نتایج رقابت های NBA در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۴

نتایج رقابت های NBA در 31 اکتبر 2014

چهارمین روز از فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ NBA با برگزاری شش مسابقه پایان یافت.

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز با بازی خوب زک رندولف، میزبان خود ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. ممفیس در این دیدار با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۸۹ بر حریف فائق آمد. زک رندولف ۱۱ امتیاز از ۲۲ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر سوم کسب کرد و تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. این بازیکن ۱۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند.

در حساس ترین مسابقه دیشب تیم های شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز در یونایتد سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۸ کاوالیرز در وقت اضافه اول پایان یافت. لبران جیمز که در اولین بازی فصل مقابل نیکس، عملکرد قابل قبولی نداشت، در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش نخستین پیروزی فصل را مقابل جدی ترین حریفش در کنفراس شرق کسب کند. درک رز از بولز، در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ، در کوارتر چهارم بازی نکرد. خود رز فکر می کند که مصدومیتش چندان جدی نیست.

فینیکس سانز که در اکثر دقایق بازی از میهمان خود سن آنتونیو اسپرز عقب بود، در نهایت با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۹، حریف خود را از پیش رو برداشت. این تیم با اجرای یک ران ۱۰-۰ در اواخر بازی، برتری خود را به حریف تحمیل کرد. بازیکنان سانز در حالی این بازی را به سود خود پایان دادند که از ۱۸ اقدام سه امتیازی، تنها ۲ مورد را وارد سبد کردند. ایزیاه تامس از سانز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. کوای لئونارد از اسپرز که بازی اول تیمش را به دلیل عفونت چشم از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت.

اولین رویارویی تیم های همشهری لیکرز و کلیپرز در فصل جدید، با برتری بلیک گریفین و هم تیمی هایش همراه بود. کلیپرز در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۱۱، حریف خود را شکست داد. بلیک گریفین از کلیپرز با کسب ۳۹ امتیاز، نزدیک به یک سوم امتیازات تیمش در این مسابقه را کسب کرد. این بازیکن ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

نتایج امروز بسکتبال NBA را در جدول زیر می بینید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

ایندیانا پیسرز ۸۹ – ۹۷ ممفیس گریزلیز

دانلود

شیکاگو بولز ۱۰۸ – ۱۱۴ کلیولند کاوالیرز

دانلود

میلواکی باکز ۹۳ – ۸۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

فینیکس سانز ۹۴ – ۸۹ سن آنتونیو اسپرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز ۱۰۳ – ۹۴ پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس لیکرز ۱۱۱ – ۱۱۸ لس آنجلس کلیپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    یکی از دوستان تو پست قبل اومده میگه لبرون تموم شد دیگه هیچی نیست.
    بایه بازی قضاوت نکن لطفا

  2. vince carter گفت:

    کوبی تا الان خیلی خوب بوده. میانگین ۲۳ تا الان بعد از یک فصل مصدومیت عالیه.کاش تیمش یکذره هماهنگ بود

  3. Tony parker گفت:

    با سلام.ممنون از گذاشتن هایلایت ها.لطفأ نتیجه ها و هایلایت های تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین هم مثل پارسال بزارید.با تشکر

  4. MORTEZA35 گفت:

    کوین دورانت مصدومه !چرا؟

  5. گریفین خیلی سبک بازیش خاصه واسه خودش جردنیه!!
    لبرون موتورش دیر روشن میشه وقتیم روشن بشه با یه معکوس میکنه میره صدر جدول باید جادشو خراب کرد…
    خدایش حال میکنید روندو چقد آماره پاس گلاش بالاس بقیه بازیکنا رو امتیاز تمرکز کردن روندو رو امتیاز و پاس گل به این میگن خاص بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *