البته کری فوق العاده بازی کرد ولی گرین و بارنز در سطح خودشون بازی نکردند. نفهمیدیم آخر که مت بارنز آیا درک فیشر ، دوست قدیمی و فرصت طلبش ! رو دید بعد از بازی یا نه؟

  3. alik گفت:

    صبح شوک زده شدم اصن!!
    بازی رو ندیدم نمیتونم نظر بدم:/

  4. Cp گفت:

    ای بابا
    کلیپرز چرا باخت
    شانس نداره این کریس پاول تو اوج برد ها بلیک و بعدم جردنو
    اوپن شات پیرس ک نرفت

  5. mlbj گفت:

    به به
    ی باخت دیگه
    کم کم باختا داره شروع میشه … 🙂
    برا بن والاس هم خوشحال شدم 🙂

    • My Dubs گفت:

      ولش کن حق لبران رو نمیگی خوردن پارسال ام وی پی فینال نشد خخخخخخخ

      • mlbj گفت:

        پارسال‌که یکی از خنده دارترین انتخاب های تاریخ صورت گرفت با mvp شدن ایگودالا . همه کارشناس ها هم گفتن حق لبرون بود . با دو بازی نسبتا خوب mvp رو دادن بهش . در حالی که لبرون شش بازی عالی بود و دوبازی رو ی تنه در آورد .

  6. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    از باخت کلیپرز خیلی خوشحال شدم امیدوارم همینطور با قدرت ببازه تا به اکلاهاما نزدیک نشه

  7. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    چی میشد این کازینس میومد به اکلاهاما

  8. My Dubs گفت:

    Draymond of saginaw برگشت به خونه اولش ولی باخت بدم بازی کرد. بازیکنای دیترویت جوگیر شده بودن فکر کرده بودن تیم سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ شونه. نه اینکه بن والاس و بیپلاپس و اون پسره پرینس و لری براون بودن فکر کردن اون تیمن. نیمکت وریورز خراب کرده بود حسابی. بارنز هم که کلا تعطیل

  9. alik گفت:

    میگم یه چنتا بازی دیگه این نیکی میناج رو بیارن تو ورزشگاه فیلادلفیا میرسه به پلی آف 🙂

  10. ehsan گفت:

    گلدن استیت باخت،همینطور کلیپرز،به گفته بعضیا نتیاج عجیب و غریب،ولی به نظر من اصلا اینجور نیست،حضور کارل و استن ون گاندی روی نیمکت ساکرامنتو و دیترویت از مهمترین دلایل کسب این نتایج هستن،استن ون گاندی همون مربی بزرگیه که اون تیم خوب اورلاندو رو ساخت والآن هم داره این کارو واسه دیترویت انجام میده،تخصص ساختن سنتر های درجه یک،دوایت هاوارد به استن ون گاندی مدیونه،حالا هم که داره یه آندری دوراموند فوق العاده میسازه،از کار تیمی و بازی خوب و ترید ها و بازیکن گیری های بی نظیرش هم بد نیست بگیم،بدست آوردن رجی جکسون در ددلین دی سال قبل،از دست دادن گرگ مونرو و جاگزین کردن ارسان ایلیاسووا و مارکوس موریسی که به خوبی از مهمترین عوامل تیمشون در فاز تهاجمی هستن،جودی میکس رو هم یادمه از لیکرز گرفت و خیلی بدردش خورد ومیخوره و جا افتادن اتنلی جانسون جوون!!!!!!!!!!!!!!خلاصه اینکه استن ون گاندی گلدن استیت قدرتمند رو متوقف کرد،جنگ و نبرد های دریماند و دوراموند هم در نوع خودش خیلی جالب بود
    در مورد جرج کارل هم که خیلی حرفا برا گفتن هست،ساختن کلی تیم قدرتمند و الآن هم در ساکرامنتو،بالابردن قدرت شوتزنی کازینز و اینکه هر روز داره بیشتر از قبل ۳ میزنه و البته احیای راجان راندو(بوستون خیلی اشتباه کرد از دستش داد) و استفاده فوق العاده عالی از رودی گی در کنار یه مشت بازیکن جوون واقعا دارن خوب کار میکنن
    بقیه بازی ها هم که فوق العاده جالب بودن،به ویژه بوستون
    امشب هم که میامی و اوکلاهوما،ایشالله امشب هم میبریمشون،خدا کنه وید آماده باشه و بازی کنه و وایت ساید هم خوب بلاک کنه و از پس سنتر های خوب اوکلاهوما بربیاد
    Let’s Go Heat

  11. amir گفت:

    اههههههههههه لی آپ جان وال باید میرفت تو سبد خیلی عجیب بود اون همه لی آپ قشنگ و سخت میره این لی آپش نرفت تو حلقه.عالی بازی کرد میتونست با این لی اپ بازیش رو عالی تر کنه.
    گلدن هم خیلی عجیب باختش عجیب تر هم برد فیلادلفیا بود.

  12. Mahdi6 گفت:

    باهات موافقم احسان روز عجیبی بود نتایج کلا برعکس اون چیزی بود که فکر میکردم.
    نواه هم مصدوم شد خیلی جدی و فصل رو از دست داد.
    تازه خبر درگیری حامد حدادی تو لیگ چین هم منتشر شده.
    http://90tv.ir/news/201348/%D9.....B%8C%D9%86

  13. Mahdi6 گفت:

    کوبی هم گفته احتمال زیاد نمیخواد تو المپیک شرکت کنه چون بدنش نمیکشه و گفته باید بازیکنای جوون تو تیم ملی امریکا باشن.
    گفت افتخار بزرگیه که تو تیم باشه ولی بدنش دیگه نمیکشه که تو همچین مسابقاتی شرکت کنه.
    http://90tv.ir/news/201297/%D9.....9%86%D8%AF

  14. My Dubs گفت:

    کوبی اومد به کری گفت تاریخ سازی کنید. وریورز ۳۶ درضد شوت زد( درصد شوت تو کل فصل از همه پایین تر) با ۱۸ تا اسیست ( کل فصل از همه پایین تر).

  15. My Dubs گفت:

    تو منطقه پینت وریورز هیچ طرحی واسه حمله نداره. تو دفاع پینت هم بگیر نگیر ندارن به تیمی باختن که تو پینت خیلی قویه.

  16. sina777 گفت:

    چی شد هوادارای گلدن استیت که خیلی ادعاشون میشد

  17. Mahdi6 گفت:

    گرین چش شده؟؟؟ هی با دراموند دعوا میکرد خدایی این بازی اصلا خوب نبود ولی دراموند خوب بود ۲۱ ریباند داشت و ۱۴ امتیاز

  18. alik گفت:

    دوستان کلیولندی من جای شما بودم فعلا سکوت میکردم(یاد پلیکانز افتادم بردتون:)))
    بازی بعدی حساسه امیدوارم روحیه تیم برگرده
    این لوک والتون هم داره قشنگ بی تجربگیش رو نشون میده ها اولش با استراحت دادن گرین حالا هم با استارتر کردن بارنز که تازه از مصدومیت در اومده و هنوز جا داره تا برگرده

  19. Cp گفت:

    آقا شما با این همه تجربه چرا نشدی سرمربی گلدن؟؟؟
    بارنز رو اگه بازی داده حتما صلاح بوده
    گرین هم ک استراحت داد برای اینکه فشار خیلی روش بود و امکان داشت مصدوم ش

  20. kamal گفت:

    اشکال نداره که کلیپرز باخت . مهم نتایج پلی اف هستن . باهاتون شرط میبندم کلیپرز میره فینال کنفرانس غرب به سن انتونیو میخوره ۴بر۲میبازه.نمیبره. اینو یادتون باشه . حال کنید پیش بینیو .

    • M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

      اینکه گفتی سن آنتونیو یه پای فیناله منم موافقم اما اون پای فینال برای ماست

  21. kamal گفت:

    کلیپرز با سیستم جدیدی که داک برای حمله درست کرده از شانس بدش بلیک و جردنو از دست داد ولی بدون این دو بازیکن ۱۰برد داشتن البته جردن تو ۸تاش بود. ولی وقتی دی اندره و گریفین به ترکیب کلیپرز برگشتن قدرت تیم ۲برابر میشه هم از نظر حمله هم از نظر دفاع .

  22. Mahdi6 گفت:

    پنج بازی اینده گلدن استیت واقعا براشون سخته اول که با کلیولند تو Q بازی دارن بعدش تو شیکاگو و بعد تو خونه با ایندیانا و بعدش هم با سن انتونیو و دالاس که احتمالش خیلی زیاده که ببازن البته نه همشو به نظر من سخت ترین بازی با کلیولند و سن انتونیو هست مخصوصا سن انتونیو که تیم بهتری تو دفاع هست و میتونه بازی رو ببره ولی بازی با کلیولند هم سخته براشون و من امیدوارم که کلیولند ببره بازی قبل هم میتونستیم ببریم ولی به دلایلی باختیم.
    گلدن استیت میخواد رکورد ۷۲ برد شیکاگو رو بزنه ولی خیلی کار سختیه نمیگم غیر ممکنه ولی سخته اون موقع مایکل جردن رو اوج بود و همچنین اسکاتی پیپنو اون تیم شیکاگو به نظرم خیلی بهتر از گلدن استیت هست اینو خود استیو کر هم میدونه میتونید ازش سوال کنید :دی
    خخخخخخ

  23. My Dubs گفت:

    یک نفرم همش با alik که نصفش لیکرزیه. نیازی نیست به همه جواب پس بدم. خدا زیادتون کنه ماشاالله. واسه کلیولندم قرار شد به احترام چند نفری ازتون رو منبر نرم. من الان حرفی بزنم چند نفر دیگه ام شاکی میشن به طرفداری از تیمای خودتون بپردازید.

  24. KOBE24 گفت:

    My dubsنظرت بده.طرفدارا باید جنبه داسته باشن

  25. My Dubs گفت:

    باشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *