نتایج رقابت های NBA در ۳ نوامبر

عکس مسابقات NBA-دیوید وست

رقابت های بسکتبال NBA در روز سوم نوامبر با ۱۰ دیدار پیگیری شد.در یکی از بازی های امروز ایندیانا پیسرز در یک بازی مهیج در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۸ ساکرامنتو کینگز را شکست داد.در این مسابقه که ۲ وقت اضافه داشت،دیوید وست از ایندیانا با کسب ۱۸ امتیاز،۱۸ ریباند و ۲ بلاک شات یکی از بازیکنان خوب میدان بود.روی هیبرت،سنتر ایندیانا نیز در این مسابقه ۶ بار توپ بازیکنان حریف را بلاک کرد.
در یکی دیگر از بازی ها،میامی هیت در خانه با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۶ دنور ناگتز را مغلوب کرد.کریس باش از میامی موفق شد در این مسابقه ۴۰ امتیاز،۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.لبرون جیمز نیز ۲۰ امتیاز،۱۱ پاس منجر به گل،۹ ریباند و ۲ بلاک شات را به نام خود ثبت کرد.
شیکاگو بولز در خانه با نتیجه ۸۲ بر ۸۹ بازی را به نیواورلئان هورنتز واگذار کرد.در این مسابقه،رابین لوپز،سنتر تیم هورنتز با ۱۶ امتیاز،۷ ریباند و ۴ بلاک شات یکی از عوامل پیروزی تیمش بود.آنتونی دیویس،سنتر دیگر هورنتز در این مسابقه به دلیل مصدومیت بازی نکرد.
و سرانجام لس آنجلس کلیپرز که دیروز موفق شده بود لیکرز را شکست دهد امروز در خانه مغلوب گلدن استیت واریورز شد.در این مسابقه که با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۱۴ به پاین رسید،کارل لندری از گلدن استیت با کسب ۲۳ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل دابل دابل کرد.
نتایج رقابت های NBA در روز سوم نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.همچنین می توانید هایلایت مسابقه دلخواه را دانلود کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۸۹-۸۶

بوستون سلتیکس

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۸-۱۰۶

ساکرامنتو کینگز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۰-۱۰۷

تورنتو رپترز

دانلود

میامی هیت

۱۱۶-۱۱۹

دنور ناگتز

دانلود

شیکاگو بولز

۸۹-۸۲

نیواورلئان هورنتز

دانلود

هیوستون راکتز

۹۵-۸۵

پرتلند تریل بلیزرس

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۲-۱۰۵

کلیولند کاوالیرز

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۹-۱۲۶

شارلوت بابکتز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۰۰-۱۱۰

یوتا جاز

دانلود

لس انجلس کلیپرز

۱۱۴-۱۱۰

گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *